Ny skærm: råd søges
Fra : Christian Haugwitz

Dato : 11-05-01 18:21

Hej NG
Jeg har nu endelig fået nok af min gamle 15" skærm og vil have mig en ny, da
jeg efterhånden bliver ked af det hver gang jeg ser andre skærmes skarpe
billeder.

Jeg skal bruge skærmen til spil og til at se fjernsyn og DVD'er på, så den
må gerne være noget større.

Jeg regner med at købe en 19 eller 21" skærm men jeg ved endnu ikke
hvilken...

Er der nogen der for nyligt har købt nye skærm der eventuelt kan give mig
nogle råd om hvad jeg skal mide pengene efter.

VH
CHristian HAugwitz

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 11-05-01 19:05

Hej Christian

Kik i news:dk.edb.hardware.skaerm der er bedre chance for et godt svar -
kik også i de indlæg der er der allerede, for det er et almindeligt
spørgsmål...

Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Torbenth

Dato : 11-05-01 23:29

Michael Lund Sørensen skrev i meddelelsen ...
>Hej Christian
>
>Kik i news:dk.edb.hardware.skaerm der er bedre chance for et godt svar -

Denne gruppe findes ikke hos CC

Mvh.
Torben

Fra : Bobby

Dato : 12-05-01 08:06

Jo den gør da?! Jeg går ud fra at CC = Cybercity, og jeg har Cybercity og
abonnerer på gruppen, såeh...

Mvh.
Bobby

Fra : Thomas

Dato : 12-05-01 19:15

"Bobby" <graack2@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Jo den gør da?! Jeg går ud fra at CC = Cybercity, og jeg har Cybercity og
> abonnerer på gruppen, såeh...

Har den også her...

--
MVH

Thomas
http://www.jogt.com - webcam og undervandsbilleder fra Rødehavet
http://users.cybercity.dk/~bkb3175/ - en dansk Flash tutorial

Fra : Torbenth

Dato : 12-05-01 23:21

Thomas skrev i meddelelsen <9djuif$2nqc$1@news.cybercity.dk>...
>Har den også her...
>
>--

Hej.

Når jeg går ind i nuhedsgruppeliste, ligger den ikke der. Jeg har også WOL.
Da jeg klikkede på linken i indlægget, lagde den sig ind under WOL's news
jeg abonnerer på. Men ikke CC.

Hygge
Torben

Fra : Carsten Riis

Dato : 12-05-01 23:25

Torbenth wrote:

> Når jeg går ind i nuhedsgruppeliste, ligger den ikke der.

Og du har selvfølgelig opdateret listen?

--
Med venlig hilsen Carsten Riis (for email: se godt efter i headeren)
Hvis du i emnelinjen begynder med Sv: så kan ikke alle læse dine