Problemer med visse links i Firebird
Fra : Ukendt

Dato : 08-09-04 09:31

Af en eller anden grund er der nogle links, jeg ikke kan få til at virke i
min Firebird, når jeg har mere end én tab åben.

Problemet optræder bl.a. på www.google.dk, linksene til billedsøgning,
gruppesøgning og katalogsøgning: Hvis jeg åbner to tabs og går til google i
den ene, så virker de tre links ikke - der sker simpelthen ikke noget, når
jeg trykker på dem! Jeg skal højreklikke og vælge "Open in new tab" eller
"Open in new window" for at få dem til at virke...

Derudover har jeg problemer i phpMyAdmin (webbaseret interface til MySQL
database). Her virker linksene til at slette poster ikke. Når man trykker på
sådan et link, kommer der en alert-boks op, hvor man skal bekræfte, at
posten skal slettes, men når jeg trykker på "Ja", så sker der ikke mere -
boksen forsvinder, men posten bliver ikke slettet. Igen skal jeg højreklikke
og åbne linket i en ny tab for at få det til at virke.

Jeg har installeret Tabbrowser Extensions for at kunne styre mine tabs
bedre, så det kan både være en fejl i Firebird og i extension'en, men jeg
har ikke kunnet google mig frem til en løsning.

Er der andre der har oplevet tilsvarende?

Mvh.

Mikkel

--
"At first just a rustle of canvas
And the gentlest breath on my face

http://www.mzh.dk

Fra : Henrik Gemal

Dato : 08-09-04 09:41

Mikkel Z. Herold wrote:
> [...]
> har ikke kunnet google mig frem til en løsning.
>
> Er der andre der har oplevet tilsvarende?

Prøv lige at start Mozilla Firefox uden Extensions dvs "Mozilla Firefox
(Safemode)" eller via command line "firefox.exe -safemode"
og se om det så virker.

Jeg har ikke hørt om lign problemer. Hvilken version af Firefox kører du?

--
Henrik Gemal
Mozilla Evangelist

Mozilla Blog with news, devinfo, links, etc:
http://gemal.dk

Fra : Ukendt

Dato : 08-09-04 10:00

In news:413ec594$0$204$edfadb0f@dread12.news.tele.dk,
Henrik Gemal <spam@gemal.dk> typed:
> Prøv lige at start Mozilla Firefox uden Extensions dvs "Mozilla
> Firefox (Safemode)" eller via command line "firefox.exe -safemode"
> og se om det så virker.

Det gør det ikke...

> Jeg har ikke hørt om lign problemer. Hvilken version af Firefox kører
> du?

0.7 - men jeg kan lige prøve at opgradere til den nyeste og se, om det
virker.

Jeg vender tilbage med nyt.

Mvh.

Mikkel

Fra : Ukendt

Dato : 08-09-04 14:33

In news:413eca1a$0$26386$ba624c82@nntp02.dk.telia.net,
Mikkel Z. Herold <mikkel[at]mzh[dot].dk> typed:
> 0.7 - men jeg kan lige prøve at opgradere til den nyeste og se, om det
> virker. Jeg vender tilbage med nyt.

Ja, så er jeg tilbage. Det ser ud til at problemet er løst ved at installere
version 0.9.

Mvh.

Mikkel