Flyt diskussionen, please
Fra : Denise

Dato : 09-09-04 15:35

Hej
Kan I ikke flytte eller stoppe den diskussion vedr. dyresex, jeg synes den
ødelægger vores gruppe, med en masse indlæg som sikkert kun få gider følge
med i.

--
Hilsen Denise

Fra : Frk. Clausen

Dato : 09-09-04 17:49

Jeg kunne ikke være mere enig..

Fra : Denise

Dato : 09-09-04 17:52

Denise wrote:
> Hej
> Kan I ikke flytte eller stoppe den diskussion vedr. dyresex, jeg
> synes den ødelægger vores gruppe, med en masse indlæg som sikkert kun
> få gider følge med i.

Hallooooo kan I ikke tage dk.fritid.dyr.kat af i toppen, så I måske kan
nøjes med at skrive i dk.snak.seksualitet .... jeg tror ikke den tråd mere
har noget med katte at gøre

--
Hilsen Denise

Fra : Denise

Dato : 09-09-04 19:44

Er der ikke nogle der kan hjælpe med at stoppe den tråd, hvem skriver man
til

--
Hilsen Denise

Fra : Flemming N.

Dato : 09-09-04 20:15

On Thu, 9 Sep 2004 20:44:12 +0200, "Denise" <reindel@*NOSPAM*c.dk>
wrote:

>Er der ikke nogle der kan hjælpe med at stoppe den tråd, hvem skriver man
>til

Ignorer den, den slutter af sig selv, det var mig der satte FUT til
dk.snak.seksualitet, fordi jeg syntes at udtaleserne herinde var lidt
ensidede. Jeg havde dog ikke regnet med at folk gik så vildt meget op
i den slags, og at man ikke kunne holde det på et nobelt niveau.....

Mvh,

Flemming
--
- Did you ever ask those strangers what they're searching for? -
- Did they laugh and tell you they're not really sure? (G.O'Dowd) -

Fra : none

Dato : 09-09-04 20:26

In article <4140a484$0$271$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
reindel@*NOSPAM*c.dk says...
> Er der ikke nogle der kan hjælpe med at stoppe den tråd, hvem skriver man
> til

Den dør sgu nok ud af sig selv

MVH

Jakob

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 09-09-04 20:28

On 2004-09-09 20:44:12 +0200, "Denise" <reindel@*NOSPAM*c.dk> said:

> Er der ikke nogle der kan hjælpe med at stoppe den tråd, hvem skriver man
> til

Jeg har tænkt bare at ignorere den, Denise :-/
Den må vel gå i sig selv på et tidspunkt..
--
Knus fra Ann R

Fra : Denise

Dato : 09-09-04 20:46

Ann Rudbeck wrote:

> Jeg har tænkt bare at ignorere den, Denise :-/
> Den må vel gå i sig selv på et tidspunkt..

Ja men det irriterer mig at skulle scrolle forbi hele tiden, hvorfor
skrubber de ikke bare af, eller fjerner denne gruppes navn i toppen, det har
jo overhovedet ikke noget med os her at gøre. Og jeg fatter ikke nogle
herfra gider deltage i det plat.

--
Hilsen Denise

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 10-09-04 00:17

"Denise" <reindel@*NOSPAM*c.dk> writes:

> [...]
> jo overhovedet ikke noget med os her at gøre. Og jeg fatter ikke nogle

Kan man ikke bruge trådning i OE6+* synes da at der var noget om det ??
for så er det jo bare at markere tråden som læst - ok den kommer igen
en tid, men du slipper for at skulle scrolle...

* har for længe siden selv fravalgt at bruge det skodprogram til at
læse news med...
--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk posted with gnus Do not fear the penquin

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 10-09-04 14:52

On 2004-09-10 01:16:57 +0200, Henrik Pedersen <misbams@edb.invalid> said:

> Kan man ikke bruge trådning i OE6+* synes da at der var noget om det ??
> for så er det jo bare at markere tråden som læst - ok den kommer igen
> en tid, men du slipper for at skulle scrolle...

Jeg har lige smækket et kill-filter på den tråd, så nu regner jeg med
den er væk - hos mig, i hvert fald

--
Knus fra Ann R

Fra : ThomasB

Dato : 10-09-04 15:37

"Ann Rudbeck" <webmaster@fjerndettesiamis.com> skrev i en meddelelse

> Jeg har lige smækket et kill-filter på den tråd, så nu regner jeg med
> den er væk - hos mig, i hvert fald

Og det mener du er vigtigt at alle ved?

Fra : Denise

Dato : 10-09-04 18:03

Ann Rudbeck wrote:

> Jeg har lige smækket et kill-filter på den tråd, så nu regner jeg med
> den er væk - hos mig, i hvert fald

Hej Ann
Det er bare ærgerligt, at så mange skal bruge så meget krudt på et par
amøber, der ikke har noget liv selv.
Ved du hvordan man gør det i OE ?

--
Hilsen Denise

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 10-09-04 18:55

On 2004-09-10 19:03:03 +0200, "Denise" <reindel@*NOSPAM*c.dk> said:

> Hej Ann
> Det er bare ærgerligt, at så mange skal bruge så meget krudt på et par
> amøber, der ikke har noget liv selv.
> Ved du hvordan man gør det i OE ?

Desværre ikke, men det er stensikkert muligt
Der er så mange der bruger OE, så mon ikke nogen ved det?

