Andet telekom.
jakjoe 1141
Benjamin... 1084
GoIp Danmarks dyreste?
Fra : ro65dk

Dato : 07-09-04 19:35

GoIP.dk vil jo gerne være danmarks billigste, men et kig på priserne siger
vist noget helt andet:

Opkaldsafgift til GoIP kunder DKK 0.00
Opkaldsafgift ved svar, indland DKK 0.125
Opkaldsafgift ved svar, udland DKK 0.125
Minuttakst til GoIP DKK 0.00
Minuttakst til fastnet i Danmark DKK 0.125
Minuttakst til mobil i Danmark DKK 1.44
Abonnement pr. md. DKK 59.50

Det bliver gjort billigere af stort set alle andre IP-telefoni udbydere!

Fra : Thomas

Dato : 07-09-04 20:34

"ro65dk" <ro65dk@yahoo.dk> wrote:

> [...]
> Minuttakst til mobil i Danmark DKK 1.44
> Abonnement pr. md. DKK 59.50
>
> Det bliver gjort billigere af stort set alle andre IP-telefoni

Hvorfor kommer du ikke med en sammenligning i stedet? hvad skal vi bruge
de tal til?

Opkaldsprisen er da halvdelen i forhold til bl.a. Musimi, fastnet prisen
er 12,5 øre døgnet rundt i forhold til 14 øre/dag og 9 øre aften/søndag
(også her musimi)... - det eneste der umiddelbart springer i øjnene er en
høj pris på abonnementet, men det er da også umiddelbart det eneste...
eller hvilke andre tal sammenligner du med?

--
/Thomas

Fra : ro65dk

Dato : 08-09-04 00:06

"Thomas" <me@home.here> skrev i en meddelelse

> Hvorfor kommer du ikke med en sammenligning i stedet? hvad skal vi bruge
> de tal til?

Den er her:
http://gratissip.dk/frontend/DanskeVoIPUdbydere

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 08-09-04 20:41

In article <Xns955DDB513F050corno@212.242.40.196>, Thomas wrote:

> [...]
> høj pris på abonnementet, men det er da også umiddelbart det eneste...
> eller hvilke andre tal sammenligner du med?

GoIP oplyser ikke om minimumsafregning. Musimi anvender per
påbegyndt sekundt, og prisen rundes op til nærmeste øre.

GoIP opkræver eksempelvis 2.75/3.00 kr/min til Rusland hvor
jeg betaler 0,48 kr/minut hos Musimi.

USA: Musimi 18 øre/min, GoIP 48 øre/min.

Så til udlandsopkald skal man holde sig fra GoIP.