svimmelhed
Fra : bj

Dato : 10-09-04 08:23

Jeg lider af "svimmelhedsanfald" ikke sådan at forstå at jeg sejler rundt,
mere små anfald hvor jeg føler blodet forlader hovedet kort tid - det varer
vel 20 sek. - det kommer og går - nogen gange med dage - ugers mellemrum,
nogen gange flere gange dgl.

Det føles varmt fra halsen og op - derefter blir jeg enorm træt og har en
trang til at gå på wc.

Jeg er undersøgt for eplepsi - fået scannet hjernen - diverse blodprøver +
tjekket blodsukker og blodtryk, alt fundet ok.

Nu har jeg fået problemer med smerter i nakke/skulder, somme tider føles det
som om der er "æggeskaller" i nakken, for det "knaser" når jeg drejer
hovedet fra side til side. (altså ikke hele tiden men ind imellem)

Vil derfor hører om disse nye gener fra hals/nakke måske kan udløse
ovenstående svimmelhed?? og om jeg burde opsøge en massør, for rende til
lægen gider jeg snart ikke mere, hun kan jo alligeel intet finde galt.

Vh og tak!

Fra : Jørgen

Dato : 10-09-04 08:33

det lyder som om du skal til en kiopraktor med den makke, knasen kan han/hun
i hvert fald fjerne og det kan sagtens give svimmelhed.
hilsen
Jørgen

Fra : Christina

Dato : 10-09-04 09:36

Jørgen wrote:
> det lyder som om du skal til en kiopraktor med den makke, knasen kan
> han/hun i hvert fald fjerne og det kan sagtens give svimmelhed.
> hilsen
> Jørgen

Knasen, er det ikke krystaller der sætte sig? De skal løsnes op for
(knuses), evt. ved massage/kiropraktor...

Fra : Lisbeth Nielsen

Dato : 11-09-04 13:43

"Christina" <Christin(remove)@os.dk> wrote in message

> Knasen, er det ikke krystaller der sætte sig? De skal løsnes op for
> (knuses), evt. ved massage/kiropraktor...

Det mener du forhåbentligt som en vittighed - ikke?

vh
Lisbeth

Fra : Christina

Dato : 10-09-04 14:10

Lisbeth Nielsen wrote:
> "Christina" <Christin(remove)@os.dk> wrote in message

> Det mener du forhåbentligt som en vittighed - ikke?
>
> vh
> Lisbeth

måske tager jeg fejl - små kalksamlinger så?