Andet telekom.
jakjoe 1141
Benjamin... 1084
Erfaring med Redspot??
Fra : TC

Dato : 10-09-04 01:01

Hej Gruppe

Er der nogen her, der har erfaring med firmaet Redspot?
Her tænker jeg mest på deres IP-telefoni tilbud, som de åbenbart ikke kan finde
ud af, at få i gang her i Hovedstads området

Vil egentlig bare vide, om jeg har købt katten i sækken, ved at bestille hos
dem.

--
Mvh.
Tommy C

Fra : Jesper Giovanni

Dato : 10-09-04 10:18

In article: 4140eebc$0$173$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
TC <sgtommyc@fjernyahoo.dk> wrote:
> [...]
> kan finde ud af, at få i gang her i Hovedstads området
>
> Vil egentlig bare vide, om jeg har købt katten i sækken, ved at

Jeg venter også på at de får deres gateway op at køre, så jeg kan kontakte
det faste telefonnet.
Men IP-to-IP fungerer det fint med en Handytone286-adapter og alm. telefon.

--
Gio

Fra : TC

Dato : 10-09-04 21:21

"Jesper Giovanni" <> skrev i en meddelelse news:2qd9psFt2d7kU1@uni-berlin.de...

> [...]
> det faste telefonnet.
> Men IP-to-IP fungerer det fint med en Handytone286-adapter og alm. telefon.

Jamen det lyder jo godt! Men nu kender jeg bare ikke så frygteligt mange der har
VoIP, så den del er jeg egentlig rimeligt kold overfor, Skype er jo gratis til
den slags.

Synes bare at 1½ måned er lang tid, at vente, når der står på deres hjemme side,
at leveringen er max. 8 dage, og der hverken under nyheder eller drift status,
står noget om alle de problemer de har med, at levere varen, og hver gang man
hører fra dem, er beskeden den samme: "Næste uge kører det helt sikkert!".
Og hvis man sender dem en mail, får man intet svar

Eneste grund til, at jeg valgte dem, var at det var de eneste hvor man ikke
behøvede dankort, for at oprette abonnement.
--
Mvh.
Tommy C

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 11-09-04 12:39

In article <41420cc5$0$161$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>, TC wrote:
> Jamen det lyder jo godt! Men nu kender jeg bare ikke så frygteligt mange der har
> VoIP, så den del er jeg egentlig rimeligt kold overfor, Skype er jo gratis til
> den slags.

Skype er ikke standard, og du kan ikke bare sætte en telefon eller
adapter til din switch og bruge det uden computer.

Du bør bruge en udbyder der kører SIP i stedet for, eksempelvis
gratissip.dk, musimi.dk eller eksempelvis sipphone.dk. De er alle
gratis for rent IP-til-IP

Fra : David

Dato : 11-09-04 13:28

meddelelse news:slrnck5ov7.ig.povlhp@povl-h-pedersens-computer.local...
> [...]
>
> Du bør bruge en udbyder der kører SIP i stedet for, eksempelvis
> gratissip.dk, musimi.dk eller eksempelvis sipphone.dk. De er alle

Du kunne overveje
http://www.editorial.tele2.dk/?page=privat_internet_talk2net&t2page=privat_internet_talk2net
Det virker ok.

David.

Fra : TC

Dato : 11-09-04 20:18

"Povl H. Pedersen" <> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Du bør bruge en udbyder der kører SIP i stedet for, eksempelvis
> gratissip.dk, musimi.dk eller eksempelvis sipphone.dk. De er alle

Havde du nu læst hele mit indlæg, ville du have opdaget, at jeg er helt ligeglad
med IP til IP delen, det jeg gik efter var et selskab, hvor Dankort ikke var en
nødvendighed, da jeg ikke råder over sådan et.

Både musimi, Telefin, og stort set alle de andre spillere, som var på markedet
for 1½ måned siden, kræver sådan et kort, hvis man vil ringe IP til alm.
telefon. Mens Redspot tilbød betaling via bank overførsel eller Giro, hvilket
var den eneste grund til, at valget faldt på dem.

Det er jeg så ved, at fortryde nu, da de tilsyneladende ikke er i stand til, at
levere den vare, som jeg har betalt for.
--
Mvh.
Tommy C