TV3 TV shop
Fra : Enggaard

Dato : 09-09-04 22:49

Man kan købe en manskin der giver stød impulser til muskeler
Virker det ?
Jeg en er masse myoser i skulder óg har gået med dit så længe at der her
smerter hele tiden.
Ville ´denne wvonder maskine kunne massere opbygge ´mine ømme hårde steder
Men nakke hals og bryskasse over mave er nu ogsåved ´plage mig.
Jeg vågner 4 gamge om natten og husker ikke hvornår jeg har sovet ingnnem en
helt nat

Fra : Christina

Dato : 10-09-04 09:34

Enggaard wrote:
> [...]
> mig.
> Jeg vågner 4 gamge om natten og husker ikke hvornår jeg har sovet

Hvad med proffesionel massage? Det lyder som spændinger og fastlåsninger pga
spændingerne?
Jeg evd ikke om maskinen kan hjælpe dig, jeg tror dog massage er vejen
frem - evt. alliere dig med en hvor du kan få et fast forløb (feks 2 x om
ugen i en periode) til en rabatpris....(feks nyuddannede) Tv shops sælger
altid ting meget dyrere end de kan fås andre steder, i øvrigt...

Fra : Peter Hansenfeb04

Dato : 10-09-04 14:40

Du har også muligheder indenfor akupunktur, jeg har hjulpet mange, men
overvej selv. Ingen har fortjent at ha det som du har det, en menneskeret at
ha det bedre.
God vind

Akupunktør, massør og billedmaler
Peter Hansen
Grønlandsparken 202 D
6715 Esbjerg N
E-Mail: peter-hansen@esenet.dk
www.akupunktur-esbjerg.dk
Tlf.: 60 60 61 62

Fra : Carsten Riis

Dato : 11-09-04 11:11

Enggaard wrote:

> [...]
> Men nakke hals og bryskasse over mave er nu ogsåved ´plage mig.
> Jeg vågner 4 gamge om natten og husker ikke hvornår jeg har sovet ingnnem en

Hvad med at få en henvisning til en fysioterapeut gennem din læge.

Du kan få 2-3* behandlinger for det maskinen koster....og massagen er
hammer god, samtidig med at du få nogen tips til strækkeøvelser, som gør
at myoserne slet ikke kommer.

*: Er du medlem af sygeforsikringen Danmark, så bliver det endnu
billigere fx første behandling på 200 kroner kan du få 126 kroner igen.

mvh

Carsten Riis

Fra : niels

Dato : 14-09-04 18:53

hej
denne har hjulpet mig med det samme problem som du har og der gik kun 2
dage.
http://www.ceac.dk/

Fra : niels

Dato : 14-09-04 18:55

hej

Fra : niels

Dato : 15-09-04 20:48

hej.
jeg håber virkelig for dig at du prøver molekylær helse og smerteteterapi
http://www.ceac.dk/ , jeg har haft myoser i skulder i mange år og det
forsvandt virkelig meget hurtig og har været væk i 8 uger nu, jeg har
samtidig fået meget mere energi fordi min krop er kommet i balance med sig
selv.
jeg kender faktisk en der har fjernet smerte fra hans knæ som han har døjet
med i 6 år. Jeg lånte puden af ham for at prøve den først og efter en uge
købte jeg en selv.
og som slagteri arbejder overbelaster jeg tit mine muskler, men efter at jeg
er begynt at bruge puden ca. 20 min hver dag mærker jeg ikke noget med ømhed
eller muskler der skal strækkes ud om morgenen som jeg næsten skulle gøre
hver dag før hen.
jeg vil næsten sige at det er dumt at gå og have ondt alle steder når man
kan få det bedre, jeg blev enda lovet pengene tilbage hvis virkningen
udeblev, så ring da til ham der sælger den og snak med ham, det kan der da
aldrig ske noget dårligt ved.

OG DET ER IKKE EN REKLAME.

Mvh. niels

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 15-09-04 21:59

niels wrote:

> jeg håber virkelig for dig at du prøver molekylær helse og smerteteterapi
> http://www.***.dk/ ,

Påstandene på siden er det rene vrøvl. Og det bliver selvfølgelig ikke
bedre af, at opfinderen kalder sig helseforsker, og påstår at der ligger
20 års forskning bag helsepuden. En pude, der ligner et stykke
skumgummi, men som koster 498 kroner.

Det er så langt ude, at jeg ikke vil tøve med at kalde det fup og
svindel. Og hvis du har fået det bedre, har det i hvert fald intet med
helsepuden at gøre. Måske det er fordi, din tegnebog ikke tynger så
meget mere?

> OG DET ER IKKE EN REKLAME.

Hvad i alverden vil du så kalde det? Reklamerer du for siden igen, vil
jeg sende en klage til din udbyder, så kan de få lov at afgøre, om der
er tale om reklame eller ej.

FUT: news:dk.admin.netikette. Debat om reklame i grupperne hører hverken
hjemme i dk.helbred eller i dk.helbred.behandling.alternativ som der
hidtil har været postet til. FUT'en betyder, at svar på dette indlæg
havner i netikette-gruppen.

--
Mvh. Kim Ludvigsen