Hitler og vedaerne
Fra : P.N.

Dato : 11-05-01 14:36

Fra tid til anden dukker der individer op her på usenettet, som mener at
have fundet de vises sten i en bog der hedder "skæbnespyddet". I denne bog
knyttes Hitlers skæbne sammen med buddhismen og dermed østens vise lære.
Det hævdes at hitler fik fat i skæbnespydet som jesus var blevet stukket
med, og at Hitler var Buddhist.
og at denne talisman ala den hellige gral gav Hitler de overnaturlige evner
som han skulle bruge for at få magt.

Det mærkelige ved denne historie, er at den på en gang er sand og usand, og
at alle parter kæmper for en historie som de umuligt kan være uvidene om
ikke er i overensstemmelse med sandheden. lad mig give et eksempel de
kristne kysser bogen, fordi de via denne myte kan vaske blodet af deres
hænder, kristendommen har gennem århundrede forfulgt jødedommen. Med
begreber som inkvisitasion eller progromer, holocaust er således helt i pagt
med kristendommens historie.

Okkultister, satanister og newage folkene tager med glæde masokistens rolle,
de mener at hitler var super okkultist, og at han havde alle de
overnaturlige evner man
kan forestille sig. Og hitler passer fint ind deres univers, det gælder jo
netop om at udvikle sig til et supermenneske/herremenneske, selv om der er
forskel på facismens og okkultismens definition af dette overmenneske.
og selv om newage folket ikke er lig med fascister, så er der ingen tvivl at
myten om hitler bygger på ligheder i deres ideologier.

Men hvad er da kendsgerningerne i alt dette, sagen er den at et par år før
skæbnespydet udkom,
dukkede der en artikel op,den fortalte at historikere havde fundet ud at
Hitler minsandten havde været teosof i sin ungdom,
dette var just ikke ligefrem noget der glædede de teosfiske foreninger, og
som nævnt udgav teosoffenTrevor Rawenscroft og en medteosof
en bog med titlen "skæbnespyddet" et par år efter,
at den blev udgivet for at lede opmærksomheden væk fra det teosofiske
samfund,
kan ses at af bogen er så fyldt med påstande der umuligt kan være sande,
I den grad at hvis man lukker øjnene bladrer i bogen sætter fingeren på en
side, ja så vil man kunne finde et usandt påstulat.

jeg gjorde forsøget, og kom til siden om selve skæbnespyddet.
Se hvis dette skæbnespyd virkelig har eksisteret gennem alle
de år på et museum i det katolske sydtyskland.
hvad havde den katolske kirke da gjort.

Er der nogen der tror at den katolske kirke i midderalderen ville have det
allerhelligste, det eneste man har, der har rørt jesus til at flyde rundt
nede i Bayern, og så på et museum, det ville være den største sentasion i
vor historie hvis man fandt jesu kors eller skæbnespyddet der havde rørt en
verdensfrelser. Det mest utrolige ved alle disse idioter der tror på denne
bog, er at de aldrig stiller spørgsmåstegn ved nogetsomhelts,
bare det kommer fra rigtige kilde æder de alt råt.

På den anden side kan man gøre gældene at Hitler var teosof, som er en afart
af hinduismen, hitler var som en typisk Hindu ikke ryger og vegetar, Hitler
lånte osse mange ting fra hindusimen, som foreks hindu begrebet Ahimsa dvs
"godhed mod dyr" og han indførte den bedste dyreværnslov
i vestlige verden. Denne lov er stadig et forbillede, når talen går om
dyrenes rettigheder, til stor forbitrelse blandt jøderne.

Han brugte hindusymbolet Hagekorset, det hellige swastika,
der betyder "alt godt" og han baserede
nazismen på den hvide races historie om Arierne. Nemlig den kendsgerning at
vi den hvide race, oprindeligt kommer fra kaukasus et område ved sortehavet
i asien, Disse Ariere blev senere fordrevet, formodentlig af mongolerne,
i denne forbindelse er det værd at nævne at Jøderne regnes for at være
efterkommere af disse mongoler. deraf kommer at de ifølge nazismen er vore
fjender.

Den Ariske race indvaderede derefter nordindien og europa, og det ved man
blandt andet fordi vi taler Ariernes sprog, Dansk tilhører den
indoeuropæiske sprogstamme.
Vort sprog og grammatik samt regnekunsten tilregnes den
Ariskerace.

Og jeg vil I den forbindelse gøre opmærksom at den Ariske Race har deres
egne religiøse skrifter, disse kaldes for vedaerne og upanishaderne,
Men verdens ældste religiøse skrift er Rigveda,
som de lyshudede Ariere bragte med sig til indien, og jeg mener at
vedaerne´og upanishaderne
er den hvide races egne religiøse skrifter. den jødiske bibel er skrevet af
de ikke Ønsker den Ariske race noget godt, er man i tvivl om sandhedsværdien
i dette kan man jo spørge jøderne, som jeg er sikker på vil bekræfte
at Arierne ikke er deres kop te.
MVH P.N.

Fra : Wilhelm Möllering

Dato : 11-05-01 20:28

"P.N." <pip160@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> i vestlige verden. Denne lov er stadig et forbillede, når talen går om
> dyrenes rettigheder, til stor forbitrelse blandt jøderne.

Jeg vil påstå at Adolf Hitler ikke engang vidste hvad Thesophie var
eller at han kunne stave det - en gang med hensyn af hans interesser, de
dog mere lå på den kunstneriske led end på den philosofiske, han øvede
sig også dilletantisk som kunstmaler for postkort, og som anden pga.
hans uddannelse. At han var vegetar kan nærmere føres tilbage til hans
hjem, hans far var vegetarer.

> Han brugte hindusymbolet Hagekorset, det hellige swastika,
> der betyder "alt godt"

Også her vil jeg påstå at han vidste ikke noget om det hellige swastika.
Mon ikke han valgte hagekorset pga. dens romerske symbol som solhjul
(Sonnenrad), og/eller dens mythologiske symbol som Thors hammer. Han
kaldte tyskland også for *Das Dritte Reich* det mener det tredje
*romerske* rig - det passer ikke særligt godt til hinduismen.

> og han baserede
> nazismen på den hvide races historie om Arierne.

Senest her var hans kundskab om Arierne dog begrænset til Germaner og
Vikinger, hvad han og sine følgesvende i deres tale tit nok gav til
udtryk, Germaner = Arier, Arier = Germaner, så nemt var det.

> [...]
> i denne forbindelse er det værd at nævne at Jøderne regnes for at være
> efterkommere af disse mongoler. deraf kommer at de ifølge nazismen er

Jeg mener, at det er meget usandsynlig pga. Adolf Hitlers
skoleuddannelse og livsforløb at han vidste noget om det.

Mvh
Wilhelm Möllering

Fra : Peter B. Juul

Dato : 11-05-01 23:30

"Wilhelm Möllering" <wilhelm@post8.tele.dk> writes:

> Jeg mener, at det er meget usandsynlig pga. Adolf Hitlers
> skoleuddannelse og livsforløb at han vidste noget om det.

Det har næppe haft sin nødvendighed. Det var ret alment udbredt
"videnskab" på det tidspunkt, at de forskellige menneskeracer var
forskellige evolutionsniveauer og at den hvide mand var den højst
udviklede type menneske. Hitler har ikke haft brug for megen
uddannelse for at falde over denne opfattelse, ganske som det ikke
kræver megen uddannelse i dag at falde over, at Jorden er rund og at
universet er et sted mellem 12 og 20 milliarder år gammelt.
--
Peter B. Juul, o.-.o "At Smørrebrød er ikke Mad,
The RockBear. ((^)) Og Kierlighed er ikke Had,

Fra : Jahnu

Dato : 12-05-01 07:14

On Fri, 11 May 2001 21:27:50 +0200, "Wilhelm Möllering"
<wilhelm@post8.tele.dk> wrote:

<snip>

>Jeg mener, at det er meget usandsynlig pga. Adolf Hitlers
>skoleuddannelse og livsforløb at han vidste noget om det.

Det mener jeg du har ret i.

Arierne (fra Sansrkit - Arya) var oprindeligt betegnelsen på de, der
fulgte den vediske kultur - varnasrama dharma. MAO det var ikke
betegnelsen på en race men en kulturel betgenelse. Dette vidste
Hitler, som vi ved, intet om.

mvh
Jahnu

Fra : P.N.

Dato : 13-05-01 09:51

"Wilhelm Möllering" <wilhelm@post8.tele.dk> wrote in message

> Jeg vil påstå at Adolf Hitler ikke engang vidste hvad Thesophie var
> eller at han kunne stave det -

kommentar: arrogance og uvidenhed er en dårlig cocktail.
Hvordan kan du udtale dig om hitler, på bagrund af hvad udtaler du dig.
Det her er ikke teosofisk samfund, vi tror ikke automatisk på alt hvad du
siger.
det her er uden tvivl årets mest groteske påstand,
1. Nemlig at han ikke kunne stave til teosofi, når han var medlem af
teosofisk samfund.
2. At han ikke vidste hvad teosofi når han var medlem af teosofisk samfund.

At han var vegetar kan nærmere føres tilbage til hans
> hjem, hans far var vegetarer.

svar:
Nej det er ikke sandt.

> [...]
> kaldte tyskland også for *Das Dritte Reich* det mener det tredje
> *romerske* rig - det passer ikke særligt godt til hinduismen.

kommentar: nej han valgte det hellige swastika, fordi det er det symbol der
fulgte med den ariske race, på deres
vandring fra kaukasus til Europa. Og fordi at han ved siden af teosofisk
forening også var medlem af en soldyrker orden.
swastikaet er som bekendt et symbol på solen. Slår man op i divs leksika
føres
swastika ikke tilbage til tyskland eller rom.
men derimod til Indien i sanskrift swas: godt stika: væren
dvs = alt godt.

> Senest her var hans kundskab om Arierne dog begrænset til Germaner og
> Vikinger, hvad han og sine følgesvende i deres tale tit nok gav til
> udtryk, Germaner = Arier, Arier = Germaner, så nemt var det.

Det er ikke sandt, man troede dengang at den ariske folkevandring,
var foråsaget af en "mongolsk folkestorm"
deraf kommer påstanden om at Jøderne er mongolernes efterkommere.
bemærk osse påstanden om at den russiske invasionshær er den "mongolske
folkestorm".
dette viser klart at man vidste hvor arierne oprindeligt kom fra.
hvlket videnskaben havde opdaget allerede i 1800 tallet.

> [...]
> >

> Jeg mener, at det er meget usandsynlig pga. Adolf Hitlers
> skoleuddannelse og livsforløb at han vidste noget om det.

det mener jeg ikke at du har nogen forudsætninger,
for at kunne udtale dig om.
P.N.

Fra : Carsten Sinclair

Dato : 02-07-01 02:20

Så vidt jeg er orienteret er jødernes oprindelse
"Hyksos / Hibiru.

Fra "Hibiru" til "Hebrew" er der ikke ret langt. !!!!!!

Mvh St. Clair

Fra : Norma Jensen

Dato : 05-07-01 20:04

> "Wilhelm Möllering" <wilhelm@post8.tele.dk> wrote in message

> At han var vegetar kan nærmere føres tilbage til hans

Hvad var det i grunden for en slags kød man spiste i Tyskland dengang, og
som Hitlers far, så ikke spiste?
Noget hans søn tilsyneladende voksede op med.

Norma

Fra : /arcana

Dato : 07-07-01 16:34

"Norma Jensen" <norma__jensen@hotmail.com> wrote in message

> Hvad var det i grunden for en slags kød man spiste i Tyskland dengang, og
> som Hitlers far, så ikke spiste?

Hvorfor tror du, at det hedder "pølsetysker"?

--
/arcana

Fra : Norma Jensen

Dato : 10-07-01 22:08

"/arcana" <mailme@youllnever.com> skrev i en meddelelse
> "Norma Jensen" <norma__jensen@hotmail.com> wrote in message

> Hvorfor tror du, at det hedder "pølsetysker"?
>
> --
> /arcana

Pølser kan da være lavet af så meget.
Der hvor jeg handler kan man kun få noget, der hedder "Halal-pølser".
Selv om, hvem har hørt om et dyr, der hedder halal?

Norma

Fra : /arcana

Dato : 12-07-01 14:00

> Selv om, hvem har hørt om et dyr, der hedder halal?
Tjah, hvad så med et kredsdyr? Det har jeg da hørt om...

/arcana

Fra : Norma Jensen

Dato : 12-07-01 17:44

"/arcana" <noemail@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> "Norma Jensen" <norma__jensen@hotmail.com> wrote in message

> Tjah, hvad så med et kredsdyr? Det har jeg da hørt om...

Et kredsdyr?
Nej, det har jeg aldrig hørt om.
Men jeg har hørt om Romano Prodi.

Norma

Fra : /arcana

Dato : 12-07-01 22:36

> Et kredsdyr?
> Nej, det har jeg aldrig hørt om.

Jamen - der er noget, der hedder en kredsdyrlæge. Hvis en dyreart er så
vigtig at den har en hel etat, burde man da have hørt om den?

--
ævbævbu
/arcana

Fra : Norma Jensen

Dato : 12-07-01 22:54

> [...]
>
> Jamen - der er noget, der hedder en kredsdyrlæge. Hvis en dyreart er så
> vigtig at den har en hel etat, burde man da have hørt om den?

Ja, det må der da være noget om.

Norma

Fra : Carsten Sinclair

Dato : 02-07-01 02:09

Som det vist er kendt for alle så hed Hitlers far Alois Schiklgruber
og hans mor hed Anna Klara Pultz (udtalt Pøltz).

Med disse navne in-mente , hvordan kokmmer man så til at hedde
"Hitler "

Jeg spørger bare - og venter på et intelligent svar.
Jeg har min egen forklaring, og den skal jeg gerne indvie jer i -
senere,
men lad mig høre hvad Du/I mener om denne sag. Jeg er sikker på at
min forklaring vil sætte jer grå hår i hovedet.

Mvh St. Clair

Fra : Poul Erik Jørgensen

Dato : 02-07-01 17:25

"Carsten Sinclair" <ufo@telefona.dk> skrev i en meddelelse
> Som det vist er kendt for alle så hed Hitlers far Alois Schiklgruber
> og hans mor hed Anna Klara Pultz (udtalt Pøltz).

Moderen hed ikke Anna Klara Pultz (udtalt Pøltz).
Læs bedre på lektien, kammerat!

PEJ

Fra : Peter Westh

Dato : 02-07-01 17:47

"Poul Erik Jørgensen" <JR@aalborghus.dk> skrev i en meddelelse
> Moderen hed ikke Anna Klara Pultz (udtalt Pøltz).
> Læs bedre på lektien, kammerat!

Carsten læser ikke, han får sine indlæg dikteret fra en ufo der svæver bag
månen. Hitler og Elvis er ombord.

Fra : P.N.

Dato : 03-07-01 00:03

--
læs www.osv.dk
"Poul Erik Jørgensen" <JR@aalborghus.dk> wrote in message

> "Carsten Sinclair" <ufo@telefona.dk> skrev i en meddelelse
>
> Moderen hed ikke Anna Klara Pultz (udtalt Pøltz).
> Læs bedre på lektien, kammerat!
>
> PEJ

kommentar: nå jah han begår en enkelt fejl, men det er da ingen grund til at
blive ubehagelig.
Med ubehagelig hilsen P.N.

Fra : Carsten Sinclair

Dato : 03-07-01 13:27

Nu kan I andre også læse på lektien

Hitler: His Irish Connections
by Tony McCarthy
ADOLF HITLER'S HALF-BROTHER Alois, was working as a waiter in the
Shelbourne Hotel, Dublin, in 1909. He had been sent there by a London
employment agency. His humble situation did not suit his vanity,
however, and while off duty he posed as a wealthy hotelier on a
European tour to study the industry in France, Belgium and the
British Isles. His manner of dress reflected this fantasy. His suit
and hat were of the latest fashion. A heavy gold watch-chain
stretched across his cream coloured waistcoat. He wore two rings on
his left little finger, one a diamond and the other a ruby. In
addition he wore a pearl tie-pin. His moustache was of the handlebar
variety - waxed and turned up at the ends.
There was no place better than the Dublin Horse Show to display such
elegance. The nobility, the English and Irish sportsmen and tourists
from all over the world provided a perfect background for Alois's
dashing appearance.
While admiring the horses at the 1909 show, Alois struck up an idle
conversation with two locals, William Dowling and his neighbour, Mr
Tynan. Soon William's daughter, seventeen year old Bridget, took an
interest. She was immediately fascinated by the handsome foreigner.
'Everything he said was so new and interesting that even his broken
English seemed charming'.
Later, Alois and Bridget met in the National Gallery, Dublin. Soon
they were talking about getting married. Bridget's parents were so
totally against the relationship that the couple eventually eloped
and married in London on 3 June 1910. William Dowling threatened to
appeal to the police and to have Alois arrested for kidnapping, but
his wife dissuaded him from doing so. Peace was finally made about a
year later when William Dowling went to Liverpool to be present at
the baptism of his first grandchild, William Patrick Hitler.

