kopi af hel mobil
Fra : Johnny B

Dato : 11-09-04 10:57

jeg skal ha' kopieret alt fra en N6210 til en N5140 ( for en veninde )
hvordan får jeg beskeder, billeder og alt med over i en ny mobil ?
- findes der noget software der kan det ?
har IrDa dongle til infarød overførsel, samt kabel til 6210'eren

smid gerne et link

pft

--
Johnny [2000 Frb.]
fjern SLETDETTE i mailadr. for direkte mail

Fra : JMo.

Dato : 11-09-04 11:16

Johnny B wrote:

> [...]
> - findes der noget software der kan det ?
> har IrDa dongle til infarød overførsel, samt kabel til 6210'eren

Nokias egen Content Copier (del af PC Suite pakken) kan lave komplet backup
og indlæse den igen - også på tværs af modeller. Desværre er 6210'eren så
gammel at den skal bruge en af de senere version 4, hvor 5140'eren bruger
version 6.3. Om de kan læse hinandens filer er jeg desværre ikke klar over
- men det er vel værd at prøve (PC Suite koster ikke noget)

http://www.nokia.com/nokia/0,,54698,00.html#model

Alternativt kan du prøve Oxygens Phone Manager II. Den koster dog penge.

http://www.oxygensoftware.com/products/

Hvis din infrarød er fra Mobile Action, kan du hente software fra dem, der
understøtter begge telefoner. Det kan dog kun bruges med MA's egen hardware

http://www.mobileaction.com.tw/English/dls-ir.htm

Fra : Johnny B

Dato : 12-09-04 00:48

Nokia's egne PCsuite prg. til N6210 (ver. 4.81) og til N5240 (ver. 6.3) kan
ikke "tale" sammen ... så den metode virker ikke

har så fået Oxygen Phone Manager ... den kan finde begge mobiler, men vil
ikke overfører de billeder der er gemt på N6210'eren, måske fordi der er for
mange ¿¿

Fra : Calle.

Dato : 12-09-04 10:03

Johnny B wrote:
> [...]
>
> har så fået Oxygen Phone Manager ... den kan finde begge mobiler, men
> vil ikke overfører de billeder der er gemt på N6210'eren, måske fordi

brug PC suite, og så kopier billederne til hardisken. skift til anden
pcsuite og kopier dem ind i den anden mobil
--
Calle.

Fra : Calle.

Dato : 11-09-04 21:43

Johnny B wrote:
> [...]
> - findes der noget software der kan det ?
> har IrDa dongle til infarød overførsel, samt kabel til 6210'eren

nokias egen PC suite, som kan hentes gratis på deres hjemmeside

--
Calle.