syg slørhale?
Fra : Jodle

Dato : 10-09-04 14:40

Hej ng!

Jeg har en slørhale, der opfører sig lidt udover det normale.... Det ligner
den sover og når man stille og roligt banker på glasset, liver den op. Jeg
har den 9/9 skiftet lidt af vandet, men ikke ændret temp. eller noget.
er der en sjæl der kan hjælpe med, hvad det er??

Peter

Fra : Frank zx636r

Dato : 11-09-04 12:11

> [...]
> har den 9/9 skiftet lidt af vandet, men ikke ændret temp. eller noget.
> er der en sjæl der kan hjælpe med, hvad det er??

Jeg har haft slørhaler i flere år, og de kan gå fra at være mega aktive med
at "sutte" på sten til lige pludselig at ligge sig på bunden og ligne en der
venter på at dø, til lige pludselig at blive mega aktive igen.. Ved ikke om
det er unormalt, men vores har levet flere år med den opførsel og de må jo
trives, så tror ikke du skal bekymre dig om det!! Har du dem i varmt eller
koldt vand??

V.H. Frank

Fra : Jodle

Dato : 12-09-04 08:03

"Frank zx636r" <Frankpettersensletdette@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> trives, så tror ikke du skal bekymre dig om det!! Har du dem i varmt eller

Jeg har dem i koldt vand. Jeg har købt noget medicin og det virker allerede
på dem. Tror de har fået sig en "snude"

Peter