IE6 med danske menuer???
Fra : Simon

Dato : 08-09-04 20:14

Jeg har fået downloadet en Internet Explorer med engelske menu-tekster (dog
er hyperlinks´ne på dansk ???). Hvordan ændrer jeg teksterne til dansk. Hvis
jeg går ind i "funktioner" og derefter under "language" vælger dansk sker
der intet. Og Windows update kan heller ikke hjælpe???

Hjælp
Hilsen Simon

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 08-09-04 20:52

Simon skrev:

>Jeg har fået downloadet en Internet Explorer med engelske menu-tekster (dog
>er hyperlinks´ne på dansk ???).

Afinstaller den i tilføj/fjern programmer og hent en ny på dansk
burde være en mulighed.
--
Knud

Fra : Simon

Dato : 09-09-04 21:33

Hej igen.

Nogen ideer til hvor man finder en dansk udgave af ie6. Har ledt forgæves
mange steder uden held. På microsofts hjemmeside findes den heller ikke. De
omtaler et hav af servicepakker men ingen dansk sprogfil til browseren. Jeg
er på nippet til at give op. ØV!

Fra : Anders Lund

Dato : 09-09-04 21:36

Simon wrote:

> [...]
> omtaler et hav af servicepakker men ingen dansk sprogfil til browseren. Jeg

Prøvede du ikke som Knud skrev? Afinstallere IE og installer den danske
version.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : John

Dato : 09-09-04 21:41

"Simon" skrev i en meddelelse

> Nogen ideer til hvor man finder en dansk udgave af ie6.

Fx her: http://intern.sdu.dk/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/

Mvh John

Fra : Anders Lund

Dato : 09-09-04 22:01