MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
programproblemer XP SP2
Fra : Michael Vibelund

Dato : 08-09-04 16:15

Nu har jeg læst flere steder at der kan være problemer med SP2. Bla har jeg
læst at det tilrådes firmaer at slå automatisk opdatering fra på deres
systemer, og der er mere end 50 programmer som ikke kan komme i forbindelse
med omverdenen på grund af portlukninger, disse porte skal man så
efterfølgende selv konfigurere.
Vil det være tilrådeligt at slå automatisk opdatering fra?
Vil det være tilrådeligt at vente med SP2 indtil der er flere der har
afprøvet den?
Jeg har allerede downloaded SP1, det eneste problem jeg fik efterfølgende
var at mit internet Symatic skulle genindstalleres, idet Outlook nægtede at
åbne til min vært (stofanet)
Er der andre problemer jeg skal være opmærksom på?

På forhånd tak
Michael

Fra : sniper_Nolight

Dato : 08-09-04 17:09

> [...]
> efterfølgende selv konfigurere.
> Vil det være tilrådeligt at slå automatisk opdatering fra?

jeg er ikke et firma - desuden har jeg altid slået auto update fra - altid -
jeg vil helst selv styre den slags - så erfaringer med det modsatte har jeg
ikke - hvorfor skriver jeg så tænker du - det gør jeg såmænd bare for at
fortææle at jeg ingen problemer har overhovedet med sp 2 - det kører 100%
stabilt - den opdaterede firewall i sp2 er osse rigtigt god - firewall i xp
førhen havde jeg altid slukket, men ikek mere - den er meget bedre nu.

> Vil det være tilrådeligt at vente med SP2 indtil der er flere der har
> afprøvet den?

næ - give it a go.

> [...]
> at
> åbne til min vært (stofanet)
> Er der andre problemer jeg skal være opmærksom på?

indtil nu har jeg ingen problemer haft - det eneste du skal tænke på er
under installation - der bør du afinstallere daemon tools eller andre
programmer der laver virtuelle drev - ellers får du en atapi.sys fejl.
håber du kan bruge dette til noget i din beslutning.
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Morten Bowman

Dato : 08-09-04 17:49

On Wed, 8 Sep 2004 18:09:00 +0200, "sniper_Nolight"
<sniper_nolight@hotmail.com> wrote:

> [...]
>førhen havde jeg altid slukket, men ikek mere - den er meget bedre nu.

Kan du ikke lige uddybe det. Hvorfor/hvordan mener du den er blevet bedre?
Holder selv stædigt fast i ZA.

--
Morten Bowman
newssnabelabowmanpunktumdk

Fra : Erik

Dato : 08-09-04 20:06

"Morten Bowman" <newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> <sniper_nolight@hotmail.com> wrote:
>

> Kan du ikke lige uddybe det. Hvorfor/hvordan mener du den er blevet bedre?

Hej Morten.
Har du installeret SP2 ?
Jeg har læst på Microsofts side at Zone Alarm ikke virker med SP2.
Derfor har jeg ikke inst. SP2.
Jeg er også meget tilfreds med ZA

MVH
Erik

Fra : N_B_DK

Dato : 08-09-04 23:49

Erik wrote:
> Jeg har læst på Microsofts side at Zone Alarm ikke virker med SP2.
> Derfor har jeg ikke inst. SP2.
> Jeg er også meget tilfreds med ZA

Forstår jeg så ikke, men der er jo også kun omkring 800 rettelser i SP2 hvis
jeg ikke husker helt forkert...

--
MVH.
N_B_DK

Fra : heltfin

Dato : 11-09-04 06:52

"Erik" skrev d. 08-09-04 20:06 dette indlæg :

> [...]
>
> Hej Morten.
> Har du installeret SP2 ?
> Jeg har læst på Microsofts side at Zone Alarm ikke virker med SP2.

har selv ikke problemer
hej
heltfin

http://www.kandu.dk/