--
Knus fra Ann R

Fra : ThomasB

Dato : 09-09-04 23:33

> [...]

> ødelægger vores gruppe, med en masse indlæg som sikkert kun få gider følge

Hvem tvinger dig til at læse tråden?
Kan du ikke bare lade være med at kigge?

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 09-09-04 23:45

> Hvem tvinger dig til at læse tråden?
> Kan du ikke bare lade være med at kigge?

Det er måske for fristende?

Fra : Denise

Dato : 10-09-04 07:47

"Emil Jensen [2100]" <lime@jensen73.dk> wrote in message
> den
> følge

> Det er måske for fristende?

Emnet interesserer mig desværre ikke, hvis det gjorde ville jeg være den
første til at foreslå et flytning til en relevant gruppe.

--
Hilsen Denise

Fra : Denise

Dato : 10-09-04 07:46

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> wrote in message

> Hvem tvinger dig til at læse tråden?
> Kan du ikke bare lade være med at kigge?

Jo, jeg kan godt lade være med at kigge, det er ikke spørgsmålet. Der er
masser af forskellige NG'er, også en der dækker jeres emne, og jeg bad jer
jo bare pænt om at flytte til en relevant gruppe. Man kan i fundas for
gruppen se hvad den handler om, og jeg synes jo bare gruppen bliver spammet
i den grad. Jeg er sikker på at dem her fra kattegruppen der deltager er
intelligente nok til at flytte med et andet relevant sted hen, jeg går ikke
ud fra de ønsker denne gruppe spammet og ødelagt at urelevante ting. Hvis
man ikke holder sig lidt til fundas vil en NG hurtigt blive ødelagt, det
håbede jeg sådan bare, der var nogle der var kloge nok til at se. For hvad
interesse har du bl.a. i at ødelægge denne gruppe ?

--
Hilsen Denise

Fra : ThomasB

Dato : 10-09-04 09:56

"Denise" <Denise.Reindel@*NOSPAM*sas.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
ikke
> ud fra de ønsker denne gruppe spammet og ødelagt at urelevante ting.

Du klagede ikke da tråden blev oprettet for flere dage siden, det er først
nu, hvor tråden bliver aktiv, at du brokker dig. Er der er grund til det?

> [...]
> håbede jeg sådan bare, der var nogle der var kloge nok til at se. For hvad
> interesse har du bl.a. i at ødelægge denne gruppe ?

Du har helt ret. Men nu blev tråden oprettet her i kat, og futtet til
seksualitet. Tråden er relevant for begge grupper, dog på kanten.

Mvh Thomas

Fra : Denise

Dato : 10-09-04 11:08

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> wrote in message
> Du klagede ikke da tråden blev oprettet for flere dage siden, det er først
> nu, hvor tråden bliver aktiv, at du brokker dig. Er der er grund til det?

Jeg er jo ikke noget net-politi, så jeg farer jo ikke op hvis der kommer
enkelte uvedkommende indlæg eller reklamer, det har vi altid set stort på i
denne gruppe, der er stort set aldrig brok her. Og jeg har i hvert tilfælde
aldrig leget netpoliti. Så derfor, da der kun var få indlæg, generede den jo
ikke gruppen vel. Så grunden er da vel soleklar ?????, at 2 uvedkommende
indlæg generer mindre end 100, der jo bliver til spam i mine øjne, og spam
må jeg nok indrømme får mit pis i kog. Men det er vel også formålet med
trolle ikke.
EOD herfra for ikke at starte noget nyt uvedkommende.

--
Hilsen Denise

Fra : Katja

Dato : 10-09-04 09:36

Her er den ignoreret.
Marker tråden gå op i meddelelse og tryk på ignorer samtale så skulle den
være klaret.
ihvertfald her med OE.

Hilsen Katja

Fra : Denise

Dato : 10-09-04 11:24

"Katja" <Blue@c4-life.dk> wrote in message
> Her er den ignoreret.
> Marker tråden gå op i meddelelse og tryk på ignorer samtale så skulle den
> [...]

Dejligt, tak for hjælpen, er gjort

--
Hilsen Denise

Fra : Forbyd dyresex / zoo~

Dato : 04-11-04 13:21

Åååhh jeg må tage mig til HOVEDET......
Hvad sker der ?

Hvorfor er nogle diskussioner mere accepteret end andre?
Går du med skyklapper? Bare fordi du ikke kan se den tråd er det ikke
ens betydende med at zoofili stopper.

Skal jeg bede om at få stoppet denne tråd fordi jeg syntes du ødelægger
gruppen med din negativitet. Her skal være plads til alle.

Dyresex er noget der tynger mit hjerte derfor skriver jeg om hjælp.
Hvis din kat har brækket en negl, orm eller andet og det ynger dig, så
skriv du om det. du skal ikke høre et ondt ord fra mig

Fra : Kate

Dato : 04-11-04 18:26

Forbyd dyresex / zoofili <infoKATTE@BAKKEmay-britt.dk> wrote in

> Skal jeg bede om at få stoppet denne tråd fordi jeg syntes du
> ødelægger gruppen med din negativitet. Her skal være plads til
> alle.

Jeg kan på svaret regne ud at du nok ikke har fulgt diskussionen. Hvis
du havde ville du have opdaget at den endte med at blive krydspostet
mellem denne gruppe og en seksualitetgruppe. Her taler vi katte og ikke
sex, altså er Denise ikke en skid sart. Hun havde ret, diskussionen
hørte ikke til her.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.