MS Windows
briani 27239
Wake on Lan
Fra : Nicolai

Dato : 09-09-04 10:45

Nogen der kan anbefale simple, gratis program(mer) til at bruge WOL
funktionaliteten?

Der sidder helt sikkert nogle med et guldkorn eller 2 :)

På forhånd tak.
--
Med venlig hilsen / Best regards
Nicolai

Fra : Nicolai

Dato : 09-09-04 12:08

> Nogen der kan anbefale simple, gratis program(mer) til at bruge WOL
> funktionaliteten?
>
> Der sidder helt sikkert nogle med et guldkorn eller 2 :)

Hmmm, og så er gruppen vel egentlig elendigt ramt - måske burde jeg smutte i
hardware?

Fra : Stig Meyer Jensen

Dato : 09-09-04 14:42

"Nicolai" <emailxyznifo@fogh.com> skrev i en meddelelse

> Hmmm, og så er gruppen vel egentlig elendigt ramt - måske burde jeg smutte
> hardware?

Kig i dk.edb.netvaerk - der har dit problem været vedt et par gange.

--

Stig Meyer Jensen
stig@mine_3_initialer.dk

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 09-09-04 16:46

"Nicolai" <emailxyznifo@fogh.com> wrote:

>Nogen der kan anbefale simple, gratis program(mer) til at bruge WOL
>funktionaliteten?

AMD's Magic Packet værktøj er en udmærket løsning:

http://www.amd.com/us-en/ConnectivitySolutions/TechnicalResources/0,,50_2334_2452_2456,00.html

<mlr>