Flytning af fastnet telefon...
Fra : Torben

Dato : 11-09-04 14:28

Hej,

Jeg står i den situation at jeg skal flytte til en ny adresse i
slutningen af denne måned (september), og skal derfor ha' flyttet min
fastnet telefon. Jeg har pt. fastnet ISDN hos Orange, men har ikke
interesse i at ha' ISDN... iflg. Orange skal jeg betale 475 kr for
flytningen og 450 kr at for at få "konverteret" til almindelig
telefon, dvs. 925 kr...

Er der ikke en billigere måde at gør dette på? fx. opsige mit ISDN
abonnement hos Orange og oprette et nyt ved fx. TDC, men hvad med
telefonnummer, den vil jeg jo gerne beholde?

Jeg er lidt lige glad hvilken udbydere jeg får...

Håber der er nogle der kan hjælpe mig...

mvh.

Torben.

Fra : TC

Dato : 11-09-04 20:22

"Torben" <> skrev i en meddelelse
> [...]
> telefonnummer, den vil jeg jo gerne beholde?
>
> Jeg er lidt lige glad hvilken udbydere jeg får...
>
> Håber der er nogle der kan hjælpe mig...

Hej Torben

Du siger bare til din nye udbyder, at du gerne vil have overført dit Orange nr.
til din nye adresse, så klarer de papir arbejdet, mod en eller anden form for
ekstra pris.

--
Mvh.
Tommy C

Fra : Torben

Dato : 12-09-04 11:02

Hej,

Tak for svaret.. det lyder jo straight forward... men hvad med ISDN
problematikken. Kan den nye udbyder kræve at man bibeholder ISDN'et?
Man ved jo aldrig med de teleselskaber.

Torben.