Hornfisk for familien??
Fra : Lars Tillgaard

Dato : 11-05-01 18:46

Hej allesammen
Jeg havde tænkt mig at tage familien med ud og fiske hornfisk på søndag.
Hvor i Århus/Djursland området er der et godt fiskested hvor der også er
plads og mulig for at medbringe en kone og to børn (6 og 3 år).

Mvh.

Lars

Fra : Niels Damsgaard-Søre~

Dato : 11-05-01 19:26

Kommer vel lidt an på størrelsen på konen?
MVH Niels

Fra : Niels Damsgaard-Søre~

Dato : 11-05-01 19:34

Sletterhage, lidt rundt om hjørnet og et par hundrede meter ud af stranden
mod øst.
Bare få hundrede meter fra fyret gider få åbenbart at gå, der plejer gerne
at være god plads,
der er læ fra klinten, det sætter konen pris på og der er masser af sten.
Der har mine unger
samlet oceaner af sten mens jeg har fisket næbdyr. Bare husk at det kan være
møg tungt at
slæbe al den granit tilbage til bilen.
MVH Niels

Fra : Chris

Dato : 13-05-01 04:35

Jeg er stået tidligt op igen i dag.
Jeg forsøger mig nok engang på Vosnæs Pynt.
Var lidt heldig i går, men foventer mig mere af i dag.

Kommer du fra Århus, er det nemmeste at køre ad Grenåvej gennem Skødstrup og
Løgten.
Lige før du kører ud af Løgten drejer du til højre i det skarpe sving.
to-tre km. længere fremme når du til vandet. Pynten er her på din hørje
hånd.
Du behøver ikke gå vanvittigt langt ud, da der var fisk i vandet over det
hele i går. Stranden er nogenlunde OK, så tag endelig madkurven og tæppet
med.
God tur!

MVH
Chris

Fra : Chris

Dato : 14-05-01 05:18

Hej Lars.

Hvor endte det med, at du tog hen?
Fangede du noget?

MVH
Chris

Fra : Søren Pedersen

Dato : 16-05-01 20:30

Prøv Mariendal strand lidt syd for Århus. Et godt sted til en kombineret
fiske/skov/strand-tur.