Meanwhile, Adolf was going through the worst period of his life. He
was sleeping rough or living in doss houses. Eventually he took up
permanent residence in a hostel for men in Vienna. He made his living
by beating carpets, carrying bags, shovelling snow and doing other
menial labouring jobs. As time passed and Adolf rose to prominence,
both Bridget and her son did their best to take advantage of the
situation.

Bridget attempted to cash in on her connection with the German
Fuehrer by writing a book. She wrote My Brother-in-Law Adolf in the
United States shortly after herself and her son settled there in
1939. She never managed to get it published, however. The 225 page
typescript is undated and unfinished. At present it is in the
manuscript department of the New York Public Library. It became
widely available for the first time in 1979 when an edited version
was published by Gerald Duckworth and Co Ltd.
The most sensational part of the book deals with an alleged visit to
Britain made by Adolf Hitler. Bridget claims that during the period
November 1912 to April 1913 Adolf resided at her flat in Liverpool
with herself, Alois and William Patrick. Adolf was draft dodging at
the time. He was avoiding compulsory service in the Austrian army.
This is the main reason, she says, why he afterwards maintained
silence about his English trip, it 'would not have made good
publicity for the German prophet'. Much of his time was spent in the
company of Bridget: 'he would often come and sit in my cosy little
kitchen playing with my two-year old baby, while I was preparing our
meals. I thought he felt very much at home then. Usually he wouldn't
say much, but just sit, from time to time telling me of the different
dishes his mother used to make.'
Bridget claims to have introduced Adolf to astrology, a subject in
which she herself had been interested since childhood. Before Adolf's
arrival, she had become acquainted with a Mrs Prentice who cast
horoscopes. Again and again, she claims, Adolf asked Mrs Prentice to
cast his horoscope. Reflecting on how it was said that in later life
Adolf Hitler did very little of importance without consulting his
astrologers Bridget says 'I thought back then to the idle words I had
spoken which had served as an introduction to this absorbing
interest'. In May 1913 Adolf took leave of his sister-in-law and her
family and went, on Alois's advice, to Munich, where he would still
be able to evade service in the Austrian army.
Before he left, Bridget advised Adolf to trim his moustache. Like
Alois, he sported a handlebar moustache at that time and she
suggested that he should cut off the points. Years later, when she
saw his picture in a newspaper she noticed that he had taken her
advice but, she comments, 'Adolf had gone too far'.
It is difficult to imagine how Bridget and Adolf managed to
communicate so well on such a variety of subjects. Bridget says that
Adolf hadn't enough English at the end of his stay to enable him to
ask directions to the railway station. She describes her own German
as 'stumbling'.
The suspicion that My Brother-in-Law Adolf is a work of the
imagination is strengthened by much of the rest of the book. When
Bridget meets Adolf again he is Chancellor of Germany. His only
acknowledgement that they met before is the rather flattering comment
'the years have passed over your head without touching you'. The part
of the book dealing with Bridget's attempts to rescue her son from
Germany during the 1930s read like a third rate television spy story.
Despite the book's lack of authenticity it has been accepted as
reliable by some of Hitler's best biographers. John Toland uses it as
a source in his 1,000 page book Adolf Hitler, as does Robert Payne in
his The Life and Death of Adolf Hitler. Robert Waite, an American
professor, provides convincing evidence in an appendix to his The
Psychopathic God Adolf Hitler to show that the book is mostly
fiction.

William Patrick tried to gain advantage from his famous uncle by more
direct means: blackmail. At least this is the story told by Hitler's
close associate Hans Frank, in the course of his trial as a war
criminal at Nuremberg. In order to understand Frank's testimony it is
necessary to take a look at Hitler's peculiar family background and
his sensitivity towards it.

Hitler's father, Alois, was born on 7 June 1837 to Maria Anna
Schickelgruber, unmarried daughter of Johann Schickelgruber from the
village of Strones in Lower Austria. The entry in the baptismal
register of Dollerscheim parish shows that the baby was christened
Alois Schickelgruber. The space in the register for the father's name
was left blank.
When Alois was five years old, his mother married a mill worker named
Johann Georg Hiedler. Alois was passed over to his step-father's
brother, who raised him like his own son.
In 1876, when he was 39, Alois, now a customs official in the
Austrian service, succeeded in persuading his foster father, Johann
Nepomuk Hiedler, to have his birth records altered. In the old
register, under the entry of 7 June 1837, the parish priest was
persuaded to change the term 'illegitimate' to 'legitimate', to fill
in the name Johann Georg Hiedler in the blank space for the name of
the father ­p; accidently mis-spelling it 'Johann Georg Hitler' in
the process, and to insert a marginal note: 'The undersigned confirm
that Georg Hitler, registered as the father, who is well known to the
undersigned witnesses, admits to being the father of the child Alois
as stated by the child's mother, Anna Schickelgruber, and has
requested the entry of his name in the present baptismal register'.
Three illiterate witnesses appended their marks to the statement. The
statement was clearly false if only to the extent that by this time
both the mother and alleged father had been dead for about twenty
years. From January 1877 Alois Schickelgruber called himself Alois
Hitler.
In later years, Adolf Hitler's political enemies tried to ridicule
him by claiming that he had changed his name to Hitler because 'Heil
Schickelgruber' did not roll as trippingly off the tongue as 'Heil
Hitler'. This, of course, was nonsense since Hitler's father used the
surname Hitler twelve years before the birth of his infamous son.
Hitler's father's marital experiences made the family background even
more curious. He was married three times. His first marriage, to Anna
Glassl who was fourteen years his senior, was childless. He was 46
when he married for the second time. Franziska Matzenberger, his new
bride was 22. She had already borne him a son before their marriage,
Alois junior, the future Shelbourne waiter. Two months after the
wedding she gave birth to a daughter called Angela. When Franziska
died of T.B. Alois married Klara Polzl. She was 23 years younger than
him. He had to get a papal dispensation for the marriage as Klara was
the daughter of his niece. Of the six children born of this marriage,
two survived, Adolf and a younger sister called Paula.
During his lifetime, Hitler was very secretive about his background.
Only the dimmest outline of his parents emerges from the biographical
chapters of Mein Kampf. He falsified his father's occupation,
changing him from a customs official to a postal official. He
repulsed relatives who tried to approach him.
One of the first things he did after taking over Austria was to have
a survey carried out of the little farming village of Dollerscheim
where his father's birth had been recorded. The purpose of the survey
of March 1938 was to ascertain the suitability of the village as an
artillery range for the Wehrmacht. As soon as it could be arranged
the inhabitants were evacuated and the entire village was demolished
by heavy artillery. Even the graves in the cemetery where his
grandmother had been buried were rendered unrecognisable.
When in 1942 he was informed that a plaque had been set up for him in
the village of Spital where he had spent some time as a youth,he flew
into one of his violent rages and demanded its immediate removal. For
some time his younger sister Paula ran his household at Obersalzberg,
but he made her take another name.
His obsession for secrecy has been explained as the strategy of a
born propagandist. A man of mystery arouses interest in himself. The
fact that at the beginning of his career he took care that no
pictures of himself were published gives some credence to this
theory. Perhaps Hitler never lost a sense of the distance between his
origins and the elevated position he had attained. However, there is
a far simpler explanation for Hitler's need to keep public attention
away from his genealogy. The Nazis were obsessed with 'racial
purity'. An essential requirement for membership of the elite S.S was
positive proof of Aryan descent from 1750. Hitler would have failed
this test. He did not know who his paternal grandfather was.
Under these circumstances the letter sent to Adolf Hitler towards the
end of 1930 by his nephew William Patrick, must have had a
devastating effect. It referred to the 'very odd circumstances in our
family history', and went on to claim not only that Hitler had a
Jewish grandfather but that documentary evidence existed which proved
the connection.
Hans Frank was given the job of confidentially investigating this
very sensitive affair. Frank did so and discovered, he said, that
Hitler's father had been the illegitimate son of Maria Anna
Schickelgruber, who had worked as a domestic in Graz in the home of a
Jewish family by the name of Frankenberger. From the day that Alois,
Hitler's father, had been born until the boy was fourteen,
Frankenberger paid money for the support of the child. According to
Frank, Hitler did not deny that his grandmother had been in receipt
of money from the Jew Frankenberger but he denied that Frankenberger
was his grandfather.
The blackmail story is based entirely on the memoirs of Hans Frank.
He was a close associate of Hitler. As well as being his personal
lawyer, he was later given special powers: President of the Academy
of German Law, member of the Reichstag, leader of the National
Lawyers' Association and Governor-General of Poland. At the time of
writing his memoirs he was awaiting execution in Nuremberg for war
crimes in Poland, where his activities had earned him the name 'the
Butcher of Poland'. Frank had converted to Catholicism while under
sentence of death and he wrote his memoirs partly to expiate his
sins. He had no reason to misrepresent Hitler or to invent the story.
Frank said the evidence was based on correspondence between Maria
Anna Schickelgruber and Frankenberger. He said that these letters
were for some time in the possession of a lady related to Hitler by
marriage. This evidence has never surfaced and subsequent exhaustive
investigations have failed to clarify the situation.

This episode does not appear to have caused a total rift between
William Patrick and Adolf. William Patrick spent most of the 1930s in
Germany. He worked for most of this period in the Reichskreditbank.
Later he worked in the Opel car factory and then became a car
salesman. He was disappointed that his Uncle Adolf would not use his
influence to pull him into an important position. When he complained
to him Adolf is alleged to have said: 'I didn't become Chancellor for
the benefit of my family . . . I can't have people saying I show
favouritism to my family. No one is going to climb on my back'.The
famous uncle was very beneficial, though, as far as William Patrick's
social life was concerned. He always had his pick of three or four
dinner parties on any given day and often had to decline half a dozen
week-end invitations. At this period of his life he took as much
advantage as possible from the connection as is clear from an article
in the Daily Express of 22 November 1937: 'As William Patrick Hitler
said to me "I am the only legal descendant of the Hitler family", he
crossed his arms in characteristic Fuhrer fashion and added "That
gesture must be in the blood. I find myself doing it more and more".
'The twenty-six-year-old son of Alois Hitler, the Fuhrer's innkeeper
brother, is in England for a short holiday after nearly five years in
Germany. He talked to me in the little back sitting-room of a modest
six-roomed house where his Irish mother lives in Highgate. "I came
back because I felt homesick for England". He stumbled for a word,
'"I find it difficult speaking English again after so long, although
of course, it is my native language".
'Occasionally there is a trace of German accent. William Hitler bears
a strong resemblance to the uncle who is his idol. The moustache is
copied almost to a hair, the same parting but in black hair which is
sleek, but not unruly. He has the same height and build'.
William Patrick seems to have changed his views about the Fuhrer. Two
years later he was earning his living in the United States by
lecturing about 'My Uncle Adolf'. His lectures were probably similar
in tone to the article he wrote for Look magazine in January 1939
entitled 'Why I Hate my Uncle'.
William Patrick served in the US Navy during the World War II and was
honourably discharged at the end of hostilities. He worked for a
while in an American hospital and then changed his name and went into
total obscurity. The historian John Toland was able to confirm that
he was still alive in 1977.
Has he been sighted lately?

-----------

-----------
Back to 'Irish Roots' Contents Page

Fra : Ulrik

Dato : 02-07-01 21:05

> Som det vist er kendt for alle så hed Hitlers far Alois Schiklgruber
> og hans mor hed Anna Klara Pultz (udtalt Pøltz).

Staves Schiklgruber sådan. Nå, men så siger vi det.

> Med disse navne in-mente , hvordan kokmmer man så til at hedde
> "Hitler "

Jeg satte mig sjovt nok ind i alt det med navne da jeg læste til
historieeksamen for en måneds tid siden. Da det jo er en hel måned, og jeg
derfor har glemt hele min gymnasielærdom, er jeg ikke helt sikker på
detaljerne i historien, men jeg forsøger alligevel:

Hitlers far, Schiklgruber, var uægte søn af en herremand (Adolfs farfar)
eller sånoget ved navn Hitler og en tjenestepige ved navn Schiklgruber
(farmor). Da farfaren ikke ville anerkende faren, var denne nødt til at tage
sin mors navn, Schiklgruber. Efter mange år anerkendte farfaren alligevel
Adolfs far som sin søn, hvorefter Adolfs far og Adolf selv skiftede navn til
Hitler. TADAA!!

> Jeg spørger bare - og venter på et intelligent svar.

Jeg ved ikke om det er intelligent, men det er i hvert fald rigtigt.

> Jeg har min egen forklaring, og den skal jeg gerne indvie jer i -
> senere,
> men lad mig høre hvad Du/I mener om denne sag. Jeg er sikker på at
> min forklaring vil sætte jer grå hår i hovedet.

Vi venter i spænding... hvis du da har lyst til at fremføre gråhårsdannende
teorier når der er kommet en ganske faktuel forklaring.

Bortset fra det, så er det egentlig farfarens skyld at 2. verdenskrig blev
til noget i det hele taget. Hvis han ikke havde anerkendt Adolfs far som sin
søn, så havde Adolf stadig heddet Schiklgruber. Og hvis han havde indset at
han skulle bygge et helt imperium hvor folk skulle gå rundt og råbe "Heil
Schiklgruber", så havde han nok givet op med det samme.

Ulrik

Fra : David A. D. Konrad

Dato : 02-07-01 21:12

"Ulrik" <hansenulrik@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> han skulle bygge et helt imperium hvor folk skulle gå rundt og råbe "Heil
> Schiklgruber", så havde han nok givet op med det samme.

LOL! Ja - det kan der være noget om

Fra : Carsten Sinclair

Dato : 10-08-01 21:15

Den ene "besynderlighed" er altså fremkommet på grund af en
stave/hørebøf.

Den anden er lidt mere esoterisk.
Flg.skal tages i betragtning.

Flere ting taler for at alt hvad der skete i det tredie rige var
begrundet i Biblen, f.eks var der omkring A. Hitler, grupper af
esoterikere der så ham som deres nye Messias der skulle lede det 3.
rige.

Med udgangspunkt i Åbenbaringens talmagi i 13.kap. vers 18 , -så man
faktisk at Hitlers "navn" var forudsagt, udfra flg.koncept:

DYRET = 666

Den viden og kundskab der skal tages i anvendelse skal baseres på
bogstavværdier :

A = 100
B = 101
C = 102

osv osv osv

stav så til H I T L E R - OG UNDERET ER SKET

VÆRDIEN SAMMENLAGT ER - 666 - sekshundredeogsekstiseks.

Interessant -- ik'

St. Clair

Fra : Norma Jensen

Dato : 10-08-01 23:46

> [...]
>
> Med udgangspunkt i Åbenbaringens talmagi i 13.kap. vers 18 , -så man
> faktisk at Hitlers "navn" var forudsagt, udfra flg.koncept:

Det er vist bare et eller andet kastemærke, de ikke må tage på deres pande.
Hvilken kaste var det de ikke måtte tilslutte sig?

I øvrigt tror jeg du har ret.
Kristne fundamentalister mente at der skal dannes et storrige inden
dommedag.
Hvor mange europæere mon tror på den ide endnu?

Norma

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 11-08-01 00:23

"Carsten Sinclair" <ufo@telefona.dk> skrev i en meddelelse

> Interessant -- ik'

Næ. Over hovedet ikke. For det er et regne stykke hvor man kender faciet
og så laver regnestykket. Lige som i jeopardy.

mvh
Henning

Fra : Poul Erik Jørgensen

Dato : 12-08-01 09:19

> [...]
> Med udgangspunkt i Åbenbaringens talmagi i 13.kap. vers 18 , -så man
> faktisk at Hitlers "navn" var forudsagt, udfra flg.koncept:

Det må betyde, at Hitler er skyldfri. Vorherre har forudsagt ham, så hvad
kunne Hitler andet end at udføre sine forbrydelser, tro mod Bibelens ord?
Alt andet ville jo være at stritte mod Guds plan, alt andet ville være
gudsbespotteligt.
Jeg forstår godt, at der er kræfter i Tyskland, der er begejstrede for den
slags regnestykker.

Sjovt nok har der været andre, der mente, at det var Napoleon, Stalin, Pol
Pot eller Idi Amin. Min nabo har lige bevist, at det er Milosewitch.

PEJ

Fra : Corax

Dato : 19-05-01 11:05

> [...]
rolle,
> de mener at hitler var super okkultist, og at han havde alle de

Måske tager jeg fejl, men jeg mener at huske at du er tidligere medlem af
Temple of Set, en organisation der hævdede at være satanister og som havde
en del Nazi elementer i nogle af deres tekster og ritualer? Det må altså
være ud fra personlige holdninger du taler, når du beskylder diverse
okkultister for at tillægge Hitler betydning. Hold venligst os andre
udenfor!

