Kontaktformular - php version ?
Fra : Martin Ploug

Dato : 08-09-04 18:22

Hej NG

Jeg har en kontaktformular, som virker
på mit eget webhotel, men ikke på det webhotel
jeg skal lægge det over på.

Problemet er, at formularen ikke "gemmer" og viser det
indtastede. Det betyder, at indholdet i formularen ikke
bliver sendt med i mailen.

Kontakten består af nedenstående to filer:

http://www.juniband.dk/testform.html
http://www.juniband.dk/feedback_martin.php

Koden til de to filer:

http://www.detour.dk/testform.phps
http://www.detour.dk/feedback_martin.phps

Har det at gøre med skriverettigheder eller php version at gøre ?
Eller mangler jeg at tilføje noget i scriptet - f.eks. noget $_GET ?

På forhånd tak.

Hilsen Martin

Fra : Jonathan Holst

Dato : 08-09-04 18:27

Martin Ploug wrote:

> Har det at gøre med skriverettigheder eller php version at gøre ?
> Eller mangler jeg at tilføje noget i scriptet - f.eks. noget $_GET ?

I starten af filen trimmer du nogle variabler. Disse variabler er ikke
sat før, og kunne derfor godt være form-variabler. Men siden PHP 4.2
(hæng mig ikke op på den) har holdet bag PHP sat register globals til
'off' som standard. Så med mindre din host har rettet på det, kunne
problemet meget vel ligge der i.

Og så er det ikke $_GET, men $_POST arrayet du skal have fat i, da du
sender formen med "method='post'".
--
Jonathan Holst - http://holst.biz/
"Black holes is where God divided by zero"

Fra : Martin Ploug

Dato : 08-09-04 18:32

Glemte lige at skrive, at det er hos www.b-one.dk
jeg ikke kan få det til at fungere.