Ericsson tlf. på Nokia bluetooth?
Fra : John Frandsen

Dato : 11-09-04 08:13

Hej gruppe!

Min trofaste Nokia 6310i skal skiftes ud med en Ericsson T630...

Jeg har et Nokia bluetooth car-kit i bilen, og nu er jeg i tvivl om der vil
være nogle problemer i at bruge Ericssonmobilen på Nokia carkittet? (jeg har
ikke holder/lader i bilen)

Er der nogen der kan fortælle lidt om dette?

På forhånd tak!

--

Mvh John

Fra : Allan Hansen

Dato : 12-09-04 12:34

> [...]
vil
> være nogle problemer i at bruge Ericssonmobilen på Nokia carkittet? (jeg

bluetooth er bluetooth ericsson og nokia kan også "snakke" sammen kender en
med en 7610 og en t630 kan fint overføre billeder mm.

Fra : John Frandsen

Dato : 13-09-04 20:20

Sådan skrev Allan Hansen i
:
> bluetooth er bluetooth ericsson og nokia kan også "snakke" sammen
> kender en med en 7610 og en t630 kan fint overføre billeder mm.

Håbede også at det hang sådan sammen!

Tak for'et

Mvh John