trådløs telefon og SMS MMS
Fra : J.O.H

Dato : 08-09-04 16:52

Hej!
Jeg skal købe en trådløs telefon(gave). Men kan det overhovedet betale sig
at købe en trådløs telefon a la Siemens SL740, som både kan SMS og MMS - når
nu fx TDC ikke understøtter det på nuværende tidspunkt? Er der nogen som
understøtter det? - og tror man det lige er på trapperne?

MVH
JOH

Fra : kelds99@yahoo.dk

Dato : 10-09-04 00:34

On Wed, 8 Sep 2004 17:52:29 +0200, "J.O.H" <johaarup@@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>nu fx TDC ikke understøtter det på nuværende tidspunkt? Er der nogen som
>understøtter det? - og tror man det lige er på trapperne?

Ingen understøtter det herhjemme - og jeg tvivler på, at det er på
trapperne. Men det er rimelig udbredt på Siemens hjemmemarked
Tyskland, så det er formentlig derfor, at de også tilbyder faciliteten
i DK.

KS