Det levende svenske søkort
Fra : Per Pedersen

Dato : 06-09-04 21:20

Hej !

Hvordan kan jeg bruge det Det levende svenske søkort i min bærbar PC uden at
have Cd'en i hele tiden ?

Mvh. Per

---

Fra : Jan

Dato : 06-09-04 21:33

Mon, 6 Sep 2004 22:19:55 +0200, "Per Pedersen" <.........@get2net.dk>;
<413cc567$0$200$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>; <dk.fritid.sejlads>:

>Hvordan kan jeg bruge det Det levende svenske søkort i min bærbar PC uden at
>have Cd'en i hele tiden ?

Den gamle metode var, at
(1) kopiere hele CDen til et katalog i din computer;
(2) lade CDen stå i computeren;
(3) køre "setup" fra kopien i kataloget fra nr (1);
(4) pege på CD-stationen, hvis installationsprogrammet
    spørger, hvor CDen er;
(5) når det hele så er over, fjerne CDen fra computeren.

--
/jan
news postings should be followed up in news

Fra : Per Pedersen

Dato : 06-09-04 21:59

Hej !

Ved du om det virker med den Svenske udgave ?

Mvh. Per

Fra : Jan

Dato : 06-09-04 22:22

Mon, 6 Sep 2004 22:58:45 +0200, "Per Pedersen" <.........@get2net.dk>;
<413cce71$0$279$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>; <dk.fritid.sejlads>:

>Hej !
>
>Ved du om det virker med den Svenske udgave ?

Jamen, jeg har altså ikke forsøgt det med andet end DLSK v.1 (dansk).
Metoden virker ikke på DLSK (dansk) ver. 2, har jeg læst her i gruppen,
men jeg mener, det svenske og det norske levende søkort er bygget på
samme måde som den danske ver. 1, og det er værd et forsøg.

Fra : Calle.

Dato : 07-09-04 11:05

Jan wrote:

> [...]
> gruppen, men jeg mener, det svenske og det norske levende søkort er
> bygget på samme måde som den danske ver. 1, og det er værd et forsøg.

på dlsk2 er det nok at dobbeltklikke på startikonet igen, når den spørger
efter CDen.

--
Calle.

Fra : jetp

Dato : 07-09-04 09:08

"Per Pedersen" <.........@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hej !
>
> Ved du om det virker med den Svenske udgave ?

Det gør det.

Mvh Jens, Randers

Fra : Per Pedersen

Dato : 07-09-04 17:58

"jetp" skrev i en meddelelse >

Ok ! Tak skal du havde jeg vil prøve om jeg kan få det til at virke uden CD
nu

Mvh. Per

> Det gør det.
>
> Mvh Jens, Randers