- Corax

Fra : P.N.

Dato : 20-05-01 11:20

svar: kære Corax, du glemmer lige at jeg det ovenstående citat osse skrev :
selv om der er
forskel på facismens og okkultismens definition af dette overmenneske.
og selv om newage folket ikke er lig med fascister... osv.

jeg mener ikke at man kan skære alle over en kam, hvilket jeg da osse klart
gør opmærksom på.
men når det så er sagt, så er Hitler ikke uden betydning i okkulte kredse,
heller i dem du er medlem af.

Her bør jeg nok lige gøre læseren opmærksom på at Corax indtil oktober
sidste år var aktivist i COS bedre kendt som
Satans kirke. Grundlæggeren af Satans kirke, Anton la Vey kom fra en jødisk
baggrund, men han var ikke mere jøde end at han åbnede sit hjem og modtog
San francisco´s lokale nazister med åbne arme, og hans hjem dannede rammen
for div nazimøder, der mere havde karakter af regulære drukgilder, for La
vey havde mere tilfælles med nazisterne end jødedommen.

hvis man læser links der er på nogle af corax mails, kommer man til HR.Vads
side her findes der et brev til COS
de facto leder Blanche Barton.
Her han gør op med COS fascismen, medlemmerne af COS kaldes osse "de onde
COS fascister" på satanisternes egen mailliste "alt.satanism" da de gerne
tyede til trusler over for dem talte dem imod. Jeg har er meget vigtig text
af Peggy Nadramia. en modig kvinde, en ægte satanist,
hun skriver :

3. Satanists see nature as a dark force, a very fascist force, within them
and without them. When you hear them talking about fascism, they are often
thinking of what I can only call "deep fascism,"

som man kan se af dette er Hitler og fascismen ikke helt uden betydning i
COS kredse. Yderliger skriver Corax:

> [...]
> en del Nazi elementer i nogle af deres tekster og ritualer? Det må altså
> være ud fra personlige holdninger du taler

svar: fra tid til anden, dukker der rablende individer op ala Niels Ivar og
Arne Wilstrup, der hævder at vide at jeg bonkammerat med Johnni Hansen i
greve, med beskyldninger om at jeg skulle være nazist, og som om det ikke
var nok bliver jeg nu osse beskyldt for at være med i en ond sekt der
tilbeder mørkets fyrste, den onde selv.

Men jeg kan forsikre læseren om at alt dette er absolut usandt. Der
eksisterer ikke nogen kontrakt med satan som bærer min underskrift. Jeg er
hverken Nazist eller satanist, nu må i have mig undskyldt, det er søndag og
jeg skal i kirke.
P.N.

Fra : P.N.

Dato : 20-05-01 11:35

> [...]
> være ud fra personlige holdninger du taler, når du beskylder diverse
> okkultister for at tillægge Hitler betydning. Hold venligst os andre

svar: kære Corax, du glemmer lige at jeg i det ovenstående citat også skrev
:
[...]

heller i dem du var eller er medlem af.

> [...]

> være ud fra personlige holdninger du taler

svar: fra tid til anden, dukker der rablende individer op ala Niels Ivar og
Arne Wilstrup, der hævder at vide at jeg skulle være bonkammerat med Johnni

Fra : kautaq

Dato : 20-05-01 22:27

P.N. wrote:

> selv om der er
> forskel på facismens og okkultismens definition af dette overmenneske.
> og selv om newage folket ikke er lig med fascister... osv.

Gider I ikke holde op med at krydsposte det der til
dk.videnskab.historie.

Det er totalt OT og aldeles uvidenskabeligt.

Tak.

--
Mike http://home2.inet.tele.dk/kautaq

Fra : Frank Jensen

Dato : 21-05-01 16:43

Nedenstående kan findes ved på groups.google.com at søge på PN's e-mail
adresse og ordet temple.

PN, hvorfor vil du ikke stå ved at du har været medlem af Temple of Set?

Med venlig hilsen

Frank Jensen

From: P.N. (pip160@hotmail.com)
Subject: intewiew med Hans hellighed
Newsgroups: dk.politik.indvandring

View complete thread (2 articles)
Date: 2001-03-06 15:03:54 PST

læs nationalt forum
http://nationalt.forum.tripod.com

I det nye nummer af "Nyt fra Helvede" udgivet af helvedes kirke , er der et
interwiew med Poul Nielsen aka P.N. han fortæller åbent om årsagen til sine
politiske synspunkter.
til pastor Peter Seth.

Peter: da jeg mødte dig i 1983 var du Satanist, nogle år senere levede du
som hindumunk.
Og i 1996 var du blevet satanist igen, du var blevet medlem af den
verdensomspændene Satankirke "Temple of Set".
For et par år siden så jeg ved en tilfældighed, at du nu var blevet højre
radikal.

Alle disse Ismer som du har været tilhænger af, er stærkt kontroversielle
for ikke at sige forhadte, hvad er grunden til dine interesser altid går til
yderligheder.

P.N.: lad mig først starte med at sige, at da jeg mødte dig i 1983 hos Pan
Hansen
(der i firserne drev en satankult på Amager. Red)
ude i tårnby var jeg ikke satanist, jeg var draget af nysgerrighed og intet
andet.

Fra : Corax

Dato : 21-05-01 17:29

Tja, vi har nu fastslået at PN - om ikke andet, er eksmedlem af Temple of
Set og stadig samarbejder med Temple of Set folk (hvis jeg må være så fri at
udlede dette af personernes navne). Ud fra hans hjemmeside at dømme, er han
også antisemit og racist. Om han er nazist og fascineret af Hitler tør jeg
ikke sige, med det var i hvert fald ham der bragte emnet på banen (og det er
sku ikke første gang, at han har gjort det!)

- Corax

Fra : P.N.

Dato : 22-05-01 09:53

Frank Jensen <fjensen@dk2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:6IaO6.725$4f3.30754@news010.worldonline.dk...
> [...]
> adresse og ordet temple.
>
> PN, hvorfor vil du ikke stå ved at du har været medlem af Temple of Set?

øhh er det ikke ligesom at jeg har hørt det navn før, er du minister ?.

Men for nu at svare dig. grunden til at benægtede min fortid, ligger i at
jeg tidligere er blevet fyret fra et internet firma, med den begrundelse at
jeg surfede i arbejdstiden "samt alt det andet jeg havde gang i", der var
undertone i det der gjorde, at jeg ikke kunne afvise at det var det jeg
skrev på usenettet, der kunne være grunden.

Men skæbnen inhenter mig hurtigt, på min nye arbejdsplads har man set at jeg
skriver på usenettet, og mine skriverier er blevet samtaleemne i firmaet.

Jeg får spøgefulde kommentarer så som, "at det vel nok lort at i mistede det
hus i nørresundby", jeg prøvede forgæves at forklare at jeg ikke er nazi,
men har venligt fået af vide "at det er da helt okay" man er meget tolerant.
Men jeg ved jo ikke hvad der bliver sagt når jeg ikke er der. Og når de
læser at jeg osse er satanist, må de jo tro at jeg er splittergal.

Det at være satanist/okkultist er rimeligt accepteret når man teenager, men
når du er over de fyrre er det absolut ikke.
Jeg kan give flere eksempler.

Engang delte jeg et hus med en nu kendt person i newage miljøet, mánden var
grov og ubehagelig. Pludselig blev han meget høflig og venlig, noget jeg
slet ikke kunne forstå, men han ville ikke dele vaskekælder med mig mere,
han tørrede sit tøj i dagligstuen og han begyndte kun at spille pladen jesus
christ superstar. og han snakkede altid om at flytte.

forklaringen var selvfølgelig den at han havde fundet ud at det af det med
satan, og at han nu ikke ville risikere at jeg fik fat i hans tøj, da han
troede at jeg ville lave sort magi med ham, via tøjet.

Min tidligere gode ven hr Munck fik pludselig meget travlt med at slå hånden
af mig, og snakkede om at jeg skulle undergå exorcisme, før vi kunne ses
igen. Jeg har mistet venner der troede at jeg fabrikerede woododukker, og
lavede sort magi mod alle der kom mig på tværs. Folks holdninger går fra
bedst til værst. I bedste fald tror de du er kugleskør, i værst tror de du
laver sort magi mod dem.

på den baggrund er der vel næppe nogen der kan bebrejde mig at jeg ønsker at

stille med dørene, Usenettet er jo ikke som i gamle dage, i dag er det måske
din
nabo der læser hvad du skriver.
MVH P.N.

Fra : Frank Jensen

Dato : 22-05-01 12:01

PN, jeg beklager hvis jeg har skaffet dig yderligere vanskeligheder.

Ja, det er desværre således at de fleste har svært ved at acceptere
personer, der har et anderledes livssyn. Personligt ser jeg ikke noget
problem i at diskutere med eller omgås folk med en anden opfattelse end jeg
selv. Ellers ville jeg jo nok også blive ensom

For at dæmpe symptomerne ved problemet er der en del, der, fuldt
forståeligt, vælger at skrive under pseudonym.

Det er jo en mulighed for dig.

Faktisk så havde jeg en formodning om at PN var et pseudonym.

Med venlig hilsen

Frank Jensen

PS: Vi er jo en del, der hedder Frank Jensen, men jeg er ikke ham, der er
minister.

Fra : Jakob Munck

Dato : 24-06-01 21:54

Til information for interesserede kan jeg oplyse, at Poul Nielsen - efter
hvad han selv har fortalt - for år tilbage søgte optagelse i en dansk
satanloge, men at han ikke blev optaget. Derefter startede han sin egen
satankirke, og undertegnede er i besiddelse af underskreven original af et
brev, som han har sendt, hvor han betegner sig selv som "præst i satans
kirke" (citeret efter hukommelsen).

Ovenstående benægter Poul Nielsen, der - som andre satanister - anser det
for en dyd at lyve. I de senere år har denne - efter min mening - temmelig
usympatiske og ubehagelige person desuden bekendt sig til antisemitismen og
lutheranismen.

Venlig hilsen

Jakob Munck

Strindbergsvej 74 A, 2500 Valby, tlf. 36 17 95 16

Fra : Corax

Dato : 24-06-01 21:52

Jakob Munck skrev:

> [...]
> usympatiske og ubehagelige person desuden bekendt sig til antisemitismen

P.N. er et meget specielt individ, som selv de færreste satanister
formentlig ønsker at blive sat i forbindelse med (hvilke vel også burde være
tydeligt, når han åbenbart er blevet nægtet medlemskab i mindst en gruppe).

For andre betyder satanismen noget andet end den gør for Poul Nielsen. Jeg
kan personligt afvise, at løgn skulle være talt med blandt de egenskaber,
som jeg personligt påskønner hos mig selv og andre.

mvh

- Corax / Amina
"Satanic Media Watch and News Exchange"
http://users.cybercity.dk/~ccc44406/smwane/main.htm
"Satanic Kids" http://satanickids.blazingangles.com/
"Den danske OSS om Satanisme" http://oss.blazingangles.com/

Fra : P.N.

Dato : 26-06-01 09:49

Corax skrev i meddelelsen <9h5jt3$rfk$1@news.inet.tele.dk>...

> [...]
være
>tydeligt, når han åbenbart er blevet nægtet medlemskab i mindst en gruppe).

jeg er P.T. ikke satanist, og står ikke i forbindelse med nogen gruppe.
og så må i tro mig eller lade være.

jeg har tidligere redegjort for at jeg blev nægtet optagelse OTO,
grundet at man mente at jeg var agent for Dialogcentret.
jeg blev selvfølgelig meget fornærmet over afvisningen.
Men er i dag dybt lykkelig over ikke at blive at blive optaget,
tænk hvis jeg havde brugt flere år på at studere jødisk
kabbala, fy for pokker.

>For andre betyder satanismen noget andet end den gør for Poul Nielsen.

svar:
uden tvivl, men lad enhver blive frelst i sin tro amina/corax.

MVH P.N.

Fra : Corax

Dato : 26-06-01 10:32

P.N. skrev:

> jeg er P.T. ikke satanist, og står ikke i forbindelse med nogen gruppe.
> og så må i tro mig eller lade være.

Jeg opfatter dig ikke på nogen måde som satanist. Hvis du selv har samme
opfattelse, så er vi jo enige.

> [...]
> Men er i dag dybt lykkelig over ikke at blive at blive optaget,
> tænk hvis jeg havde brugt flere år på at studere jødisk

Jeg fik i sin tid at vide, at du overfor Per Olsen udgav dig for at være
præst i Temple of Set. Senere mener jeg at huske, at du overfor mig
benægtede at have været præst, men du benægtede ikke at have været medlem.
Ud fra din hjemmeside at dømme, så er din tidligere tilknytning til ToS
(eller i hvert fald din egen påstand om at have haft en tilknytning) ingen
hemmelighed.

For et års tid siden så jeg at du viste interesse for den amerikanske
organisation "Order of Shitan" (en organisation der bl.a. udmærkede sig ved,
at have en leder som boede i sin mors kælder og påstod at være en
reinkarnation af Ramses d. 3 og adskillige andre historiske personligheder -
der var vist ingen, der tog ham alvorligt).

> svar:
> uden tvivl, men lad enhver blive frelst i sin tro amina/corax.

Som sagt, hvis du har fundet dig noget andet at tage dig til, så kan det kun
glæde mig.

- Corax / Amina

Fra : P.N.

Dato : 26-06-01 11:41

Corax skrev i meddelelsen <9h9ku4$rhj$1@news.inet.tele.dk>...

> [...]
>(eller i hvert fald din egen påstand om at have haft en tilknytning) ingen

svar:

ja det er rigtigt at jeg i sin tid var medlem af Temple of Set.
men det skal jeg forhåbentlig ikke dømmes på forevigt.
Med hensyn til Per Olsen, så har jeg tidligere fortalt dig
at det er usandt, men du tror måske mere på en mand,
der hævder at stå i forbindelse ufoer og ånder fra det ydre rum.

> [...]
>reinkarnation af Ramses d. 3 og adskillige andre historiske
personligheder -
>der var vist ingen, der tog ham alvorligt).

Ja alle havde jo så travlt med at svine manden til, at jeg spurgte om de
havde en hjemmeside.
At manden så var social taber, havde vel egentlig ikke noget med sagen at
gøre.
La Vey var ifølge hans egen familie også social taber.
Men derfor kunne hans tanker, godt interessere en masse mennesker.

P.N.

Fra : Neta & Peter

Dato : 25-06-01 08:20

"Jakob Munck" <jakob.munck@email.dk> skrev i en meddelelse
>antisemitismen og
> lutheranismen.

Satanist OG Lutheraner? Nøj, han må være an farlig ka'l!

Peter

Fra : Skygge

Dato : 25-06-01 23:27

Og hvor er det du gerne vil hen med det?

OK, så PN har været Satanist og er nu noget andet/mere.

Du påstår at PN lyver. Han har aldrig løjet overfor mig. Måske har han løjet
overfor dig.

Hvorfor tror du at alle satanister lyver?

Skal jeg så tro at alle kristne torturerer og brænder deres åndelige
mostandere?

Hvor er det egentlig at du vil hen med det her?

Med venlig hilsen

Skygge

Fra : P.N.

Dato : 26-06-01 09:55

> [...]
>usympatiske og ubehagelige person desuden bekendt sig til antisemitismen og

kommentar: ja hvis det for satanister er en dyd at lyve. Så må Jakob Munck
være en vaskeægte satanist.

iøvrigt har denne cyberkook , gået med undertegnede til undervisning hos
satanistguruen Erwin Neutsky Wullf. Så helt hvid i kanten kan denne pæne
katolik næppe være.

Fra tid til anden bliver jeg udsat for divs angreb fra hr, Muncks side.
Så derfor lavede jeg for et par år siden, en hjemmeside, hvor læserne kan
læse mine
svar på de bizarre påstande som denne cyberkook kommer med.

http://isscon.tripod.com/jakob.htm

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 27-06-01 01:08

P.N. <pip160@hotmail.com> skrev

> [...]
> læse mine
> svar på de bizarre påstande som denne cyberkook kommer med.

Intet dansk udtryk dækker den side, så jeg udtrykker mig "bluntly": Some
sick shit!

Jeg kender intet til fejden mellem PN og JM, men har tidligere haft ørerne i
maskinen hos sidstnævnte for at bringe seriøsitet ind i en debat, hvilket
bestemt ikke behagede munken.

Men til denne streng vil jeg sige to ting:

1. Hvad kommer det sagen ved om, hvem der er eller har været alt muligt
okkult??

2. Hvad RAGER disse ting alle de newsgroups?? Ja, jeg er ny på newsgroups,
det er sikkert grunden til, at jeg overhovedet er dum nok til at svare på
det her...

Kevin Edelvang
(Aldeles ikke satanist)

Fra : P.N.

