konvertering af film på 6230
Fra : Funnyboy

Dato : 06-09-04 16:00

Hej
Hvordan kan man konvertere mpg og andre film formater så man kan se dem på
sin 6230.
Jeg havde tænkt mig at smide dem over på kortet via kortlæser og så afspille
dem med telefonen.
Kan det overhovedet lade sig gøre??

Preben

Fra : Calle.

Dato : 06-09-04 19:50

Funnyboy wrote:
> [...]
> dem på sin 6230.
> Jeg havde tænkt mig at smide dem over på kortet via kortlæser og så

Kan du ikke gøre det med "Nokia PC Suite" (Den sidte nye hedder 6.3)

--
Calle.

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 06-09-04 20:31

Funnyboy griflede i news:413c7b58$0$289$edfadb0f@dread16.news.tele.dk:
> [...]
> dem på sin 6230.
> Jeg havde tænkt mig at smide dem over på kortet via kortlæser og så

Sagtens! Har gjort det med mange... Eneste ulempe er at man ikke kan spole i
filmene, så det er ikke så fedt at have en rigtig lang film, hvis man fx
bliver afbrudt af et opkald eller en sms....
Jeg bruger programmet "mpegable X4 live" til at lave almindelige mpeg film
osv til et format mobilen kan klare.
Og Oss Video Converter til at lave fx divX film o.lign. om til alm. mpeg som
så kan konverteres i ovenstående program.

Det virker glimragende for mig.... Man skal bare lige eksperimentere lidt
med kvalitet / størrelse....

--
Hygge...
Daniel