Jeg mangler en god theme til Frontpage
Fra : Karsten

Dato : 11-09-04 08:54

Jeg har være på nettet og lede efter en god theme, til en hjemmeside jeg er
i gang med at lave, hvor er det nemest af finde sådan nogle, helst gratis..
( jeg er nybegynder )

Siden skal handle om.
Cafe Værestedet - Skjern - KFUM
Formål: Forebyggende og støttende for personer med særlige sociale
vanskeligheder.
- Skabe et alkohol og stoffrit miljø
- Netværksdannende aktiviteter
Målgruppe: Personer med alkoholmisbrug
- Personer med mindre psykiske problemer
- Ensomme
- Personer med ringe tilknytning til arbejdsmarkedet
- Personer med andre særlige sociale vanskeligheder.
Værestedet rummer en cafe, hvor brugerne kan blive en del af et
netværksskabende, accepterende og socialt udviklende fælleskab.

Fra : Daniel Andersen

Dato : 12-09-04 12:40

Hvad er eb Theme!

//Daniel - SKjern

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Daniel Andersen

Dato : 12-09-04 12:40

Hvad er en Theme!

Fra : Karsten

Dato : 12-09-04 15:17

"Daniel Andersen" <mellem-mad@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad er en Theme!

Er den her gruppe ikke for programmet Frontpage.

Prøv at kikke på Formater/Tema.
Det er sådan nogle jeg leder efter.

Fra : amesh \(Mette\)

Dato : 12-09-04 16:11

"Karsten" <ubrugligt@emailadresse.dk> skrev i en meddelelse

> "Daniel Andersen" <mellem-mad@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> >

> Er den her gruppe ikke for programmet Frontpage.
>
> Prøv at kikke på Formater/Tema.
> Det er sådan nogle jeg leder efter.

Enten kan du rulle ned ad den liste der allerede findes og vælge noget du
kan lide, eller også kan du klikke på den øverste knap der hedder "installer
flere temaer" (eller noget i den retning), og følge de instruktioner du får
på skærmen. Sørg eventuelt for at have din installationsdiskette med FP
klar, da den muligvis skal bruges.

mvh
Mette

Fra : Karsten

Dato : 13-09-04 04:31

"amesh (Mette)" <heindorffhus@usenetheindorffhus.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
får
> på skærmen. Sørg eventuelt for at have din installationsdiskette med FP

Jeg har fået klaret mit problem, dvs. at jeg har fået en anden person til at
lave designet til den side.....

Fra : Finn Gunnar Jensen

Dato : 12-09-04 19:35

Karsten <ubrugligt@emailadresse.dk> skrev:
>Jeg har være på nettet og lede efter
>en god theme,
Hvad mener du med en god Theme? Svar udbedes!
Finn G. jensen
Hovedgaden 87
6720 Fanø