Søget. Klog rygdame/mand
Fra : Enggaard

Dato : 09-09-04 22:54

Finder der i det østjyske som han og vil hjælpe mig yil et brdre liv
Jeg søger en omkring Østjyllamd

Fra : Carsten Riis

Dato : 10-09-04 11:58

Enggaard wrote:

> Finder der i det østjyske som han og vil hjælpe mig yil et brdre liv
> Jeg søger en omkring Østjyllamd

er det problemer med ryggen har jeg et godt råd: fysioterapeut

henvisning kan fåes gennem din egen læge.

Men skal du lægge hele dit liv om, tja så må du lige fortælle på hvilket
niveau du vil det?

mvh

Carsten Riis

Fra : niels

Dato : 14-09-04 18:53

hej
denne har hjulpet mig med det samme problem som du har og der gik kun 2
dage.
http://www.ceac.dk/

Fra : niels

Dato : 14-09-04 18:55

hej

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 14-09-04 19:28

niels wrote:

> denne har hjulpet mig med det samme problem som du har og der gik kun 2
> dage.
> http://www.**.dk/

Reklamer er ikke velsete i nyhedsgrupperne, og slet ikke for uvirksomme
produkter. Men tak for et godt grin.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : hamselv\(DKMC\)

Dato : 15-09-04 14:34

> Reklamer er ikke velsete i nyhedsgrupperne,

Hvis nu han har et godt forslag, så må det da bringes. Og det er jo ikke
hans eget.

> og slet ikke for uvirksomme
> produkter.

Og så er det nu altså at jeg siger, virker det for ham, men troen der har
gjort det, så er det jo på en måde puden der har hjulpet ham.

>Men tak for et godt grin.

Jeps, det lyder godt nok lidt a´la fis.

> --
> Mvh. Kim Ludvigsen

hamselv herfra

Fra : niels

Dato : 15-09-04 21:16

hej.
jeg håber virkelig for dig at du prøver molekylær helse og smerteteterapi
http://www.ceac.dk/ , jeg har haft myoser i skulder i mange år og det
forsvandt virkelig meget hurtig og har været væk i 8 uger nu, jeg har
samtidig fået meget mere energi fordi min krop er kommet i balance med sig
selv.
jeg kender faktisk en der har fjernet smerte fra hans knæ som han har døjet
med i 6 år. Jeg lånte puden af ham for at prøve den først og efter en uge
købte jeg en selv.
og som slagteri arbejder overbelaster jeg tit mine muskler, men efter at jeg
er begynt at bruge puden ca. 20 min hver dag mærker jeg ikke noget med ømhed
eller muskler der skal strækkes ud om morgenen som jeg næsten skulle gøre
hver dag før hen.
jeg vil næsten sige at det er dumt at gå og have ondt alle steder når man
kan få det bedre, jeg blev enda lovet pengene tilbage hvis virkningen
udeblev, så ring da til ham der sælger den og snak med ham, det kan der da
aldrig ske noget dårligt ved.

OG DET ER IKKE EN REKLAME.

Mvh. niels