Dato : 27-06-01 09:42

Kevin Edelvang skrev i meddelelsen <9hb83v$bfd$1@news.inet.tele.dk>...

> [...]
>det er sikkert grunden til, at jeg overhovedet er dum nok til at svare på

svar:

punkt 1. ja det spørger jeg osse mig selv, det er ikke mig der har startet
denne debat,
jeg forsvarer mig bare, det er det hele.

punkt 2. jamen jeg er helt enig, det er rent ogh skært spam fra Jakobs side.

kommentar: når det så er sagt, er der lige en ting jeg vil sige med hensyn
til den famøse
hjemmeside, og det er at den er lavet for at afsløre Jakob som det han er,
nemlig en Hykler.
Jakob er en zelot, og helvedesprædikant samt overmoralist.
Hvilken rimelighed er der i, at den mand dømmer os andre til fortabelse i
helvede.
Samtidig med at han selv gennem stort det hele sit liv, har dyrket alle
former for okkultisme
og nyreligiøsitet, og hedonisme.
indtil at han for 3-4 år siden konverterede til katolisismen, og blev
pavedyrker.
ordsproget: "når fanden bliver gammel, går han i kloster" passer helt fint
her.
MVH P.N.

Fra : Corax

Dato : 27-06-01 11:55

Kevin Edelvang skrev:

> 1. Hvad kommer det sagen ved om, hvem der er eller har været alt muligt
> okkult??

Det var vist nok min skyld, at P.N.s fortid som medlem af Temple of Set kom
ind i diskussionen. Jeg nævnte det, idet det irriterede mig at P.N. udtalte
sig på en måde, der satte satanisme i forbindelse med Hitler (hvilket jeg
opfatter som en fejl). Idet P.N. er tidligere medlem af ToL og nuværende
antisemit (det ser i hvert fald ud til at han er det hvis man skal dømme det
ud fra hans hjemmeside), så mente jeg, at den bemærkning burde stå helt fra
hans egen subjektive regning. Han nægtede vist i den forbindelse at have
været satanist, og det var vist derfor at det blev en sag som nogen
opfattede som værd at diskutere.

> 2. Hvad RAGER disse ting alle de newsgroups?? Ja, jeg er ny på newsgroups,
> det er sikkert grunden til, at jeg overhovedet er dum nok til at svare på
> det her...

P.N.s oprindelige indlæg blev sendt til alle de nyhedsgrupper der er på CC.
De svar der er kommet siden er vist postet som svar på P.N.s oprindelige
post som hed "Hitler og Vedaerne". I nogle af nyhedsgrupperne er indlæggene
dog kommet som en ny tråd.

En af de store motiverende kræfter som holder nyhedsgrupperne i gang, er
mange folks primitive ønske om, altid at få det sidste ord i en diskussion.

- Corax / Amina

Fra : David A. D. Konrad

Dato : 02-07-01 20:46

> kommentar: ja hvis det for satanister er en dyd at lyve. Så må Jakob Munck
> være en vaskeægte satanist.

Dét kan vi blive enige om, P.N!

Fra : P.N.

Dato : 26-06-01 10:03

> [...]
<snip>

svar:

jeg er P.T. ikke satanist, og står ikke i forbindelse med nogen gruppe.

jeg har tidligere redegjort for at jeg blev nægtet optagelse i OTO,

Fra : /arcana

Dato : 29-06-01 09:36

"Jakob Munck" <jakob.munck@email.dk> wrote in message

> usympatiske og ubehagelige person desuden bekendt sig til antisemitismen
og
> lutheranismen.

Lutheranismen? Uhadada - så står verden ikke længere... (grin)

--
/arcana

Fra : Carsten Sinclair

Dato : 02-07-01 03:01

Courage - Courage

P.N. - Ihvertfald har du min fulde sympati.

Jeg er antisemit ( Jødehader ) ---- og det skammer jeg mig ikke
over. Og det er selvom jeg er af jødisk oprindelse, ell. i det
mindste har jødiske aner blandet med babylonsk oprindelse !!!!!

Jeg er selv overbevidst i troen om jødernes sammensværgelse imod alle
andre som ikke vil samarbejde med dem.
Lad mig bare nævne visse forhold -----

De har skumle planer som udfærdiges via Tora'en ( The Bible Code )
Deres 24-punkt's Agenda som er samlet i det vi kalder Zion's
Protokoller.

Prøv bare at søge på :

1. Zion's Protokoller
2. The Bible Code.
3. The cow named melody.

Google finder en masse.

Mvh St. Clair

Fra : Peter Matzon

Dato : 02-07-01 14:21

"Carsten Sinclair" <ufo@telefona.dk> wrote in message news:<3b3fd577$0$13367$4d4eb98e@read.news.dk.uu.net>...

Davs Carsten.

> [...]
> over. Og det er selvom jeg er af jødisk oprindelse, ell. i det
> mindste har jødiske aner blandet med babylonsk oprindelse !!!!!

Hvordan står det lige til med selvhadet så?

> [...]
>
> De har skumle planer som udfærdiges via Tora'en ( The Bible Code )
> Deres 24-punkt's Agenda som er samlet i det vi kalder Zion's

Ja, og det beviser jo en hel del! Prøv for eksempel at lave en søgning
på alien abductions, alien rapists eller Illuminati - Google finder en
masse.

Vh. Peter

Fra : Carsten Sinclair

Dato : 02-07-01 15:45

Peter Matzon -- forstå dette-

--- Det er ikke mig selv jeg hader --- !
Det er derimod de ortodokse jøder der er samlet i den del af
"præsteskabet" vi kendte og kender som "Sanhedrin" --- du ved De 70
"skriftkloge" ell.The Learned Elders of Zion.

St. Clair.

Fra : Corax

Dato : 02-07-01 16:02

> [...]
> "præsteskabet" vi kendte og kender som "Sanhedrin" --- du ved De 70
> "skriftkloge" ell.The Learned Elders of Zion.

Aha, så det er altså kun fiktive jøder du hader (jeg går selvfølgelig ud
fra, at du lige som alle andre fornuftige mennesker godt ved, at den omtalte
tekst er et antijødisk falskneri, og at dens "jødiske forfattere" derfor er
ren fiktion). Det var da en lettelse.

- Corax

Fra : Carsten Sinclair

Dato : 03-07-01 17:21

Vil du være så venlig at forklare mig hvem der så er mestre for
"protokollerne". Nogen må det jo være, og de har da været nogenlunde
dygtige til at få alle 24 programpunkter til at gå i opfyldelse.Og
lad nu være med at skyde skylden på Stalin's hemmelige politi
"Okrana" ell. Hitler .
Protokollerne har jo eksisteret langt før nogen af dem kom til
magten.
Så hvem er det der er bag sammensværgelsen.

s.u.

Fra : Rasmus Underbjerg Pi~

Dato : 03-07-01 21:20

"Carsten Sinclair" <ufo@telefona.dk> mælte sligt:

>Vil du være så venlig at forklare mig hvem der så er mestre for
>"protokollerne".

Efter al sandsynlighed stammer de fra det russiske hemmelige politi,
ikke Stalins, men zarens.

>Nogen må det jo være, og de har da været nogenlunde dygtige til at få
>alle 24 programpunkter til at gå i opfyldelse.

Akak....

>Protokollerne har jo eksisteret langt før nogen af dem kom til
>magten. Så hvem er det der er bag sammensværgelsen.

De er så alment kendt et falskneri, at de har berettiget til en artikel
i selveste Encyclopædia Britannica:

Fra <http://www.britannica.com/eb/article?eu=63182&tocid=0>

Protocols of the Learned Elders of Zion
fraudulent document that served as a pretext and rationale for
anti-Semitism in the early 20th century. The document purports to be a
report of a series of 24 (in other versions, 27) meetings held at Basel,
Switz., in 1897, at the time of the first Zionist congress. There Jews
and Freemasons were said to have made plans to disrupt Christian
civilization and erect a world state under their joint rule. Liberalism
and socialism were to be the means of subverting Christendom; if
subversion failed, all the capitals of Europe were to be sabotaged.

The Protocols were printed in Russia in abbreviated form in 1903 in the
newspaper Znamia (“Banner”) and subsequently (1905) as an addendum to a
religious tract by Serge Nilus, a tsarist civil servant. They were
translated into German, French, English, and other European languages
and soon came to be a classic of anti-Semitic literature. In the United
States Henry Ford's private newspaper, Dearborn Independent, often cited
them as evidence of a Jewish threat.

The spurious character of the Protocols was first revealed in 1921 by
Philip Graves of The Times (London), who demonstrated their obvious
resemblance to a satire by the French lawyer Maurice Joly on Napoleon
III published in 1864 and entitled Dialogue aux Enfers entre Machiavel
et Montesquieu (“Dialogue in Hell between Machiavelli and Montesquieu”).
Subsequent investigation, particularly by the Russian historian Vladimir
Burtsev, revealed that the Protocols were forgeries compounded by
officials of the Russian secret police out of the satire of Joly, a
fantastic novel (Biarritz) by Hermann Goedsche (1868), and other
sources.
[citat slut]

Altså et plagiat, lavet ved at kopiere Maurice Jolys satire tilsat
elementer af Hermann Goedsches "Biarritz" og andre kilder.

Venlig hilsen,

--
=-=-=-= "Kæmp for alt, hvad du har kært; dø, om så det gælder =-=-=-=
* Rasmus Underbjerg Pinnerup <> }{obbes (ICQ UIN="4070320") *

Fra : Carsten Sinclair

Dato : 04-07-01 01:13

Jeg er godt klar over at dette er et stort dokument, men det hører
ligesom med i hele billedet der skal danne et indtryk af hvad det er
vi prøver at afsløre. Læs nu nøje dokumentet igennem - og brug så
jeres forestillingsevne til at sætte det i relief til hvad der er
skrevet af mails i denne gruppe.

"Alla stora sanningar börjar som kätterier."- GB Shaw

The Protocols of Zion
| English | French | Deutsch | Svenska |Portug | Russian | Spanish |
Italian |
The Jewish conspiracy
against the Muslim World
För att informera om vilka åtalspunkter som fälldes, pulicerar vi här
ett offentligt dokument: Varför dömdes Ahmed Rami ?!
och
utskrift från Stockholms Tingsrättens Dom mot Ahmed Rami,1989

-----------
(offentligt dokument)
Vem som tillämpar
SIONS VISES PROTOKOLL?
Introduktion
av
Ahmed Rami

Frågan är INTE: vem som har skrivet "Protokollerna" utan: vem som
tillämpar dem. Läs själv, jämför med verkligheten och gör en egen
bedömning!

Israels strategi stämmer med Protokollernas politiska filosofi

-----------
I JK:s stämningsansökningar har de åtalade uttalandena återgivits
lösryckta ur sina sammanhang. Stockholms tingsrätt har, på begäran av
försvaret, utfört utskrifter av alla de sända radioprogram
innehållande de åtalade uttalandena. Här sätts de fällda uttalandena
i sina sammanhang. De fällda uttalandena i texten är skrivna med fet
stil (med JK:s stämningsansökans referenser i början av varje citat
och Tingsrättens utskriftsreferenser i slutet av varje fällt
uttalande). Stockholms tingsrätt har frikänt 68 åtalade punkter samt
boken "Vad är Israel" i alla punkter och fällde 18 punkter.
-----------

[JK:s stämningsansökan: Aktb. 10, p 1, sändes den 1/10/88, om Sions
Vises Protokoll. SVP är en skrift som liknar Machiavellis "Fursten".
De båda skrifterna innehåller en viss - amoralisk - politisk
filosofi. SVP:s filosofi kan förklara den sionistiska rörelsens
strategi.]
Ständigt ondgör sig Israel och sionisterna i västvärlden över att
skriften Sions Vises Protokoll fritt får saluföras i de muslimska
arabstaterna och att man bland arabiska muslimer uppfattar denna
skrift som intressant och informativ för att förstå sionismens starka
grepp om politik och opinionsbildning i västvärlden. Jag ställer nu
en central fråga som jag så förutsättningslöst och sakligt som
möjligt skall söka besvara:

Är verkligen Sions Vises Protokoll en förfalskning av den tsarryska
hemliga polisen Ohkranan som sionisterna ständigt påstår? Eller är
det också här fråga om en alltför vanlig sionistisk lögnpropaganda?

Först bör följande fastslås: Sions Vises Protokoll utger sig vara ett
hemligt protokoll vid Sionistiska Världsorganisationens första
kongress i Basel i Schweiz år 1897. Det var hemligt därför att det
endast var avsett för en trängre krets av sionistiska ledare och inte
avsett för offentligheten, allra minst för icke-judar.

I detta hemliga Sions Vises Protokoll redogöres mycket ingående och
cyniskt för hur judiska ledare i olika länder samverkar för att
splittra, söndra och undergräva samhällsordningen i alla länder,
särskilt i de kristna länder med betydande judiska
minoritetsbefolkning, för att på sikt skapa ett judiskt herravälde;
för övrigt helt i överensstämmelse med vad som framgår mycket klart i
den judiska Bibeln, Gamla Testamentet, till exempel hos den judiska
profeten Jesaja 60:e kapitlet med rubriken Sions kommande härlighet,
där det i verserna 10, 11 och 12 heter:

"Och främlingar skola bygga upp dina murar, och deras konungar skola
betjäna dig. Ty väl har jag slagit dig i min förnöjelse, men i min
nåd förbarmar jag mig nu över dig. Och dina portar skola hållas öppna
beständigt, varken dag eller natt skola de stängas, så att folkens
skatter kunna föras in i dig, med konungar i hyllningståget. Ty det
folk eller rike som ej vill tjäna dig skall förgås, ja, sådana folk
skola i grund förgöras."

Ett judiskt världsherravälde där andra folk skall underkuvas och vid
motstånd förgöras eller förintas är sålunda inget lögnaktigt och
förrycktpåstående av illasinnade antisemiter eller judefiender, utan
det är en trosföreställning och idé i judarnas egen heliga skrift, i
deras Bibel framförd av den störste och flitigast åkallade av deras
judiska profeter, av profeten Jesaja.

Också i Torah, judendomens allra heligaste bok, de fem Moseböckerna i
Gamla Testamentet möter vi ofta denna trosföreställning om ett
kommande judiskt världsherravälde, så t ex i Femte Moseboken, 33:e
kapitlet, vers 29:

"Säll är du, Israel: ja, vem är dig lik? Du är ett folk som får seger
genom Herren, genom honom som är din skyddande sköld, honom som är
ditt ärorika svärd. Ja, dina fiender skola visa dig underdånighet,
och du skall gå fram över deras höjder. "

[Aktb.10,p49] Förhärligandet av judarnas grymhet möter vi också i
judendomens heligast skrift, Torah, t ex i Fjärde Moseboken,
tjugotredje kapitlet, verserna 22, 23 och 24:

"Det är Gud som har fört dem ut ur Egypten; deras styrka är såsom
vildoxars. Ty trolldom båtar intet mot Jakob, ej heller spådom mot
Israel. Nej, nu måste sägas om Jakob och om Israel: Vad gör icke Gud!
Se, det är ett folk som står upp likt en lejoninna, ett folk som
reser sig likasom ett lejon. Det lägger sig ej ned förrän det har
ätit rov och druckit blod av slagna män."

Den blodiga hämnden och att Israel skall utså split och tvedräkt hos
ett främmande folk lovprisas också på flera stället i judendomens
Bibel, t ex hos den judiska profeten Jesaja, kapitel 19, verserna 2,
3 och 4 - och jag citerar där Herren talar i profeten Jesajas mun
till sitt utvalda folk, judarna:

"Och jag skall uppegga egyptier mot egyptier, så att broder skall
strida mot broder och vän emot vän, stad mot stad och rike mot rike.
Och egyptiernas förstånd skall för svinna ur deras hjärtan, och deras
råd skall jag göra om intet: de skola då fråga sina avgudar och
signare, sina andebesvärjare och spåmän. Men jag skall giva
egyptierna i en hård herres hand, och en grym konung skall få råda
över dem, säger Herren, HERREN, Sebaot".

Och i samma kapitel 19, verserna 14, 15, 16, och 17 heter det vidare
om hur judarna skall sätta skräck i egyptierna med Herrens hjälp och
välsignelse:

"Herren har där utgjutit en förvirringens ande, så att de komma
Egypten att ragla, vadhelst det företar sig, såsom en drucken raglar
i sina spyor. Och Egypten skall icke ha framgång i vad någon där
gör... På den tiden skola egyptierna vara såsom kvinnor, de skola
bäva och förskräckas för Herren Sebaots upplyfta hand, när han lyfter
den mot dem. Och Juda land skall bliva en skräck för egyptierna. "

Alltså, av enbart dessa autentiska citat från judendomens Bibel
framgår det klart och tydligt att allt väsenligt som sägs i Sions
Vises Protokoll om hur judarna med list och moralisk upplösning av de
icke-judiska folkens samhällen skall tilltvinga sig ett
världsherravälde, allt detta återfinns redan som bärande trossatser i
judarnas gamla stamreligion i judendomens egen Bibel. Idéerna i Sions
Vises Protokoll bygger helt på judendomens egen bibel och är alltså
inget nytt och absolut inget elakt eller ondskefullt förtal av de
troende judarnas trosföreställningar och föresatser!

