Nokia 6230 overførelse af spil
Fra : Martin

Dato : 07-09-04 18:49

Jeg har nogle spil og nogle film ligende på min pc, som jeg gerne vil have
overført til min 6230.

/Martin

Fra : Anders

Dato : 07-09-04 18:54

Køb dig en BT dongle - de koster ca. 200, - + porto.

/Anders

Fra : Qbic - [6400]

Dato : 07-09-04 19:48

Filmene kan du overføre med en kortlæser, spillene overfører du med
bluetooth

/ Qbic

Fra : Martin

Dato : 08-09-04 16:27

Jeg har en Bluetooth dongel men jeg kan ikke finde en måde at overføre dem
på.

Hvad program skal jeg bruge til at overføre spillende med.

/Martin

Fra : Allan

Dato : 09-09-04 16:39

Hej

Du skal bruge nokia suite installer, som er en del af nokia suite og blue
tooth

Allan

Fra : Qbic - [6400]

Dato : 08-09-04 23:04

Hvilken dongle bruger du ?

Jeg har en MSI

Gå ind og opret bluetooth, og søg enfer enheden
på din PC, så skulle det gerne køre af sig selv ( Nogenlund da )

Så må du kunne flytte filer over i telefonen og de kommer så som en
SMS / Installationsbesked.

Skriv tilbage hvis du mangler hjælp.