Hvor er det bedst at sælge.
Fra : koolberg

Dato : 09-09-04 08:35

Hej.

Jeg har en sejlbåd jeg gerne vil have solgt, hurgtigst muligt, men
hvor er de bedste steder at sætte sådan en til salg. På nettet eller i
aviserne, og hvilke sider/aviser?

/koolberg

Fra : Leon Hulstroem \(422~

Dato : 09-09-04 16:00

"koolberg" <jesper-k@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har en sejlbåd jeg gerne vil have solgt, hurgtigst muligt, men
> hvor er de bedste steder at sætte sådan en til salg. På nettet eller i

Når jeg skal sælge en båd, så bruger jeg Den blå avis, Udkik.dk og
Scanboat.com + at jeg laver en lille hjemmeside hvor der er en hel del
billeder og dybde-gående info. Denne side linker jeg så til hvor de tillader
det.

Mvh Leon

---

Fra : Claus Tersgov

Dato : 09-09-04 19:00

> [...]

> Jeg har en sejlbåd jeg gerne vil have solgt, hurgtigst muligt, men
> hvor er de bedste steder at sætte sådan en til salg. På nettet eller i

Annoncer i Bådmagasinet og Politiken. Dernæst de forskellige sider på
nettet, og sørg for at have en god hjemmeside med alle relevanter
informationer og gode billeder.

Claus

--
GØR ET KUP! - GØR ET KUP! - GØR ET KUP!