Endnu en grund....
Fra : Camilla Sabroe

Dato : 10-09-04 09:00

til at sætte din underskrift til indsamlingen mod dyresex !

prøv fx at se her http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=262384

Fra : ThomasB

Dato : 10-09-04 09:53

"Camilla Sabroe" <pepperNOSPAM1@albertsen.org> skrev i en meddelelse
> til at sætte din underskrift til indsamlingen mod dyresex !
>
> prøv fx at se her http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=262384

Ja, det er sygt at mishandle dyr på den måde.
Men loven beskytter jo allerede dyr mod sådanne handlinger.

Jeg tror ikke folk der mishandler dyr, vil blive påvirket positivt af endnu
en lovgivning.
Om de overtræder 1 eller 2 love, er vel ligemeget for dem.

Når det er sagt, synes jeg tit man ser slagtninger i Tv, også
halal-slagtninger.

Fra : jytte

Dato : 10-09-04 11:40

hvorfor søren starte en ny tråd om dyresex, når der lige har været protester
mod den forrige !
I øvrigt skriver jeg ikke under.
Jeg bruger gruppen til noget andet.

venlig hilsen