Detta är viktigt att ha klart för sig och hålla i minnet, när
sionisterna i sin propaganda ständigt jämrar sig över att Sions Vises
Protokoll skulle vara en förfalskning av ondskefulla antisemiter som
endast är ute efter att förtala judarna för att skapa hets och hat
mot dem. Det ondskefulla och cyniskt makthungriga och grymma som
tillskrivs Israels folk eller judarna, det framgår klart av
judendomens egen troslära, i judarnas egen Bibel, där de prisar och
tyr sig till en fasansfullt grym gud som sin Herre! Judar som klagar
och jämrar sig så bittert och högljutt över Sions Vises Protokoll som
ondskefull antisemitism, borde först och främst gå till rätta med sin
egen troslära och Bibel och avskriva dem som en gammal judehetsande
dynghög, annars är de helt enkelt inte trovärdiga utan framstår
endast som cyniska hycklare.

Låt oss så övergå till själva Sions Vises Protokoll och frågan om det
är en förfalskning som sionisterna hävdar alltsedan denna hemliga
skrift blev offentlig och i synnerhet efter en längre rättegång om
saken i Bern åren 1934 och 1935. Innan jag berör denna rättegång, låt
mig redovisa hur dessa Sions Vises Protokoll tillkom, enligt dem som
hävdar att det rör sig om äkta, autentiska judiska skrifter, som
utgivits av en rysk lärd S. A. Nilus. Denne Nilus har uppgivit at han
fick en kopia av Sions Vises Protokoll i sina händer år 1901 med
inskriptionen "Undertecknad av Sions representanter av 33:e graden",
alltså av en judisk frimurarorden.

Den som först innehade denna kopia, översatt till franska, var en
viss tsarrysk major och greve och domare vid krigsrätten i Sankt
Petrograd, Alexej Nikolajevitj Suchotin, hemmahörande i guvernementet
Tula i Ryssland. Nilus bekräftar detta i sin bok "Det stora i det
lilla". Också Nilus' son har sedan bekräftat saken i en deklaration
år 1936, där han intygar att han var personligen närvarande, när
greve Suchotin överlämnade dokumentet till hans far.

En ingift släkting till greve Suchotin, Madame Antonia Porfyrjevna
Manjakowskij, född Suchotin och änka efter den tsarryske amiralen
Manjakowskij och flykting på 30-talet i Jugoslavien, har bekräftat
att hon som ung vid många tillfällen besökte greve Suchotins hem och
att år 1895, alltså redan två år före Sionistiska
Världsorganisationens första kongress i Basel, var åsyna vittne till
att en kopia av detta hemliga protokoll utfördes av greve Suchotins
syster, Vera Suchotin, och hans systerdotter Olga Visjnevetskij,
sedermera gift Lotin.

Vera Suchotin dog i samband med de revolutionära oroligheterna i
Ryssland, men Olga, gift Lotin, levde ännu på 1930-talet som änka i
Paris, fast sinnessjuk på ett nervhem och otillgänglig för en
intervju.

Madame Manjovskij, rysk emigrant i Jugoslavien på 30-talet, skrev två
böcker, den ena på engelska med titeln "Waters Flowing Eastward" och
den andra på franska "Le Juif Notre Maître", i vilka ett brev
publiceras från Filipp Petrovitj Stepanoff, som var den heliga
synodens prokurator i Moskva under tsartiden, till en amerikansk
författarinna Louise Fry. I detta brev till Mrs Fry, daterat den 17
april 1927, hävdar Stepanoff att han redan 1895 hade mottagit en
avskrift av Sions Vises Protokoll från major Suchotin och han
tillfogar att detta skett genom förmedling av en dam i Paris.

Vem denna dam i Paris var har inte varit möjligt att fastställa,
eftersom de berörda - Stepanoff och major Suchotin - lovat att inte
yppa hennes namn så länge hon var i livet. Det synes i alla händelser
uppenbart att en avskrift av Sions Vises Protokoll fanns i Ryssland
redan 1895, två år före sionistkongressen i Basel.

Den första publiceringen av denna avskrift skedde vintern 1902/1903 i
Moskva, på förlaget Moskoviskija Vidomosti. Den 28 augusti och den 7
september 1903 publicerade den ryska tidskriften "Snamja" en
förkortad version av Sions vises protokoll, och år 1905 publicerade
Sergej Alexandrovitj Nilus hela Sions Vises Protokoll i sin bok om
Antikrist med titeln "Vellkoje v malom i Antichrist kak bliskaja
politisjeskaja vosmosjnost". (Det stora i det lilla och Antikrist som
politisk möjlighet inom den närmaste framtiden.) En fjärde upplaga av
denna bok utgavs 1917 med en ändrad titel till "Blis jest pri
dverech" (Han är utanför portarna).

År 1906 hade den ryske författaren George Butmi publicerat Sions
Vises Protokoll i sin bok "Oblitjiteljenja rjetsji, vragi roda
tsjelovjetsjeskago" (Tal som avslöjar sanningen, Mänsklighetens fien
der). En fjärde upplaga av denna bok utkom 1907 i Ryssland.

I övriga Europa förblev dessa Sions Vises Protokoll i flera ryska
böcker och tidskriftsartiklar helt okända. Det var först efter första
världskriget och bolsjevikrevolutionen 1917 som ryska emigranter
spred kännedom om dessa skrifter, till främst USA och Tyskland och
därifrån till andra europeiska länder - med påföljd att ledande judar
blev mycket oroade och nervösa. Blotta tanken att det fanns ett
sionistiskt protokoll som avslöjade en världsomspännande judisk
konspiration måste till varje pris misstänkliggöras som skändliga
illdåd och protokollen förklaras vara förfalskningar och påhitt av
både sjuka och illasinnande hjärnor, paranoida antisemiter.

Den judiska motoffensiven började med att den sionistiska
USA-tidningen "The American Hebrew" den 25 februari 1921 publicerade
en intervju av den judiske reportern Isaac Landman med den tsarryska
prinsessan Catherine Radziwill som hävdade att Sions Vises Protokoll
var en förfalskning av den tsarryska hemliga polisen Ohkranan i
avsikt att söka rättfärdiga antisemitiska förföljelser.

Den 12 och 13 maj publicerade den i Paris utgivna ryska tidningen
Posljednije Novosti (Senaste Nyheter) en artikel i två delar av den
franske greven Armand du Chayla, där det också hävdades att Sions
Vises Protokoll var en förfalskning.

Samma år, 1921, den 16, 17 och 18 augusti, publicerade ärevördiga
Londontidningen The Times en längre artikel av journalisten Philip
Graves, där det också hävdades att Sions Vises Protokoll var en
förfalskning med följande påstående som därefter ständigt gått igen
hos sionister och andra tanklösa och okritiska anhängare till
sionismen:

"Dessa s k Sions Vises Protokoll är ett grovt bedrägeri, utfört av en
skamlös och oskicklig litterär tjuv, eftersom det är fråga om en
långtgående kopiering av en bok som år 1864 utkom i Bryssel under
titeln Dialoger i helvetet mellan Machiavelli och Montesquieu. Denna
satiriska pamflett har en viss fransk advokat, Maurice Joly, som
författare."

I Times' tre artiklar publicerades flera spalter med parallella
paragrafer, hämtade ur de båda böckerna. Alltså dels från Joly's
skrift, dels från Sions Vises Protokoll, för att påvisa
överensstämmelsen dem emellan och att den senare utgivna Sions Vises
Protokoll var en kopia av den tidigare skriften av Joly. Vid ett
ytligt bedömande syntes det klart att Sions Vises Protokoll var ett
plagiat och därmed en förfalskning.

Times' tre artiklar slutade med att säga:

"Det är endast en önskan att tjäna sanningen som kommit vår tidning
att avslöja bedrägeriet, eftersom det är av stor vikt att denna
Legend om Protokollen fortast möjligt utrotas. Nu då förfalskningen
blivit påpekad och bevisad, måste denna legend nedsjunka i glömskans
natt." Sionisterna triumferade naturligtvis och envisas med att göra
det fortfarande, när de ideligen påstår att det skulle vara bevisat
att Sions Vises Protokoll är en eländig förfalskning av allmänt sjuka
hjärnor och ondskefulla och fanatiska judehatare. Men så enkelt löses
inte problemet. Här ligger, för att använda ett populärt uttryck för
skepsis och djupare sanningssträvan, en hund begraven - och faktum är
att vidare forskningar efter den verkliga sanningen, inte bara den
ytliga, avslöjar mycket av intresse.

Låt oss granska teorin att Sions Vises Protokoll skulle vara en
förfalskning:

1. Att just den för sin vederhäftighet välkända tidningen The Times
så utförligt tog upp problemet och gick i god för att Sions Vises
Protokoll skulle vara en förfalskning kan sammanhänga med att just
vid tiden gör publiceringen, i mitten av augusti 1921 så skaffade sig
den mäktiga judiska bankirfirman Samuel & Samuel ett avgörande
ekonomiskt inflytande över The Times. Här kan ha funnits vissa
ekonomiska påtryckningar som motiv.

2. Times uppgav, att den föregivna förfalskningen skulle ha upptäckts
av - vad man kallar - en tillfällighet, nämligen att en av tidningens
korrespondenter i utlandet, närmare bestämt i Konstantinopel, av en
ren händelse sammanträffat där med en ryss, som önskade vara anonym
och därför kallades Mr X. Denne mystiske Mr X skulle ha gett Times'
korrespondent en 57 år tidigare i Bryssel utgiven bok, som utkom i en
liten upplaga på ett fåtal hundra exemplar. Därefter skulle Times'
korrespondent ha insett att Sions Vises Protokoll var en eländig
kopia - ett plagiat. Att en seriös tidning som Times aldrig klart
kunde ange vilka dessa två nyckelpersoner för gåtans lösning var -
dels tidningens föregivne korrespondent i Konstantinopel och dels
ryssen Mr X, tyder på att något är skumt i saken.

3. De överensstämmande citaten från de båda skrifterna är till
innehåll och anda identiska men de är inte bokstavligen identiska,
utan i ettdera fallet är det fråga om parafraser, vilket inte bevisar
att det nödvändigtvis rör sig om en förfalskning i fallet Sions Vises
Protokoll. Att en viss text till innehåll och anda överensstämmer med
en annan text betyder ju inte att det är fråga om ett bedrägeri -
predikningar som återgår på något ställe i bibeln och förtydligas och
vidareutvecklas av en präst kallas vare sig plagiat eller
förfalskning eller bedrägeri. Så är inte heller fallet med till
exempel tidningsartiklar, där reportern bygger på uttalanden av olika
uppgiftslämnare.

Bibelkunniga judar borde veta att hela texten i Första Mosebok 36
kapitlet verserna 31 och 32 är identiskt densamma som texten i Första
Krönikeboken första kapitlet vers 43. - Är det då fråga om ett
plagiat här eller en förfalskning eller bedrägeri? Är det inte
rimligare att här tala om parafraser. Att man vid olika tillfällen
och av skilda författare berättar om samma sak? Enligt vedertagen
judisk uppfattning skrevs Första Moseboken av Moses medan Första
Krönikeboken skrevs av Esra och Nehemja efter den babyloniska
fångenskapen och ungefär 860 år efter Mose död. Om rabbinerna och de
troende judarna - liksom den judiska staten Israel i en offentlig
deklaration av utbildningsministern i koalitionsregeringen
Shamir-Peres hävdar att Gamla Testamentet, judendomens Bibel, är
skriven av Gud, så måste de i konsekvensens namn medge att även
identiskt samma texter inte behöver innebära att en av texterna är
ett plagiat, en förfalskning och ett bedrägeri! Och då måste de även
medge att de överensstämmande texterna i Joly's bok Dialog i helvetet
mellan Machiavelli och Montesquieu och Sions Vises Protokoll därför
inte betyder att Sions Vises Protokoll måste vara en förfalskning,
ett plagiat och ett bedrägeri!

4. Men vem var då denne Maurice Joly, författaren till boken Dialog i
helvetet mellan Machiavelli och Montesquieu? En fransk advokat,
uppgavs det i Times! En tysk forskare, Gottfried zur Beck, hävdar att
Maurice Joly var av judisk börd och enligt hävdvunnen judisk ritual
blev han omskuren under namnet Moses Joel. Han var född 1831 och
redan vid 18 års ålder, år 1849, erhöll han en tjänst vid franska
inrikesministeriet, enligt memoarer av René Mareuil, som var medlem
av Polignacs regering i Frankrike. Maurice Joly, alias Moses Joel,
var intim vän med Adolph Isaac Cremieux, den ryktbare grundaren av
den stora judiska frimurarorden L'Alliance Israëlite Universelle.
Joly skrev diverse pamfletter, men inför eftervärlden kom han alltså
att bli ryktbar för sin satiriska skrift Dialog i helvetet mellan
Machiavelli och Montesquieu, som egentligen var riktad mot kejsar
Napoleon III. Men denna skrift var faktiskt just ett plagiat efter en
parafras av en fjorton år tidigare på tyska i Berlin utgiven skrift
med samma titel och författad av juden Jakob Venedey, född i Köln i
maj 1805 och bosatt i Paris sedan 1835, där även han - liksom senare
Maurice Joly - trädde i nära förbindelse med Adolph Isaac Cremieux.
Denne Venedey var medlem av den av Cremieux grundade israelitiska
världsligan, där det kungjordes att "ett nytt världsligt kungadöme,
ett nytt Jerusalem skall härska istället för de störtade kejsarna och
påvarna." Alltså, de två skrifter vilkas texter starkt överensstämmer
med texten i Sions Vises Protokoll är båda skrivna av sionistiska
judar!

5. Cremieux' israelitiska världsliga i Paris hade en äldre förlaga i
Tyskland, nämligen Das Verein für Kultur und Wissenschaft der Juden,
där en av medlemmarna var en viss Baruch Levy, som sökte övertyga
Karl Marx, själv av judisk börd på både fädernet och mödernet, att
ansluta sig. I ett brev till Marx skriver denne Baruch Levy följande:

"Det judiska folket är kollektivt sin egen Messias och skall uppnå
herravälde över alla folk genom sammansmältning av andra raser och
utplånande av alla gränser - detta är den sanna internationalismen.
En universell republik skall upprättas och i denna nya organisation
skall Israels folk utgöra det härskande elementet, eftersom just
judarna förstår att vägleda och betvinga massorna. Alla folks
regeringar skall så småningom halka in i judarnas händer genom
proletariatets seger. All enskild förmögenhet skall på så sätt
tillfalla Israels furstar - de skall besitta nationernas rikedomar.
Detta är uppfyllelsen av en profetia i Talmud, där det heter att vid
tiden för Messias' ankomst skall nycklarna till alla folks
skattkammare vara i judarnas händer." Det kan här tilläggas att detta
överensstämmer helt med vad som sägs hos profeten Jesaja 60:e
kapitlet med rubriken Sions kommande härlighet i judendomens bibel,
Gamla Testamentet liksom det överensstämmer med huvudinnehållet i
Sions Vises Protokoll.

6. Sions Vises Protokoll torde först ha nedskrivits på hebreiska och
därefter översatts till ryska och franska, innan de kort efter första
världskriget väckte sådan våldsam uppmärksamhet. I amerikanen Fry's
bok Protokollens författare hävdas att det rör sig om en skrift som i
början av 1800-talet utarbetats av Kahal, den hemliga judiska
regeringen, och därefter omarbetats av den sionistiske juden Ahad
Haam eller Ascher Ginsburg i Odessa i Ryssland. År 1886 grundade
denne Ahad Haam ett hemligt judiskt sällskap, Beni Mosheh, Mose
söner - och inom denna slutna krets av judar var Sions vises
protokoll väl kända. Bland annat har en till USA flyttad rysk jude,
Bernstein, intygat 1922 för Henry Fords sekreterare, William Cameron,
att han - Bernstein - själv hade läst Sions Vises Protokoll på
hebreiska redan år 1895 i Odessa. Om denna uppgift är riktig, faller
det påstående som först framförts av prinsessan Radziwill, att dessa
Sions Vises Protokoll skulle vara en förfalskning av den hemliga
tsarryska polisen Ohkranan efter 1905 års revolution i Ryssland.

