en fejl jeg ikke forstår
Fra : pepss

Dato : 08-09-04 17:22

Hejsa NG

jeg får en fejl som jeg faktisk ikke er sikker på har noget med asp at gøre
men jeg skal jo starte et sted....

fejlen jeg får er "HTTP/1.1 New Application Failed" har det noget med asp at
gøre og hvad kan der være glat?

--
Pepss
Den ordblinde der prøver at blive webdesigner

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 08-09-04 17:41

pepss skrev:

> fejlen jeg får er "HTTP/1.1 New Application Failed" har det
> noget med asp at gøre og hvad kan der være glat?

Start med at undersøge hvilke filtyper der er berørt. Kommer fejlen
kun for asp-filer, eller også for fx .html, .shtml og .aspx (hvis
dit webhotel understøtter det).

Det lyder som en fejl på webserveren - hvis du har adgang til det,
kan du prøve en genstart. Ellers kan du prøve at genstarte din egen
applikation ved at gemme global.asa
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : pepss

Dato : 08-09-04 21:24

"Jens Gyldenkærne Clausen" skrev

> Start med at undersøge hvilke filtyper der er berørt. Kommer fejlen
> kun for asp-filer, eller også for fx .html, .shtml og .aspx (hvis
> dit webhotel understøtter det).

det vil jeg da prøve!

> Det lyder som en fejl på webserveren - hvis du har adgang til det,
> kan du prøve en genstart. Ellers kan du prøve at genstarte din egen
> applikation ved at gemme global.asa

det er godt nok ikke min server men jeg vil da lige prøve det andet!

Fra : pepss

Dato : 09-09-04 16:56

"pepss" skrev

> jeg får en fejl som jeg faktisk ikke er sikker på har noget med asp at
gøre
> men jeg skal jo starte et sted....
>
> fejlen jeg får er "HTTP/1.1 New Application Failed"

jeg fandt ikke ud af hvad det var men en reset af server løste det