Bog ang. C++ incl compiler
Fra : AHR

Dato : 08-09-04 15:33

Hej NG

Nogen der kender til hvor jeg kan købe:

microsoft developer environment 2003 version 7.1 eller nyere?

Har hørt den følger med en bog til omkring 1500kr. Nogen der kender titlen
eller bare et sted hvor softwaren er så billig som mulig.

På forhånd tak

Mvh
AHR

Fra : AHR

Dato : 08-09-04 15:43

> [...]
>
> Har hørt den følger med en bog til omkring 1500kr. Nogen der kender titlen
> eller bare et sted hvor softwaren er så billig som mulig.

Glemte at sige at det skal bruges til c++ .net programmering

Fra : Mogens Hansen

Dato : 08-09-04 18:22

"AHR" <ahr@xx.xx> wrote

[8<8<8<]
> Glemte at sige at det skal bruges til c++ .net programmering

Bemærk at der sker en _væsentlig_ ændring i (efter min mening forbedring)
fra Managed C++ i Visual C++..NET 2003 til C++/CLI i Visual C++ .NET 2005.
Husk desuden at man sagtens kan bruge Standard C++ som oversættes til IL,
der kan køres på .NET - der skulle ikke være nogen begrænsninger i forhold
til hvis man oversætter til Win32.

Prøv at kigge hos Microsoft (www.microsoft.com -
http://lab.msdn.microsoft.com/express/visualc/default.aspx) hvor du kan
downloade en beta version af Visual C++ Express Beta gratis.

Venlig hilsen

Mogens Hansen