7. Denna prinsessa Radziwill, vars vittnesmål domstolen i Bern tog
för gott, var en synnerligen suspekt person, vilket framkom vid
närmare efterforskningar från svarandens sida men som domstolen
anmärkningsvärt nog aldrig beaktade. Denna dam som hade gift sig med
en prins William Radziwill, skilt sig från honom redan 1914, därefter
ingått ett nytt äktenskap med en ingenjör, Karl Emil Kolb, och sedan
skilde sig från denne för att ånyo gifta sig, denna tredje gång med
en viss Danvin. Denna dams förflutna tyder sannerligen på en milt
sagt tvivelaktig karaktär. Omkring år 1900 hade hon inlett ett
hastigt förhållande med den stormrike diamantkungen Cecil Rhodes,
innan han begav sig till Sydafrika och nuvarande Zimbabwe, som
uppkallades efter just denne Cecil Rhodes till Rhodesia. I Cecil
Rhodes anda utgav denna dam en tidning, kallad Greater Britain, där
hon bl a intervjuade markisen av Salisbury om den politiska
situationen i södra Afrika - alltså för 88 år sedan! I denna intervju
förklarade Lord Salisbury, att Cecil Rhodes borde utnämnas till den
dåtida brittiska Kap-kolonins premiärminister. Hon visade Cecil
Rhodes' privatsekreterare ett skriftligt utlåtande om saken, med Lord
Salisburys namnteckning jämte ett telegram som hon skulle ha fått
från honom, där han inbjöd henne att intervjua honom. Senare framkom
emellertid att telegrammet var falskt; det var prinsessan Radziwill
som sänt telegrammet till sig själv. Lord Salisburys namnteckning var
en förfalskning och den publicerade intervjun hade aldrig ägt rum.

Men detta var ingen enstaka förfalskningshistoria. År 1901 hade denna
dam förfalskat Cecil Rhodes namnteckning på en check till ett värde
av 29 000£ sterling, en summa som idag skulle motsvara c:a 10
miljoner svenska kronor efter närmare 90 års inflation eller
penningvärdesförsämring. Saken upptäcktes och hon anhölls och dömdes
till 18 månaders tvångsarbete för grovt checkbedrägeri - allt detta
återges i boken Cecil Rhodes, his private life, by his private
secretary, Philip Jourdan, som utkom i London 1910 och i en annan
bok, Cecil Rhodes, the man and his work by one of his private and
confidential secretaries, Gordon le Seur, vilken utkom i London 1913.

Men väl ute ur fängelset fortsatte denna äventyrliga dam med sina
bedrägerier, bl a arresterades hon i New York för två
hotellbedrägerier. Skall denna dam, fast hon en kortare tid lyckades
gifta sig med en prins, vara ett vederhäftigt sanningsvittne, när hon
påstår att Sions Vises Protokoll är en förfalskning?

8. Beträffande vittnet greve du Chayla kunde svarandesidan i
rättegången påvisa att denne hade ertappats som bolsjevikagent hos
den vitryske generalen Wrangel och dömdes till döden för förräderi,
men benådades efter påtryckningar från franske ambassadören.
Bolsjevikgreven du Chaylas vittnesmål om att Sions Vises Protokoll
skulle vara ett bedrägligt hopkok av den tsaristiska polisen måste
starkt ifrågasättas enbart av den orsaken att just denna tes om
förfalskad konstruktion tillverkad av den tsarryska regimens polis
var den, då nya, bolsjevikiska ryska regimens tes - skriften ifråga
brändes också av bosjevikregimen i samma veva som denna
bolsjevikregim kungjorde dödsstraff för s k antisemitism och den
äldre professor S. Nilus genomgick en förskräcklig tortyr av
bolsjevikernas hemliga polis, Tjekan.

9. Målsägarna vid rättegången i Bern - de som anklagade Sions Vises
Protokoll för att vara en smutsig förfalskning och som väckt åtalet
mot dem som spred denna skrift och utgav den för att vara en
autentisk judisk skrift - dessa målsägare var i främsta rummet
Judiska Förbundet i Schweiz och Berns Judenhet som till sina experter
anlitat en professor i straffrätt vid Basels universitet, dr A
Baumgarten och en prosionistisk författare C. A. Loosli. Först i
slutet av oktober 1934, ett år och fyra månader efter det att åtalet
väckts, kallade rätten 16 vittnen som företrädde de judiska
målsägarna, och den 14 maj 1935 fastställde denna rätt att Sions
Vises Protokoll var en förfalskning och

dessutom omoralisk litteratur, eftersom rättens ordförande
kategoriskt vägrade att ingående granska sanningshalten av prinsessan
Radziwills och greve du Chaylas falska uppgifter utan tog dessa för
trovärdiga och sanna. Därmed var denna rättegång i realiteten en
fars, vilket ytterligare bekräftades av att domstolen vägrade att
höra svarandesidans 40 vittnen. De judiska målsägarna kunde ensamma
helt dominera denna process.

10. Först två och ett halvt år efter det att domen hade fallit,
närmare bestämt den 27 oktober 1937, kunde en av de svarande som
dömts 1935, Silvio Schnell, genom sitt juridiska ombud Hans Ruef få
resning i målet, då appelationsdomstolen i Bern beslöt att påbörja en
prövning av fallet. De båda försvarsadvokaterna Ruef och Ursprung
kunde bland annat påvisa att utskrifterna av de vittnesmål som
avgivits från de judiska målsägarna aldrig hade bekräftats med
vittnenas beedigade namnunderskrifter och vidare, att de ryska
dokument som tillställts rätten av M. Loosli i realiteten var
obestyrkta kopior av originalen och dessutom att ett flertal fatala
felöversättningar gjorts till de åtalades nackdel. Allmänne åklagaren
Loder erkände till fullo de båda försvarsadvokaternas invändningar
som fullt berättigade. Den 1 november 1937 tillkännagav
appellationsdomstolen - alltså den högre rättsinstansen - i Bern
följande:

"Den åtalade Silvio Schnell frikänns utan skadeersättning då det inte
föreligger några bärande sakskäl för den anklagelse som riktats mot
honom."

Kort sagt, presidenten för högsta domstolen i Bern tillkännagav
därmed att all expertis som kunde intyga att Sions Vises Protokoll
var antingen äkta eller falska saknade all betydelse och därmed
framstår det som klart att denna domstol endast gick den politiska
propagandans ärende, inte rättens. Och observera, just detta var
också de judiska målsägarnas avsikt; att få den lagliga
rättsapparaten i ett respekterat neutralt land som Schweiz - vid den
tiden säte för dåvarande Nationernas Förbund, FN:s föregångare, i
Genève - så i sina händer att man inför omvärlden kunde förevisa sin
egen falska propagandaversion som rättsligt prövad och bekräftad! Att
förstå detta är oerhört viktigt för att tillfullo förstå hur stark
den judiska och sionistiska makten är genom starka påtryckningar -
och detta redan långt före den s k Förintelsen eller Holocaust under
andra världskriget, varefter denna sionismens makt ökat ännu mer i
Europa och USA!

11. Likväl var den judiska triumfen ingalunda hundraprocentig,
eftersom presidenten i högsta domstolen i Bern ändå med kraft
underströk, att:

"Domaren i den första instansen inte hade befogenhet att undersöka
och sedan fastställa om autenticitet eller falskhet i Sions Vises
Protokoll av det skälet att denna sak var irrelevant, ovidkommande
med hänsyn till om det rörde sig om en omoralisk publikation."

Alltså, när den judiska och sionistiska propagandan ständigt
basunerar ut att det rättsligt kunnat fastställas att Sions Vises
Protokoll är en eländig förfalskning och ett brottsligt bedrägeri av
ondsinta antisemiter, så är detta inte bara ogrundat utan även
bevisligen felaktigt: den högre rättsinstansen avfärdade ju den lägre
rättsinstansens domslut vad gäller dessa protokolls föregivna
falskhet! De åtalade frikändes från att ha spridit ett bedrägeri:
Sions Vises Protokoll frikändes från att vara ett bedrägligt
falsarium, men inte för att vara omoralisk smutslitteratur - men i
detta senare fall återfaller anklagelsen och brottet på dem som
skrivit detta alster!

12. Tre ortodoxa judar har gått i god för att Sions Vises Protokoll
är autentiska judiska skrifter. Dessa tre ortodoxa judar var Rudolf
Fleischmann, biträdande rabbin och slaktare till yrket, bosatt i den
polska staden Skoki och vän med den kristne allmänne åklagaren M.
Noskovicz, inför vilken juden Fleischmann avgivit en beedigad
förklaring om saken redan år 1901. Den andre ortodoxe jude som i sak
erkänt att Sions Vises Protokoll är autentiska är rabbinen Grünfeld
från den polska staden Swarzedz. Denne angav följande förklaring, en
typisk judisk förklaring, beträffande frågan om Sions vises protokoll
är en förfalskning eller autentisk, när han tillfrågades av allmänne
åklagaren Noskovicz år 1906:

"Min käre Noskovicz, ni är alldeles för nyfiken och vill veta alltför
mycket. Vi har inte tillåtelse att tala om dessa saker. Jag har inte
tillstånd att säga någonting, och ni har inte fått tillstånd att veta
någonting. För Guds skull, var försiktig, eller ni kommer att sätta
ert och era anhörigas liv i fara!"

Den tredje ortodoxe jude som medgivit - direkt eller indirekt - att
Sions Vises Protokoll är en äkta judisk skrift var Savelij
Konstantinovitj Efron, som hade flytt från bolsjevikernas Ryssland
till Jugoslavien, där en vitrysk officer, också emigrant, vid namn
Djepanovitj Gregorij, hade lärt känna honom 1924. Efron hade varit
rabbin i Vilna i Litauen under tsartiden, men konverterade till
kristendomen och den grekisk-ortodoxa kyrkan, varefter han utbildades
till bergsingenjör i dåvarande Sankt Petersburg. Han ägnade sig även
åt författarskap och skrev under pseudonymen Litwin, bland annat i en
monarkistisk tidning, Ljuset, som han själv redigerade i egenskap av
chefredaktör. Vidare medarbetade Efron i den tsarryska tidskriften
Budbäraren och gjorde sig relativt känd som författare till ett
drama, Smugglarna, där judendomen starkt kritiseras. Till följd av
denna sin publicistiska verksamhet utsattes han för judiska
hatkampanjer och blev även handgripligen misshandlad av några judar.

När senare bolsjevikerna grep makten och det judiska inflytandet
ökade, kände Efron oro för sitt liv och flydde utomlands, till
Serbien i Jugoslavien, där han fick fristad i ett kloster nära
Petkowitze i distriktet

Schabatz, där han dog år 1926. Denne till kristendomen konverterade
jude Efron avgav en beedigad förklaring till den vitryske officeren
Gregorij, att han - Efron - länge hade känt till innehållet i Sions
Vises Protokoll, långt innan de publicerats i den kristna pressen.

Alla dessa tre judiska vittnesmål om Sions Vises Protokolls judiska
ursprung och autenticitet framlades av svarandesidans advokat
Fleischauer inför domstolen i Bern, alltså tingsrätten, men blev som
alla andra svarandesidans vittnesutsagor helt nonchalerade av denna
domstol. Det har senare även framkommit, att denne Efron år 1921
skrev ett inlägg i den ryska emigranttidningen Obsjtsjeje Djelo
(Kommunens Sak), som utgavs i Paris, där han starkt framhöll att
Sions Vises Protokoll är autentiska judiska skrifter, varvid han bl a
framhåller en bön som varje trogen jude måste upprepa tre gånger
dagligen av följande ordalag. "Schaketz Tischakzenu, Sawe Tissawenu,
Ki Cherem, Hu" på hebreiska. Detta betyder i översättning: du skall
till det yttersta avsky det (Kristi kors), du skall till det yttersta
känna äckel för det, för det är något förbannat, fy! Enligt den till
kristendomen omvände juden Efron är judendomens hat till de kristna
så inpiskat och starkt, att de troende judarna av sina judiska
rabbiner är beredda att tillgripa alla lögner och svekfulla trick för
att angripa de troende kristna i första hand, vilket enbart detta
skulle förklara den judiska autenticiteten i den hätskt antikristna
Sions Vises Protokoll.

13. Låt mig som exempel citera vad som står i Sions Vises Protokoll
nummer 7 - apropos den ständiga kapprustningen i världen:

"Ändamålet med de intensiva rustningarna. Intensiteten av
rustningarna, ökandet av polisstaten - allt detta utgör nödvändiga
kompletteringar till de tidigare framförda planerna. Det är
nödvändigt att komma därhän, att det utom oss i alla stater finns
endast en massa proletärer, några oss tillgivna miljonärer,
polismanskap och soldater.

Oroligheter, stridigheter och fiendskap i hela världen. I hela Europa
och med hjälp av dess förbindelser även på andra kontinenter måste vi
åstadkomma stridigheter och fiendskap. Däri ligger en dubbel fördel.
För det första vinner vi därigenom respekt i alla länder, vilka vet
att vi efter gottfinnande äger makt att åstadkomma oroligheter eller
återinföra ordning. Alla dessa länder har vant sig vid att se i oss
ett nödvändigt ont.

För det andra trasslar vi till genom intriger alla trådar, dragna av
oss till alla regeringskabinett genom politik, ekonomiska avtal eller
skuldförbindelser. För att uppnå detta måste vi väpna oss med slughet
och ränksmideri under förhandlingarna och avtalen, men i det som
kallas det offentliga språket bör vi följa en motsatt taktik och visa
oss hederliga och medgörliga. På detta sätt kommer gojernas -
ickejudarnas - folk och regeringar, som vi lärt att se endast den
ytliga sidan av det som vi visar dem, att betrakta oss som välgörare
och människosläktets räddare.

Brytandet av gojernas motstånd genom krig och allmänt världskrig.
Varje motstånd måste vi vara i stånd att bemöta med krig genom
grannarna till det land som vågar motsätta sig oss. Men om även vår
fiendes grannar ämnar ställa sig kollektivt mot oss, så skall vi
svara med allmänt världskrig.

Hemlighetsfullhet - framgång i politiken. Den huvudsakliga framgången
i det politiska livet betingas av hemlighetsfullheten i de politiska
operationerna - ordet får inte stämma överens med diplomatens
handlingar.

Pressen och allmänna meningen. Vi måste tvinga gojim-regeringarna
till verksamhet som i stort gynnar vår uttänkta plan, som redan
närmar sig slutet, genom den allmänna opinionen, som i hemlighet är
inspirerad av oss med hjälp av den så kallade STORMAKTEN eller Tredje
Statsmakten - pressen, som på få undantag när helt är i våra händer.

Amerikanska, kinesiska och japanska kanoner. Med ett ord, för att
sammanfatta vårt system för tyglande av gojimregeringarna i Europa,
demonstrerar vi för en av dem vår makt genom attentat, dvs genom
terror, och alla, gojimregeringarna tillsammmans, om man kunde tänka
sig den möjligheten att de samfällt reste sig mot oss, så svarar vi
med amerikanska, kinesiska eller japanska kanoner."

Detta är alltså skrivet redan före första världskriget! Och var och
en som läser denna text måste häpna över hur i stort sett allt vad
som här sägs har slagit in! Eller är det inte så att sionismen har
lyckats tillskansa sig Palestina och där bildat en judisk stat,
Israel, som är till ytterlighet krigisk och tyrannisk under
demokratisk täckmantel? Och är det inte så att detta sionismens
Israel har bundit totalt supermakten USA, oavsett om det sitter en
liberal och demokratisk president i Vita Huset eller en konservativ
och republikansk president som Ronald Reagan? Och har inte sionismens
Israel med sina sionistiska femtekolonnare ett oerhört starkt grepp
om de europeiska makterna, också om Sverige, där alla de fyra
demokratiska partierna inför valet 1988 har avlagt en trohetsed till
Israel via Samfundet Sverige-Israel? Och vidare, har inte sionismen
en stor makt i de västerländska massmedia och inom film, video,
teater, masslitteratur och annan underhållningsindustri? Är det en
tillfällighet att Nordens största dagliga tidning, Expressen, är en
så gott som renodlat sionistisk propagandapublikation? Och stämmer
det inte - vad som sägs här i Protokoll nr:7 i Sions Vises
Protokoll - att Israel odlar stridigheter och fiendskap mellan olika
icke-judiska stater så gott man det förmår, så t ex har Israel
bevisligen utnyttjat kriget mellan Iran och Irak till den sionistiska
statens fördel liksom de kalla krigsstämningarna emellan de båda
supermakterna USA och Sovjet för att få USA:s hjälp med pengar och
vapen i kampberedskap mot en förmenad sovjetisk framryckning i
Mellanöstern? Och gör inte Israel allt för att på det lömskaste sätt
misskreditera PLO som förhandlingspartner och håller därmed krigets
låga vid liv? På nära nog punkt efter punkt visar det sig att dessa
Sions Vises Protokoll har bekräftats av verkligheten. Det är viktigt
att informera om dessa fakta eftersom denna skrift inte är
tillgänglig i Sverige och dessutom i praktiken förbjuden - varför?

