Holde øje med ramforbrug i script
Fra : D. Johnson

Dato : 10-09-04 07:49

Hej,

Er der en (nem) metode til at jeg løbende i et script kan holde øje med
hvor meget ram scriptet har allokeret?

Jeg roder med noget imagemagick og vil gerne vide hvor jeg befinder mig
i forhold til Max. tilladte ram-forbrug.

--
D. Johnson
/usr/sbin/athcool on

Fra : Mads Sülau Jørgensen

Dato : 12-09-04 20:43

D. Johnson wrote:

> Er der en (nem) metode til at jeg løbende i et script kan holde øje
> med hvor meget ram scriptet har allokeret?

Den eneste måde jeg lige kender er at bruge xdebug[1]'s
xdebug_memory_usage()[2].

[1] http://www.xdebug.org/
[2] http://www.xdebug.org/docs-functions.php#xdebug_memory_usage

--
Mads Jørgensen
"All glory to the hypno toad"

Fra : D. Johnson

Dato : 14-09-04 06:47

Mads Sülau Jørgensen <ci28qs$13fr$2@news.cybercity.dk>:

> Den eneste måde jeg lige kender er at bruge xdebug[1]'s
> xdebug_memory_usage()[2].
>
> [1] http://www.xdebug.org/
> [2] http://www.xdebug.org/docs-functions.php#xdebug_memory_usage

Mange tak for det, den metode vil jeg prøve, det ser bestemt lovende ud.

--
D. Johnson
/usr/sbin/athcool on