H: Biltema
Fra : Preben Christensen

Dato : 09-09-04 22:58

Hej

Er der en venlig sjæl der vil købe en bagbprdslanterne hos biltema
og sende den til mig jeg skal nok betale forud incl fragt og lidt bøvl
Grunden til dette er at jeg har mistet min

--
Venlig hilsen

Preben Christensen

Fra : Jaks

Dato : 12-09-04 11:07

Hej Preben

Hvorfor bestiller du den ikke selv som postordre direkte fra www.biltema.dk
???

Venlig hilsen Jaks

Fra : Calle.

Dato : 12-09-04 11:15

Jaks wrote:
> Hej Preben
>
> Hvorfor bestiller du den ikke selv som postordre direkte fra
> www.biltema.dk ???

Nok fordi at biltema ikke har postordre på hjemmesiden længere, og har ikke
haft det i over et år.

--
Calle.

Fra : Claus Tersgov

Dato : 12-09-04 21:06

"Calle." <fake@fake.fake> skrev i en meddelelse

> Nok fordi at biltema ikke har postordre på hjemmesiden længere, og har
ikke
> haft det i over et år.

Og det er nok fordi de ikke kunne finde ud at at sende til en ordenlig pris.
Mindsteportoen udgjorde kr 140,- det er jo vanvittigt

Claus

Fra : Claus Tersgov

Dato : 14-09-04 01:12

> Er der en venlig sjæl der vil købe en bagbprdslanterne hos biltema
> og sende den til mig jeg skal nok betale forud incl fragt og lidt bøvl
> Grunden til dette er at jeg har mistet min

Jeg skal lave helt nye elinstallationer på en Contessa, så jeg skal i
Biltema i denne uge og bruge en masse penge. Måske bliver det allerede i
dag, tirsdag. Men jeg regner med, at det bliver onsdag. Jeg kan sagtens tage
noget med til dig.

Du kan ringe til min mobil 2582 7007 sent tirsdag for et høre, hvornår det
bliver. Husk varenummer!!

Claus

--
www.nimbus26.dk
Utrolig fin båd til meget få penge!

Fra : Preben Christensen

Dato : 16-09-04 22:07

Hej Claus

Mange tak det kan mankalde venskab på nettet
du er en flinkog reel mand at handle med

--
Venlig hilsen

Preben Christensen