[Utdrag från Sthlms tingsrätts utskrifter av de åtalade
radioprogrammen. Akt B8-4-89, Aktbil 84 . De åtalade åtalspunkterna
är understryckna]

-----------

SIONS VISES
PROTOKOLL
-----------
(i ZIP-format)
-----------

Förord

Föreliggande broschyr utgör utdrag ur fjärde upplagan av ett av S.
Nilus utgivet arbete. Första upplagan utkom 1902 (eller 1903) under
titeln "Det stora i det ringa" och denna sista, fjärde upplaga utkom
år 1917, ungefär vid den ryska revolutionens utbrott. Den såldes då
slut på några dagar, varefter otroligt höga priser bjöds för
exemplaret - ända upp till 1.500 rubel.

Om man jämför dessa "protokoll" med världshistoriens gång och i
synnerhet med de senaste tidernas händelser, måste man ofrivilligt
komma till övertygelsen om deras äkthet. Dessutom vore det svårt att
anta att de skulle vara skrivna av en enda person med hänsyn till den
framsynthet och den livsklokhet med vilka de är skrivna. Alla fakta
och dokument, som författaren citerar, är tillfullo bevisade.

Då det i "protokollen" ständigt talas om frimureriet, måste läsaren,
som inte är invigd i frimureriets - eller rättare i
judefrimureriets - hemligheter, ställa sig frågan, vad det egentligen
är för ett brödraskap, som är till den grad mäktigt, att det ur dess
krets kan utgå "ledarna för världspolitiken", m a o exekutorerna av
hela mänsklighetens öden. Ett uttömmande svar på denna fråga skulle
föra oss alltför mycket vid sidan av broschyrens huvuduppgift. Men de
av läsarna som behärskar franska eller ryska rekommenderar jag att
informera sig om frimureriets historia och verksamhet i den
antimaconska litteraturen, behandlade i Frankrike av sådana kännare
av frimureriets hemligheter som Mr Delassus (La Conjuration
antichrétienne), Copin Albanelli (Le pouvoir occulte contre la
France), Edouard Drumont (Question Juive) m fl samt i Ryssland av
Schmakoff, Seljaninoff, grevinnan Toll, Boutmy m fl. För ändamålet
med denna broschyr räcker det om läsaren nöjer sig med följande
definitioner på frimureriet:

1) Frimureriet är ett hemligt brödraskap av kristna avfällingar i
förbund med hedningar, i hemlighet lett av det judiska folkets
ledare, och dess ändamål är att tillintetgöra den kristna kyrkan och
den monarkiska regeringsformen, i synnerhet den kristna.

2) Frimureriet är ett antikyrkligt eller ett sataniskt kyrkosamfund,
en föregångare till Antikristi kyrka.

3) Frimureriet är s a s fortsättningen här på jorden av det av Satan
i himmelriket påbörjade upproret emot Gud.

4) Frimureriet är "olaglighetens hemlighet".

5) Frimureriet är "det stora Babylon", "den stora skökan som sitter
över många vatten", (Joh. Upp. XVII och XVIII).

Men även om läsaren i god tro accepterar det ovansagda kan denne ändå
bli tveksam om den väg, på vilken den "kommande människan" kommer att
vandra, för att uppstiga på Davids tron och som Israels Messias ta
säte i Salomos tempels allra heligaste, och samtidigt bli kung och
härskare över hela den övriga världen av olika språk, folkslag och
trosläror.

Ja, denna hemlighet är stor! Men jag tror, att den nu har blivit
uppdagad och att läsaren finner dess förklaring i "Sions Vises
hemliga protokoll"

-----------

Inledning
År 1901 lyckades jag komma över en till sitt omfång jämförelsevis
oansenlig handskrift, som kom att utöva en så djup omvälvning i min
världsåskådning som endast en gudomlig kraft kan utöva på
människoanden likt undret med en blindfödd som plötsligt kan se.
Denna handskrift hade titeln "Protokoll förda vid Sions Vises
sammankomster", och jag fick den av den numera avlidne Tschernska
häradsadelsmarskalken. sedermera Stavropolska viceguvernören Alexej
Nikolajevitsch Suhotin. Jag hade redan då börjat mitt skrivande till
Guds ära, och till Suhotin stod jag i ett sådant vänskapsförhållande
som till en man, som delar mitt synsätt och mina övertygelser - en
man "av yttersta högern", som det nu heter.

Suhotin lämnade handskriften till mig med orden:

"Jag överlåter den till din fulla disposition. Läs igenom den och
sätt dig in i den och gör något av den till nytta för den kristna
andan, för annars kanske den bara blir liggande hos mig förgäves. I
politiskt avseende är den värdelös eftersom det numera är för sent
att göra något av den, men i andligt avseende kan den i dina händer,
Gud give, komma till nytta."

I förbigående meddelade mig Suhotin att han i sin tur fått denna
handskrift av en dam som permanent är bosatt utomlands, att denna dam
har en egendom i det Tschernska häradet (jag vill minnas att han
nämnde hennes namn men jag har glömt det) och att hon kommit över den
på ett mycket hemlighetsfullt sätt. Suhotin nämnde vidare att damen
ifråga efter sin återkomst från utlandet, överlämnat ett exemplar av
denna handskrift till Sipjagin, d v s inrikesministern, och att denne
omedelbart därefter blev mördad .... Suhotin berättade ytterligare
ett och annat på samma hemlighetsfulla sätt, men då jag senare
tittade närmare på handskriftens innehåll, blev jag övertygad om att
den med sin fruktansvärda och skoningslöst uppriktiga sanning till
den grad vittnar om äktheten av sin härkomst från "de Sionska Vise",
att den inte är i behov av något annat vittnesbörd om sitt ursprung.
Men jag var då ännu ganska ung, inte tillräckligt bekant med Guds
ord, inte heller med den ortodoxa lärans förkämpar och därför
försökte jag främst vända mig till de världsliga makthavarna med
avsikten att, genom "protokollen" varsko dem om den kommande faran.

En högt uppsatt person som jag trodde skulle intressera sig för min
handskrift och vilken, som det föreföll mig, hade kunnat inverka på
händelsernas gång i Ryssland, svarade mig att den slaviska
folkstammen ännu inte uttalat sitt sista ord och att däför Sions
Vise, hur listiga och märktiga de än var, inte skulle lyckas
förverkliga sina ansträngningar och "följaktligen finns det ingen
anledning att oroa sig för dem".

En annan person i ännu högre ställning, till vilken jag vände mig med
de sionska protokollen, var storfursten - och martyren - Sergej
Alexandrovitsch. Sedan han läst igenom dem lät han, genom en honom
närstående person, delge mig sin åsikt med två ord:

"För sent!"

Därefter gjorde jag ytterligare ett försök att bringa min handskrift
tillvederbörandes kännedom, men även de blev resultatlösa.

På detta sätt gick tiden från 1901 till december 1905, då slutligen
andra upplagan av min bok "Det stora i det ringa" utkom. I den vände
jag mig för första gången till läsaren med ord om Antikrist i
innebörden av "en snar politisk möjlighet". I denna bok ingick även
"protokollen". Detta var, såvitt jag vet, första gången den hemliga
frimurar-judiska sammansvärjningen mot den kristna världen enligt
urkällorna, d v s enligt erkännande av denna sammansvärjnings egna
ledare, offentliggjordes.

På den utom den kristna kyrkan liggande världen gjorde
offentliggörandet av dessa protokoll ett knappt märkbart intryck. Den
periodiska pressen, vars flesta organ befinner sig antingen i
judehänder eller under judarnas ledning och inflytande, bemödade sig
att tiga ihjäl dem genom att nämna dem i förbigående som ett
halvgalet påhitt eller en saga. Men bland de troende kristna gjorde
"protokollen" starkt intryck och gav min bok en framgång som översteg
varje förväntan och spred kunskapen och insikten om nutidens
förborgade hemligheter i vida kretsar av den kristna världen.

Sedan dess har min bok med "protokollen" redan utkommit i 4 upplagor,
men först nu har jag med full säkerhet, enligt judiska källor, fått
erfara att dessa "protokoll" inte är annat än en strategisk plan att
bringa världen under Israels häl. Protokoll utarbetade av det judiska
folkets ledande män under loppet av många århundraden av dess
spridning kring världen och föredragen i de äldstes råd av
"landsflyktens furste"*) Theodor Herzl, vid den 1:sta Sionistiska
kongressen som sammankallades av Herzl i Basel i augusti år 1897.

Den s k "sionistiska" rörelsen bland intelligentsian representanter
för det judiska folket, liksom deras strävan efter ett nytt intåg i
det "Förlovade landet", föddes för inte mer än 30-40 år sedan, men
ett riktigt genombrott fick den just av Hertzl, som liksom hade
förkroppsligat i sig den falske Elias' bild, till vilken det
talmudiska Israels förhoppningar ger en plats blans föregångarna till
den kommande falske Messias, "världshärskaren av Davids säd".

Hur dessa dokument, vilka utgör "det allra heligaste" av Israels
förhoppningar, deras ledares hemlighet under flera århundraden, hade
kunnat tränga ut till de "oinvigdas", den stora allmänhetens
kännedom - det är okänt och blir knappast någonsin uppdagat. Jag fick
dem, som ovan nämnts, år 1901, och samma år, i en cirkulärskrift
Nr:18 och andra meddelanden till sionisterna i den sionistiska
"Actions Comity's" namn, anför Herzl klagomål över att "några
konfidentiella meddelanden, trots utfärdade varningar, inte
hemlighållits utan spridits ut."

Även om detta vore ett rent tillfälligt sammanträffande, så är det
inte utan sin betydelse. Men jag ser i detta faktum inte bara en
händelse: det är Guds finger, som vidrört den förlåt, som dolt en
sekelgammal henlighet och tecknat på hela kristenhetens tempelmur med
eldskrift de bibliska orden: Mene-Tekel-Ufarsin.

Jag är övertygad om, att alla mina bröder iden kristna tron delar
denna övertygelse med mig. Det var inte för intet som 1:sta
Basel-kongressen, som tände så otroliga förhoppningar bland det
judiska folket, upphöjde till dessförinnan okänd höjd bland judarna
namnet på dess spiritus rector (andlige ledare). Det var inte för
intet som dessa "protokoll" fick en så omfattande spridning i den
kristna världen.

Var det därför att förvåna sig över om de känsliga sönerna av det
"förföljda folket" vid en sådan "hänryckning" skulle ha förtalat sig
och förrått hemligheten? T o m själve Herzl var, enligt hans
anhängares medgivande inte främmande för pratsjuka och han blev även
tvungen att rättfärdiga sig inför sina meningsfränder. Med anledning
av en liknande anklagelse för alltför stor uppriktighet i ett tal,
som han hållit i London under färskt intryck av de glädjande
underrättelser han erhållit om Wilhelm II:s förhållande till
sionismen, urskuldade sig Herzl med följande ord: "Det finns
tillfällen, då man erfar ett nytt faktum, en gynnsam omständighet, en
händelse, som man av försiktighetsskäl tillsvidare bör förtiga, då
man inte vill tända en förtidig entusiasm, utan önskar hålla rörelsen
inom försiktighetens och det gradvisa framåtskridandets gränser. Men
ni bör finna det fullt förklarligt, om inte ur politisk så ur
mänsklig synpunkt, att man kan hamna under det omedelbara intrycket
av ett sådant nytt faktum, som då skedde med mig. Några av de här
närvarande vet vad jag talar om. Om i en sådan stund, då man
plötsligt blir övertygad om att den, som vanvettig betraktade,
sionistiska rörelsen blivit tillfullo erkänd i de realpolitiska
faktorernas värld (vilket inte den värsta fiende skulle kunna
förneka, om vi skulle komma på den tanken att berätta allt för honom)
om - säger jag - i ett sådant ögonblick av glad tillfredsställelse,
man även låter undslippa sig orden: "ja tror att våra planer kommer
att gå i uppfyllelse och t o m i en så nära framtid att även män i
min ålder kommer att uppleva den" - så är detta ännu inte ett tomt
löfte och hotar inte att framkalla en skadlig entusiasm. De ord jag
uttalade i London föll till all lycka i en fruktbringande jordmån och
stegrade våra vänners iver, vilken knappast kunde hållas uppe på
önskvärt sätt endast med tal och matematiska beräkningar. Jag vet
inte med mig att jag skulle ha syndat på så sätt emot den sionistiska
rörelsen och emot det förnuftiga i vår agitation".

Om själve "landsflyktens furste" "i glädjen" inte kunde tygla en
överflödig "pratsjuka", hur kan man då med säkerhet räkna på absolut
tystnad hos varenda en av hans hantlangare?

Detta är troligen förklaringen till att den i sekler dolda
"laglöshetens hemlighet" har uppdagats nu i våra dagar. Detta är
orsaken till att nedan offentliggjorda "Sions Vises protokoll"
avslöjats.

Enligt vad Herzls sagt så har han erhållit de "konfidentiella
meddelandena om de viktigaste sakerna" av "tre aktade personer,
nämligen överste Goldschmidt, Sir Samuel Montague och den hedervärde
herr Singer". Av dessa tre "aktade" judar är Sir Samuel Montague f n
krigsförnödenhetsminister hos vår bundsförvant England, den
"hedervärde herr Singer" känner varje rysk by, där det finns en på
avbetalning såld Singer symaskin. endast "överste" Goldschmidt är
tillvidare okänd för ryssarna.

Och nu, låt oss övergå till "protokollen".

-----------
Protokoll, förda vid Sions Vises sammankomster:

-----------

Protokoll nr:1

"Låt oss utan alla fraser tala om betydelsen av varje tanke, låt oss
genom jämförelser och slutledningar belysa varje omständighet.

Därför vill jag formulera vårt system såväl ur våra som gojernas [
judiskt uttryck för "icke-judar" synonymt med "boskap", "kreatur",
Radio Islams anmärkning ] synpunkter.

Vi bör komma ihåg, att människor med dåliga instinkter finns överallt
flera än goda sådana; därför uppnås de bästa resultat genom att styra
dem med våld och skräck och inte genom akademiska resonemang. Varje
människa strävar till makt, var och en skulle vilja bli diktator, om
han bara kunde det, men då skulle dennna människa därvid vara
förmögen att uppoffra allas väl för att uppnå sitt eget.

Styrkans rätt. Vad är det, som har tyglat de vilda djur vi kalla
människor? Vad har lett dem hittills?

I begynnelsen av samhällslivet underkastade de sig den råa och blinda
styrkan, senare - lagen som utgör samma styrka, endast maskerad.
Härav drar jag den slutledningen, att - enligt naturens lag - rätten
ligger i styrkan.

Friheten endast en inbillning. Liberalismen. Den politiska friheten
är en idé, men inte ett faktum. Denna idé måste man kunna tillämpa,
då det är nödvändigt att genom ett inbillat lockbete dra
folkkrafterna till sitt parti, om detta senare har föresatt sig att
störta ett annat, som innehar makten. Denna uppgift underlättas, om
motståndaren själv smittas av frihetsidén, av den s k liberalismen,
och för idéns skull ger efter i sin makt. Här visar sig då vår teoris
överlägsenhet: de lössläppta regeringstyglarna grips omedelbart
enligt tillvarons lag och samlas i en ny hand, emedan den blinda
folkmakten inte kan existera en enda dag utan ledare, och den nya
makten endast intar den gamlas plats, sedan den försvagats av
liberalismen.

Guldet. Tron. Självstyrelsen. I vår tid har guldets makt intagit de
liberala styrelsemännens plats. Det fanns en tid, då tron styrde.
Frihetsidén är ouppfyllbar, emedan ingen kan begagna sig av den med
måtta. Ge åt ett folk, om ock för en kort tid, självstyrelse, och
denna skall övergå i självsvåld. Därefter uppstår inre stridigheter,
vilka snart övergår till sociala slaktningar, i vilka staterna
förbrinna och deras betydelse förvandlas till aska.

Kapitalets despotism. Utmattas riket i egna, inre konvulsioner eller
överlämna de inre stridigheterna detsamma i händerna på yttre
fiender, i vardera fallet kan det anses vara oåterkalleligen
förlorat: det är i vår makt. Kapitalets despotism, som helt och
hållet är i våra händer, räcker det ett räddande halmstrå, vid vilket
det måste hålla sig fast emot sin vilja, i annat fall störtar det i
avgrunden.

Den inre fienden. Jag frågar den, som i sin liberala anda skulle
säga, att ett sådant resonemang vore omoraliskt: om ett rike har två
fiender och om det gentemot den yttre fienden är tillåtligt och inte
anses vara omoraliskt att begagna vart stridssätt, som t ex att inte
meddela fienden sina krigsplaner, att anfalla honom om natten eller
med övermakt, så varför kan man kalla sådana medel i förhållande till
den farligare inre fienden, förstöraren av allmän ordning och
välstånd, otillåtliga och omoraliska?

