kystfiskeri på Als
Fra : Bo Hansen

Dato : 06-09-04 22:56

Hej

Jeg skal en tur til dejlige Als den kommende weekend. Er der nogen der
kender til pladser der fisker godt for tiden?

Knæk og bræk
Bo

Fra : Calle.

Dato : 08-09-04 20:10

Bo Hansen wrote:
> Hej
>
> Jeg skal en tur til dejlige Als den kommende weekend. Er der nogen der
> kender til pladser der fisker godt for tiden?

Hvor på Als skal du opholde dig?

--
Calle.

Fra : Bo Hansen

Dato : 12-09-04 23:28

Hej Calle

Så først dir svar nu... desværre. Vi tog en tur til udkanten af Åbenrå
fjord, det gav desværre ikke andet et par hornfisk.

Med venlig hilsen
Bo

Fra : Calle.

Dato : 13-09-04 06:37

Bo Hansen wrote:
> Hej Calle
>
> Så først dir svar nu... desværre. Vi tog en tur til udkanten af Åbenrå
> fjord, det gav desværre ikke andet et par hornfisk.

Åbenrå kigger ikke på Als. Har du samme landkort som tyskerne kører efter.
Er flere gange blevet stoppet af tyskere med et kort over Fyn, som spørger
hvor der er!!!!!!

--
Calle.

Fra : Bo Hansen

Dato : 13-09-04 22:01

Hej Calle

Tak for din geografilektion....
Jeg har boet på Als de første 25 år af mit liv, så jeg er godt klar over at
Åbenrå er en del af Jylland... Jeg skal nok huske at skrive Als eller omegn
en anden gang....

Fra : Calle.

Dato : 14-09-04 06:59

Bo Hansen wrote:
> [...]
> Jeg har boet på Als de første 25 år af mit liv, så jeg er godt klar
> over at Åbenrå er en del af Jylland... Jeg skal nok huske at skrive

Det gavner jo ikke hvis jeg f.eks havde skrevet fladbæk, for det havde du jo
ikke fundet derovre
--
Calle.

Fra : Bo Hansen

Dato : 14-09-04 21:45

Jeg kunne da ikke være mere enig... men havde du nu skrevet Fladbæk, så
havde jeg nok taget en tur gennem Nørreskoven.... Sagen er den at vi havde
hørt at ydervandene ikke fiskede for godt, og med vinden i sydvest valgte vi
at forlade den gode ø til fordel for fastlandet... Så kan der vist ikke
koges mere suppe på den