Ring billigt til Rumænien Mobil??
Fra : Thomas Jacobsen

Dato : 07-09-04 23:23

Kan I ikke hjælpe med at finde den absolut billigste takst til at ringe til
Rumænien Mobil?
Det billigste jeg kan finde er omkring 2 kr i min. Men for tiden ringer vi
hver dag dertil, og det løber jo op.
Kunne man komme ned på 1 kr/ min.?

/ Thomas

Fra : Christoffer K

Dato : 08-09-04 08:48

"Thomas Jacobsen" <tj@FJERN-DETTEperson.dk> wrote in message news:<413e3556$0$179$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> [...]
> Rumænien Mobil?
> Det billigste jeg kan finde er omkring 2 kr i min. Men for tiden ringer vi

At finde det billigste forudbetalte telekort til internationale opkald
er noget af en jungle!
Følgende kort fra Vectone nærmer sig din ønskede pris, da det koster
1,33 kr./min - under forudsætning, at du selv ringer fra et dansk
fastnet: http://www.vectoneshop.com/english/calcdisplay.asp?c1=Denmark&c2=RomaniaMobile

Kortet kan købes over internettet med visakort. Vær venligst opmærksom
på 30 dages gyldighed efter det er taget i brug, men siden du ringer
hver dag skulle de 100 kr., som et kort koster, vel snart blive brugt
op

Christoffer K.
--
Billige kort til udlandstelefoni og gratis SMS til udlandet via
nettet:

Fra : Thomas Jacobsen

Dato : 09-09-04 15:37

> [...]
> på 30 dages gyldighed efter det er taget i brug, men siden du ringer
> hver dag skulle de 100 kr., som et kort koster, vel snart blive brugt

Ja - det er netop en jungle! Men kan man stole på denne minutpris? Det er
meget billigt, helt sikkert.
/ Thomas

Fra : Thomas Jacobsen

Dato : 09-09-04 16:12

> [...]
> på 30 dages gyldighed efter det er taget i brug, men siden du ringer
> hver dag skulle de 100 kr., som et kort koster, vel snart blive brugt

Surt. Jeg får ikke hul igennem til betaling:
"VECTONE eShop Payment is currently unavailable due to maintenance. "
/ Thomas

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 08-09-04 20:52

In article <413e3556$0$179$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, Thomas Jacobsen wrote:
> [...]
> Rumænien Mobil?
> Det billigste jeg kan finde er omkring 2 kr i min. Men for tiden ringer vi

Phonecards.waytorussia.net indikerer at priser fra USA til Romænien
koster ned til 6.33 cents/minut. Og mange omkring 10 cents per minut.

Du skal bare have en IP telefon, evt en gratis softphone hos
www.sipphone.com - så ringer du gratis til et 1-800 nummer i
USA, indtaster din kode, og telefonnr, og du taler til ca. 40 øre/min.

Anvender det ind imellem til Rusland.

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 08-09-04 20:53

> [...]
> Rumænien Mobil?
> Det billigste jeg kan finde er omkring 2 kr i min. Men for tiden ringer vi

Så lige de har worldwide free access nubers, så de 6.34 cents/min
gælkder også direkte fra DK.

Fra : Thomas Jacobsen

Dato : 09-09-04 15:26

Povl H. Pedersen wrote:

> Så lige de har worldwide free access nubers, så de 6.34 cents/min
> gælkder også direkte fra DK.

Jamen - gælder den pris til Rumænine Mobil? Uha - det ville være en STOR
hjælp at kunne ringe meget billigere derned nu!
Har faktisk tilmeldt mig Musimi.dk, og prøvede også en software tlf, men kan
ikke få den til at virke. Det koster ca. 2 kr. i min. med Musimi.dk til
Rumænien..

/ Thomas

Fra : Gpoland

Dato : 10-09-04 19:53

Find dig en dansk kæreste med musimi abonnement.
Det er langt det billigste :)

Fra : Thomas Jacobsen

Dato : 11-09-04 16:02

Gpoland wrote:
> Find dig en dansk kæreste med musimi abonnement.
> Det er langt det billigste :)

Ikke korrekt. Jeg HAR Musimi. Det koster 2.10 kr / min.
Mit sprg. var også om der var en pris UNDER 2 kr - læs tråd.
Jeg har endvidere også en dansk kæreste. Hun er nu heller ikke 'billig'
/ Thomas

Fra : Jesper Lund

Dato : 11-09-04 16:14

> [...]

> Mit sprg. var også om der var en pris UNDER 2 kr - læs tråd.
> Jeg har endvidere også en dansk kæreste. Hun er nu heller ikke

Nu stod der "...kæreste med Musimi". Hvis hun havde sin IP telefoni box
med til Rumænien, skulle du i værste fald betale dansk lokaltakst for at
ringe til hende, og det ville være gratis hvis du også var Musimi kunde
(eller kunde hos et andet selskab, som Musimi peerer med). IP telefoni
kan ikke løse problemet med at mobilselskaberne opkræver horribelt høje
takster for at ringe til en mobiltelefon.

--
Jesper Lund