Folkmassan. Anarkin. Kan det sunda, logiska förnuftet räkna på att
med framgång leda folkmassorna med hjälp av förnuftiga förmaningar
och övertalningar under möjlighet av motsägelse, om ock
förnuftsvidrig, men som kan förefalla det ytligt resonerande folket
behagligare? Under inflytande av låga passioner, fördomar, seder,
traditioner och sentimentala teorier hänger sig människorna åt
massorna och massornas individer åt partisplittringar, som förhindrar
varje överenskommelase t o m på basen av fullt förnuftig förmaning.
Varje folkmassebeslut beror på en tillfällig eller hopagiterad
pluralitet, som till följd av okunnighet om de politiska
hemligheterna fastställer ett absurt beslut, som sätter fröet till
anarki i styrelsen.

Politiken och moralen. Politiken har ingenting gemensamt med moralen.
En regent, som låter leda sig av moralen, är därför inte säker på sin
tron. Den, som önskar regera, bör tillgripa list och hyckleri. Ädla
folkegenskaper - uppriktighet och hederlighet - är brister i
politiken, eftersom de bättre och säkrare störtar regenter från
tronen än den starkaste fiende. Dessa egenskaper kan vara attribut
för gojim-regeringarna; vi ska i intet fall ledas av dem.

Den starkes rätt. Vår rätt ligger i styrkan. Ordet "rätt" är ett
abstrakt begrepp, en på intet sätt bevisad tanke. Detta ord betyder
endast: ge mig det jag önskar, så att jag därigenom får bevis på att
jag är starkare än du!

Var börjar rätten? Var slutar den? I ett rike med en dålig
organisation av makten, värdelösa lagar och en svag regent, försvagad
genom en mängd rättigheter, som uppstått tack vare liberalismen,
hämtar jag en ny rättighet - att med den starkes rätt störta mig över
och slå ned alla existerande förordningar och föreskrifter, lägga
vantarna på lagarna, omskapa alla institutioner och göra mig till
herre över dem, som överlämnat åt oss sin styrkas rätt, eftersom de
avstått den frivilligt, liberalt.

Den frimurar-judiska oövervinneligheten. Nu, då varje välde vacklar,
kommer vår makt att bli mer oövervinnelig än varje annan, eftersom
den kommer att vara osynlig, tills den blir så fast, att ingen
slughet är i stånd att undergräva den.

Ändamålet helgar medlen. Ur det tillfälliga onda, som vi nu är
tvungna att utöva, uppstår det goda i en orubblig regering, vilken
återupprättar den regelrätta gången i folkexistensens mekanism, störd
av liberalismen. Resultatet helgar medlen. Låt oss fästa vår
uppmärksamhet vid våra planer, inte så mycket vid det goda och
moraliska, som vid det nödvändiga och nyttiga. Framför oss ligger en
strategiskt utstakad plan, från vilken vi i intet fall bör avlägsna
oss, utan att riskera tillintetgöra många seklers arbete.

Folkmassan är blind. För att utföra ändamålsenliga handlingar bör man
ta i betraktande massornas låghet, ombytlighet, deras oförmögenhet
att hålla ord och att förstå och högakta sitt eget livs villkor, sitt
eget välstånd. Man bör ha klart för sig, att massornas makt är blind,
oförnuftig, oresonlig, lystrande till höger och vänster. En blind kan
icke leda blinda utan att föra dem till avgrundens rand. Alltså,
massornas individer, uppkomlingar av folket, om ock genialiskt kloka,
men utan insikter i politiken, är inte förmögna att uppträda som
massornas ledare, utan att bringa hela nationen på fall.

Politikens ABC. Endast den, som från barndomen uppfostrats till
självhärskare, kan tillfullo fatta de ord, som är skrivna med
politiska bokstäver.

Partikivet. Folkmassan, överlämnad åt sig själv, dvs åt uppkomlingar
ur sin egen mitt, tillintetgör sig själv genom partistrider, som
uppväcks av maktbegär och popularitetsjäkt samt genom därav
uppstående oordningar. Är det ens möjligt, att folkmassorna skulle
kunna lugnt, utan rivalitet bedöma eller reda sig med landets
affärer, vilka inte få förblandas med personliga intressen? Är de i
stånd att försvara sig mot yttre fiender? Det är inte ens tänkbart,
ty en plan, som är fördelad i så många delar, som det finns huvuden i
folkhopen, förlorar sin enhetlighet, och därför blir den obegriplig
och outförbar.

Den mest ändamålsenliga styrelseformen är självhärskarväldet. Endast
under ett sådant kan statsplanerna utarbetas vidlyftigt tydliga, i
ordningsföljd, fördelande allt i statsmaskinens mekanism. Härav måste
man dra den slutsatsen, att en ändamålsenlig styrelse, som skall vara
till nytta för landet, bör koncentreras i händerna på en ansvarig
person. Utan absolut despotism kan en civilisation inte existera,
genomförd, inte av massorna, utan av deras ledare, vem han än må
vara. Folkhopen består av barbarer, som visar sitt barbari vid varje
tillfälle. Så snart folkmassan bemäktigar sig friheten, förvandlas
den till anarki, vilken i sig själv är höjden av barbari..

Sprit. Klassicism. Liderlighet. Betrakta de av sprit överlastade
djur, som förlorat förståndet av vin, vars obegränsade förtärande är
givet samtidigt med friheten! Inte kan vi tillåta oss att de våra gå
därhän ... Gojim-folken är bortkollrade genom spritdrycker, och deras
ungdom har blivit förslöad av klassicismen och tidigt liderligt
leverne, vartill våra agenter lockat dem - informatorer, lakejer,
guvernanter i rika familjer, bodbetjänter och alla våra kvinnor i
gojernas förlustelseinrättningar. Till dessa senare räknas s k "damer
ur societeten". frivilliga föregångerskor i liderlighet och lyx.

Den frimurar-judiska styrelsens princip och regler. Vår paroll är -
makt och hyckleri. Endast styrka segrar i politiska saker, i
synnerhet om den är dold i de talanger, som är nödiga för statsmän.
Våld bör vara principen och list och hyckleri - reglerna för
regeringar, vilka inte ämnar nedlägga sin spira inför fötterna på
någon ny makt. Detta onda är det enda medlet att uppnå målet - det
goda. Därför bör vi inte rygga tillbaka för mutor, bedrägeri och
förräderi, då de kan tjäna till att föra oss till målet. I politiken
bör man kunna ta annans egendom, utan att vackla, om man därigenom
vinner undergivenhet och makt.

Terrorn. Vårt rike, som följer den fredliga erövringens väg, har
rättighet att förbyta krigets fasor mot mindre märkbara och mera
ändamålsenliga dödsdomar till underhållande av en terror, som tvingar
till blind lydnad. Rättvis, men obeveklig stränghet är den
verksammaste faktorn i statsmakten; inte endast för fördelens skull,
utan även i pliktens namn, för segerns skull, bör vi hålla oss till
ett program av våld och hyckleri. Beräkningens doktrin är lika så
stark, som de medel den begagnar sig av. Därför är det inte så mycket
genom själva medlen, som genom stränghetens doktrin vi kommer att
segra samt lägga alla regeringar under vår överregering (jmfr AC
Schmakoff, "Den internationella hemliga regeringen".) Det är nog att
man vet, att vi är obevekliga, för att varje olydnad skall upphöra.

Frihet. Jämlikhet. Broderskap. Redan i forntiden utslungade vi bland
folken orden: "frihet, jämlikhet, broderskap", ord, otaliga gånger
sedan dess upprepade av de själlösa papegojor, som från alla håll
flyger till dessa lockbeten. Med dem har välståndet i världen, den
verkliga personliga friheten, förr så skyddad mot massornas tryck,
förintats. Man skulle inte tro, att kloka, intelligenta gojer inte
skulle klargjort för sig den abstrakta beskaffenheten av de uttalade
orden, att de inte skulle märkt motsägelsen i deras betydelse och i
deras förhållande till varandra, att de inte skulle sett, att det i
naturen inte existerar någon jämlikhet, inte kan finnas frihet, att
själva naturen har fastställt olikhet i förstånd, karaktär och anlag
ävensom beroendet av dess lagar, att de inte skulle insett, att
massan är en blind kraft, att uppkomlingar, valda av och ur massan
för att styra, på politikens område, är lika blinda som den själv,
att en invigd, om också enfaldig kan styra, medan däremot en inte
invigd, även om han vore ett geni, intet begriper i politiken - allt
detta har förbisetts av gojerna.

Principen i en dynastisk regering. Och det oaktat har den dynastiska
regeringen grundat sig därpå; fadern anförtrodde åt sonen kännedomen
om de politiska affärernas gång, så att ingen skulle känna den utom
medlemmarna av dynastin och därför inte heller kunna yppa den för det
styrda folket. Under tidernas lopp har meningen med det dynastiska
överlåtandet av politikens verkliga innebörd gått förlorad, vilket
har länt vår sak till framgång.

Tillintetgörandet av gojim-aristokratins privilegier. På alla håll i
världen har orden "frihet,

Fra : P.N.

Dato : 03-07-01 00:08

> [...]
> "præsteskabet" vi kendte og kender som "Sanhedrin" --- du ved De 70
> "skriftkloge" ell.The Learned Elders of Zion.

hej igen Carsten, det er da rart at der nogen der vil sige sandheden omkring
den sammensværgelse de lede frimurere og den internationale finansjødedom
har kørende.
Og djævelens repræsentant her på listen(corax), skal nok fortælle os om
tingenes rette sammenhæng.
MVH P.N.

Fra : P.N.

Dato : 03-07-01 00:15

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 05-07-01 02:05

"Carsten Sinclair" <ufo@telefona.dk> wrote:

> Jeg er antisemit ( Jødehader )

Hvorfor det?

> ---- og det skammer jeg mig ikke
> over.

Det gør du vel ikke.

> Og det er selvom jeg er af jødisk oprindelse, ell. i det
> mindste har jødiske aner blandet med babylonsk oprindelse !!!!!

Tænk at kunne spore sine aner tilbage til Babylon. Iiimponerende. Gad
vide, hvilke kirkebøger, du har måttet kigge i, for at finde en
babylonisk tip-tipoldefar?

> Jeg er selv overbevidst i troen om jødernes sammensværgelse imod alle
> andre som ikke vil samarbejde med dem.

Så klarer de sig ikke særlig godt.

> Lad mig bare nævne visse forhold -----
> De har skumle planer som udfærdiges via Tora'en ( The Bible Code )
> Deres 24-punkt's Agenda som er samlet i det vi kalder Zion's
> Protokoller.

Skumle planer? Det er da i sig selv et tegneserieudtryk. Og det her er
seriøst?

Fra : Carsten Sinclair

Dato : 05-07-01 19:29

Kirkebøger !!!!

Er du uindviet ell. bare almindelig uoplyst ell. hvad ?

Der skulle historiekyndige til - desuden er min klan vel vidende
omkring sin slægts oprindelse. det har taget mig ganske lang tid at
finde ud af historiens rette sammenhæng.

Hvorfor tror du at St.Clair dynastiet bliver kaldt " Gralens vogtere"

Mine kilder er desuden forfattere som David Icke samt trekløveret
Lincoln/Baigent/Leigh.

af D.Icke kan du starte med at læse flg. værker
1. The Robots Rebellion
2. ..... and the truth shall set you free
3. The Biggest Secret

af trekløveret Lincoln/Baigent/Leigh
1. The Holy Blood and The Holy Grail
2. Templet og Den Store Loge.

Idag er dynastiet spredt over den ganske verden.

Fra : Norma Jensen

Dato : 05-07-01 23:45

> Kirkebøger !!!!
> af D.Icke kan du starte med at læse flg. værker
> 1. The Robots Rebellion
> 2. ..... and the truth shall set you free
> 3. The Biggest Secret

Den der, the biggest secret, rev jeg faktisk med ned fra hylderne forleden
dag.
Jeg kunne ikke stå for titlen.
Forsøgte at læse den; men måtte give op.
Det ser ud som det værste amerikanske vås på mig.

Hvad var meningen med den?
Jeg orkede ikke rigtigt at sætte mig ind i sagen.
Det var vist både noget med øgler, UFOer og prinsesse Diana!

Norma

Fra : David A. D. Konrad

Dato : 10-07-01 23:29

"Norma Jensen" <norma__jensen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvad var meningen med den?
> Jeg orkede ikke rigtigt at sætte mig ind i sagen.
> Det var vist både noget med øgler, UFOer og prinsesse Diana!

LOL! Og hvad er der så galt i det, Norma?

Fra : /arcana

Dato : 07-07-01 16:41

"Carsten Sinclair" <ufo@telefona.dk> wrote in message

> 1. The Holy Blood and The Holy Grail

Særdeles underholdende bog. Kan kraftigt anbefales som knaldroman.

Vidste i, at Hendes Majestæt Dronningens husbond, Prins Henrik, nedstammer i
lige linje fra Jesus Kristus, tømreren fra Nazareth?

/arcana

Fra : Carsten Sinclair

Dato : 07-07-01 17:07

Ja det er en underholdende og oplysende bog om nogle kontroversielle
perspektiver.

En ting er dog klart for mig, nemlig at prins Henrik og hans familie
ikke kan relatere deres ophav til Den Hellige Familie. De var derimod
mellemmænd i et forsøg på at udradere den rigtige familie fra
historien, sat i værk af Den Store Skøge - nemlig Vatikanet ell. den
katolske kirke - det mener jeg også fremgår af bogen.

Nu skal jeg ikke hovere på nogen måde, men det er altså min familie,
St.Clair, der er tættest på den merovingske linje, hvilken er den
linje man skal relatere sig til ..

Mvh St Clair

Fra : /arcana

Dato : 07-07-01 18:09

> Nu skal jeg ikke hovere på nogen måde, men det er altså min familie,
> St.Clair, der er tættest på den merovingske linje, hvilken er den
> linje man skal relatere sig til ..

Tillad allernådigst, at jeg bøjer mig dybt i støvet og kysser Eders svampe-
og vortebefængte tæer, Oh bærer af et engelsk efternavn!

Ved du for resten, at jeg var Madame Blavatsky i min sidste inkarnation?
--
/arcana

Fra : David A. D. Konrad

Dato : 10-07-01 23:39

> Særdeles underholdende bog. Kan kraftigt anbefales som knaldroman.

Ja. Der er godt nok et par påstande eller to der skal kaperes. Og så var jeg
rigtig fascineret af portrætbilledet af den franske leder for (Golden Dawn?)
en sekt med et navn på fransk jeg ikke husker pt. Han ser i den grad
afvigende ud

Bogen fik mig dog til at interessere mig for den tidlige kristendom i
England (samt naturligvis disse "hemmelige selskaber"). Jeg har erfaret, at
det er noget der virkelig optager englænderne (og andre), og at der findes
en masse myter, der helt urealistisk kædes sammen på kryds og tværs.
Sandheden er, at der ikke findes skygge af bevis for alle disse myter - de
ser snarere ud til at være konstrueret århundreder efter de påståede
begivenheder.

Et gigantisk tankespind, er min konklusion.

Fra : /arcana

Dato : 12-07-01 22:40

"David A. D. Konrad" <konrad@dadk.dk> wrote in message

> Ja. Der er godt nok et par påstande eller to der skal kaperes. Og så var
jeg
> rigtig fascineret af portrætbilledet af den franske leder for (Golden
Dawn?)

Non - Le Prieure de Sion, my son.

> en sekt med et navn på fransk jeg ikke husker pt. Han ser i den grad
> afvigende ud

Dyster. (shudder...)

> [...]
> det er noget der virkelig optager englænderne (og andre), og at der findes
> en masse myter, der helt urealistisk kædes sammen på kryds og tværs.

Det er jo det, der er så spændende. Har du nogensinde spillet Jane Jensens
adventurespil Gabriel Knight? 3'eren handler netop om den egn i Frankrig...

> [...]
> begivenheder.
> Et gigantisk tankespind, er min konklusion.

Ja, fedt, mand. Vi har kun det sjov vi selv laver.

/arcana

Fra : Carsten Sinclair

Dato : 05-07-01 19:42

Undskyld -----

jeg ser jo at du kun har dine oplysninger fra tegneserier ---

hvordan skulle jeg så kunne forvente at du havde den slags viden om
historiske forhold.

St. Clair

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 05-07-01 23:21

"Carsten Sinclair" <ufo@telefona.dk> wrote in message news:<3b44b48e$0$9447$4d4eb98e@read.news.dk.uu.net>...
> Undskyld -----
>
> jeg ser jo at du kun har dine oplysninger fra tegneserier ---
>
> hvordan skulle jeg så kunne forvente at du havde den slags viden om
> historiske forhold.

Hej Carsten,

jeg havde absolut ironi på, da jeg talte om kirkebøger. Det er min
måde at sige på, at du er fuld af ævl. Men det fattede du åbenbart
ikke - ok, slut med hentydningerne og udenomstalen - den er jeg
normalt heller ikke selv tilhænger af: Sikke en gang sludder, du
fyrede af!

Mvh
Kevin Edelvang