Sådan CC
Fra : Martin Schou

Dato : 08-09-04 20:47

Hey
Bare en lille god oplevelse med en af DK's ISP'er
Var inde for at bestille et lille boost fra mine 192 i upload til 512, men
da det ikke trådte i kraft før efter en times tid sendte jeg en venlig mail
til Cybercity og gjorde dem opmærksomme på dette. Svaret kom dagen efter.
Jeg havde som kompensation fået 30 dages boost i stedet for.

Man bliver jo næsten helt forlegen over at have været utilfreds med en sølle
time.
Men fedt for mig alligevel :)
Thumbs up CC!

Martin

Fra : GiWeo

Dato : 09-09-04 15:34

Og de gør det kun for at du skal blive "afhængig" af den hurtige
forbindelse i den måned, og så købe det bagefter !

--

Lars Engelhardt
webmaster@linkssiden.dk

Fra : Flare

Dato : 09-09-04 15:57

> Og de gør det kun for at du skal blive "afhængig" af den hurtige
> forbindelse i den måned, og så købe det bagefter !

Yep. no kidding.

Fra : Martin Petersen

Dato : 09-09-04 17:04

Flare (none@at.all) skrev følgende:

> Yep. no kidding.

Og? Det bliver den måned da ikke mindre gratis af.. Se nu lidt positivt på
verden.

- Martin

Fra : kenth hvam

Dato : 09-09-04 17:33

hvad er et liv uden lidt konspirationsteori...

/kenth

Fra : Brian k

Dato : 14-09-04 00:39

kenth hvam wrote:
> hvad er et liv uden lidt konspirationsteori...

Ja....

Bare fordi man er paranoid....behøver det jo ikke betyde at der ikke er
nogen efter en!