Den Blå - igen!
Fra : Battlefield´s

Dato : 09-09-04 14:03

Hej
Faldt lige over denne annonce i Den Blå Avis (på nettet):

"Dobermann, hvalpe fra Polen, uden stamtavle. 100% ægte. Født u.hale og født
m.spidse ører. Leveringsgar."

Mig bekendt kan en Dobermann (eller en hvilken som helst anden race) ikke
fødes med spidse ører ))
Hilsen Vibeke, der stadig undrer sig over hvad folk skriver for at sælge
deres hvalpe.

---

Fra : Jimmy

Dato : 09-09-04 14:23

"Battlefield´s" <battlefield@SLET.mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> m.spidse ører. Leveringsgar."
>
> Mig bekendt kan en Dobermann (eller en hvilken som helst anden race) ikke

De kan nu heller ikke fødes uden hale, men jeg ville bide mere mærke i
"Leveringsgaranti"! Det er jo blot ren import med profit for øje. Der ville
jeg aldrig købe!

Mvh
Jimmy

Fra : Søs

Dato : 10-09-04 21:51

<klip>
> De kan nu heller ikke fødes uden hale

Det er sket at der er nogen hunde der føder nogle enkelte valpe uden eller
kun halv hale, men jeg har aldrig hørt om et helt kuld!!

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 09-09-04 14:22

> [...]
> fødes med spidse ører ))
> Hilsen Vibeke, der stadig undrer sig over hvad folk skriver for at sælge

Og forhåbentligt (for senere hunde) får de svært med at sælge dem.
Fortsat salg af sådanne hunde gør at kuperinger fortsætter.
Og en polsk dyrlæger er sikkert nem at bestikke til at skrive at de var
ALLE???? født sådan.

--
mvh/rg. Christian
"Our enemies are innovative and resourceful, and so are we. They never stop

Fra : Jytte

Dato : 09-09-04 14:27

Battlefield´s wrote:
> [...]
> ikke fødes med spidse ører ))
> Hilsen Vibeke, der stadig undrer sig over hvad folk skriver for at

Det er endnu mere mærkeligt at der er nogen der vil købe dem.

Hilsen
Jytte

Fra : Kim Christensen

Dato : 09-09-04 19:57

"Jytte" <vingekatten@mail.dk> wrote in message
> Det er endnu mere mærkeligt at der er nogen der vil købe dem.
>
> Hilsen
> Jytte

Der findes desværre mange halvhjerner som føler sig som noget ekstra
når de går med en skarp hund ved sin side. Og en dobermann der er
blevet trimmet lidt for nærgående med en saks virker unægtelig som en
imponator, og skarp hund. De hvalpe skal sikkert nok blive solgt!

Hilsen Kim