mobil til net på bærbar
Fra : \(-Peter-\)

Dato : 06-09-04 17:52

Hej..

Har lige fået bærbar, og i den forbindelse har jeg tænkt på hvordan og til
hvilken pris jeg kan komme online med denne via min t630'er med telia
express abonnement...

I første omgang er det vigtigste hvordan!

Så må telia jo kunne oplyse resten..

/peter

Fra : Kasper Hyllested

Dato : 06-09-04 21:11

"\(-Peter-\)" <garfieldpbj@mail-online.dk> on 6. september 2004 at 18:52
+0100 wrote:
> [...]
>express abonnement...
>
>I første omgang er det vigtigste hvordan!

Det kræver, at din bærbare enten har infrarød eller bluetooth indbygget.
Ellers skal du have fat i et kabel, som telefonen kan tilsluttes med eller
evt. en bluetooth-dongle til USB-porten.

Dernæst skal du enten købe adgang til GPRS hos din udbyder eller have et
internetabb., der tillader dial-in via GSM (fx Tele2 get2net). GPRS er dog
klart at foretrække.

Mange hilsner

Kasper Hyllested

Fra : \(-Peter-\)

Dato : 13-09-04 08:32

har mulighed for både bluetooth (har en dongle til stationær jeg bare kan
flytte), men vil foretrække irda da det er indbygget...

bruger dagligt (eller i hvert fald ofte) gprs på min mobil...

så skulle have alle forudsætningerne - nu er spørgsmålet bare hvordan det
skal sættes op..

Yderligere et lidt videregående sprøgsmål : kan irda trække fuld gprs
hastighed?

/Peter

Fra : Anders

Dato : 07-09-04 06:01

Hvis dín bærbar har USB (har muligvis flere), så ville jeg
nok invest. ien bluetooth dongle (AllNet). Så kan du kommunikere med din
telefon..

/Anders