Andet telekom.
jakjoe 1141
Benjamin... 1084
problem med vis-nummer
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 08-09-04 19:54

Hey

Jeg har et problem med min vis-nummer funktion på min Siemens S100 trådløse
telefon. Har Telia PSTN abonnement med tele2adsl.

Nogen gange har jeg ikke nogen problemer.. Men ofte mangler der nogle cifre
i nummeret..

Fx som her i DK.Binaer "problem med vis-nummer"

Hvor der vises 461438# hvor det rigtigt skulle være 461*438* der mangler
altså 2 cifre... Kan telefonen ikke nå at opfange alle cifrene? synes nemlig
ikke det altid er det 4 og 8 ciffer der mangler.

Desuden står der altid # til sidst i nummeret, nogen der ved hvordan man for
det væk på siemens S100 telefonen?

har desværre ikke lige nogen anden nummerviser til at teste med samtidigt..
Telia siger de aldrig har hørt om problemet... Men har ikke set problemet
før efter at telefonen var 1 måned. det kom altså pludselig...

Mvh. Bjarke

Fra : Sørensen

Dato : 08-09-04 23:12

"Bjarke skrev >
> Jeg har et problem med min vis-nummer funktion på min Siemens S100
trådløse
> telefon. Har Telia PSTN abonnement med tele2adsl.

Jeg har set problemet før (også ved een der havde ADSL) men det er jo en
ringe trøst, prøv evt at få TDC til at teste linien.....nåe nej Du havde jo
fremmed udbyder på.

Så er der nok kun tilbage at låne en nummerviser og hvis den også fejler så
prøv at fejlmelde igennem dit teleselskab.

vh.
Sørensen