0 horn Bededag.
Fra : Chris

Dato : 11-05-01 10:11

Hej.

Jeg var en tur på Glatved Strand og fiske lidt efter hornfisk her til
morgen. Dem var der ingen af, men til gengæld var der tonsvis af alt for små
fladfisk (div.)
På hjemturen gav Studstrupværket heller ingen hornfisk. Det er lidt øv, men
vejret var sgu flot - man kunne gå i t-shirt på stranden kl. 7 om morgenen!

MVH
Chris

Fra : Steen Hansen

Dato : 11-05-01 14:34

masser af horn på kronborg
var en tur på kronborg fra kl. 11-14 masser af fisk og næsten ingen fisker,
så der var masser af plads

Fra : Brian Kristensen

Dato : 11-05-01 17:30

>"Chris" <veng@NOSPAMpc.dk> skrev i en meddelelse

>små
>men
>morgenen!

Det var da mærkeligt, at du ikke fangede hornfisk overhovedet.
Lige syd for Studstrupværket var der i dag rimelig mange hornfisk.

De gik fortrinsvist ret tæt på land, over tangbælterne.

Mvh. Brian

farkbk@hotmail.com
http://www.members.tripod.com/brian_kristensen/Startside.htm

Fra : Rene Bendixen

Dato : 11-05-01 19:30

> [...]
> Lige syd for Studstrupværket var der i dag rimelig mange hornfisk.
>
> De gik fortrinsvist ret tæt på land, over tangbælterne.

Det må jeg give Brian ret i, der var fint med "Horn" ud for Vosnæs pynt.

Mvh.
Rene

Fra : Anders og Berit

Dato : 11-05-01 19:30

Masser af horn nord for Korsør ved Knivkær.

Anders

Fra : Steen Lindkvist Niel~

Dato : 11-05-01 22:42

Hej Chris

Du må have haft en skidt dag. Jeg startede ved Esby Starnd kl. 7.30 og der
var der masser af hornfisk. Over middag var jeg ved Kobberhage, og her var
der endnu flere. 5-10 hornfisk efter blinket i 9 ud af 10 kast.

Steen Lindkvist