Mine nye små misser
Fra : Frk. Clausen

Dato : 07-09-04 21:24

Hej allesammen.

Idag blev jeg den heldige ejere af to små killinger.

De er bare så søde, og det var kærlighed ved første blik..

Jeg har en god kontakt med den nuværende ejer, og får nye billeder rimelig
tit, så I kan følge os.

De kommer først den 10 oktober, men jeg glæder mig bare helt vildt.

De er bare mine små søde englebasser!!

I kan se dem på www.smukke-engel.webbyen.dk
(under rubrikken mislingerne)

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 07-09-04 21:37

"Frk. Clausen" <Gidinna@hotmail.com> writes:

> Hej allesammen.
>
> Idag blev jeg den heldige ejere af to små killinger.
>
> De er bare så søde, og det var kærlighed ved første blik..

Jae det er killinger jo gerne *G*
Spøg til side, det er de også når de blive store og måske lige
lidt(meget) mere.

> Jeg har en god kontakt med den nuværende ejer, og får nye billeder rimelig
> tit, så I kan følge os.
>
> De kommer først den 10 oktober, men jeg glæder mig bare helt vildt.

Hovsa, så er de jo ikke mere end 8 uger ???
Killinger bør/skal være 12 uger før de flytter fra moar, det er
rigtigt at hunkatten ikke er vildt glad for dem i 8 ugers alderen. Men
det er en del af deres opdragelse som først "afsluttes" i 12 ugers
alderen.

Det er bestemt ikke fordi jeg ikke under dig et par uger mere med dem,
men har set alt alt for mange eksempler på katte som er kommet helt
galt afsted fordi de kom for tidligt hjemmefra....

--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk posted with gnus Do not fear the penquin

Fra : Miver og Mulle's mor~

Dato : 07-09-04 23:46

"<klip> > De kommer først den 10 oktober, men jeg glæder mig bare helt
vildt.

> [...]
> rigtigt at hunkatten ikke er vildt glad for dem i 8 ugers alderen. Men
> det er en del af deres opdragelse som først "afsluttes" i 12 ugers

Øhh...der står på hjemmesiden at killingerne er født den 1. juli, så er de
altså 14 uger efter min kalender...når de flytter hjemmefra, hvilket er ok
:))

Og søde, dét ser de bestemt ud til at være, tillykke med dem :)

Hilsen Miver og Mulles mor, Heidi

http://chocolade.dk
http://hei.homepage.dk
http://høns.dk
Husk at det kræver et plugin at se domæner med æ, ø og å :)
Kan hentes hér: http://www.idnnow.com/

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 07-09-04 23:57

"Miver og Mulle's mor Heidi" <katteFJERN@DETTEpost.cybercity.dk> writes:

> Øhh...der står på hjemmesiden at killingerne er født den 1. juli, så er de
> altså 14 uger efter min kalender...når de flytter hjemmefra, hvilket er ok
> :))

Ok point taken, jeg så bare billederne "4" uger gamle *meget rød*

Og så er de både opdraget og deres mor givet også rigtig træt af dem *G*

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 08-09-04 06:44

Henrik Pedersen wrote:
> Og så er de både opdraget og deres mor givet også rigtig træt af dem
> *G*

hehe det holder altså ikke helt her*G*
dizzy er nu 13½ uge, og mor er slet ikke træt af hende endnu*G* faktisk
opsøger hun hende selv..... dog får hun ikke lov at patte mere... hvilket
jeg egentlig godt kan forstå med de små skarbe tænder*G*

det er lidt sjovt.... man forventer jo faktisk at når killingen når en vis
alder, så liver mor besk og afviser dem kategorisk.... men det har vi slet
ikke oplevet*G*

--
Knus, Sabina
Jeg har en skøn somalihunkat der savner et nyt hjem.... send mig en

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 08-09-04 08:27

"Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> writes:

> [...]
> opsøger hun hende selv..... dog får hun ikke lov at patte mere... hvilket
> jeg egentlig godt kan forstå med de små skarbe tænder*G*

Hvilket viser at man skal være varsom med at udtale sig generelt når
talen er om katte

Men det kan da være fordi hun kun har en enkelt killing, eller synes
at der lige skal opdrages lidt mere ind i mellem *GG*

> det er lidt sjovt.... man forventer jo faktisk at når killingen når en vis
> alder, så liver mor besk og afviser dem kategorisk.... men det har vi slet
> ikke oplevet*G*

Ja, men det er da heldigt at det ikke er helt så galt så, når nu hun
skal blive hos jer... *S* Eller også deler hun sin menneskemors
indstilling til den lille *GG*

Fra : Jytte

Dato : 08-09-04 08:41

Henrik Pedersen wrote:

> [...]
>
> Ja, men det er da heldigt at det ikke er helt så galt så, når nu hun
> skal blive hos jer... *S* Eller også deler hun sin menneskemors

Jeg har også en mormis med to killinger. Killingerne bliver snart to år, og
mormis er bestemt ikke træt af dem, de sutter dog ikke mere.

Hilsen
Jytte

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 08-09-04 10:51

Henrik Pedersen wrote:

> Hvilket viser at man skal være varsom med at udtale sig generelt når
> talen er om katte

det er jo netop det*G* jeg har også været lidt på barrikaderne omkring
hvornår det er "normalt" at killinger spiser*G* mange siger jo fra uger,
men dizzy startede først da hun var 6 uger*G* men så gik det til gengæld
også stærkt... hun gik fra hytteost til råt kød på en uge*GGG*

> Men det kan da være fordi hun kun har en enkelt killing, eller synes
> at der lige skal opdrages lidt mere ind i mellem *GG*

der er faktisk mere leg end opdragese i det her...... den vilde leg går
MEGET ofte igennem hele huset*G* indimellem har jeg dog med sorg husket på
at der faktisk var to killinger, og haft i baghovedet hvor sjovt de kunne
have haft det sammen....

> Ja, men det er da heldigt at det ikke er helt så galt så, når nu hun
> skal blive hos jer... *S* Eller også deler hun sin menneskemors
> indstilling til den lille *GG*

ja det er jo netop det*G* jeg tror faktisk ikke linda synes dizz er en pest
(endnu), men jeg kan se at rasmine og sweety indimellem synes hun er lige
rigeligt*G*
til gængæld har hende og Sisse det hyyyyyle skægt sammen når de leger.....
det ser altså skægt ud når sisse (ilderen) hopper rundt i sin egen verden og
hygger sig med sig selv, og så dizzy kommer drønene for fulde hammer forbi
hende KUN for at vende om og vente på at sisse skal opdage hende og komme
hoppende efter*G*
det har givet lidt hvæs og knups til sisse, som dog altid kapitulerer og
kaster sig til jorden i en "jamen jeg vil kun lege, og er slet ikke så
farlig"gestus*G* så ligger hun der med måsen i vejret og hele overkroppen
fladt mod gulvet og kigger ynkeligt op på dizz, indtil dizzy genoptager
legen*G*
ofte er det sådan at dizz følger efter ind til buret når sisse puttes i
seng, og står og ser helt forvirret ud.....

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 08-09-04 11:34

> [...]

> men dizzy startede først da hun var 6 uger*G* men så gik det til gengæld
> også stærkt... hun gik fra hytteost til råt kød på en uge*GGG*

Jae, det kan være "farligt" at have et sted som her, fordi man får
mange forskellige input..

> ja det er jo netop det*G* jeg tror faktisk ikke linda synes dizz er en pest
> (endnu), men jeg kan se at rasmine og sweety indimellem synes hun er lige
> rigeligt*G*

Det er jo ulempen med killinger, de voksne synes oftest at de er
begrænset morsomme når de hele tiden farer rundt og vil leje. Og så
bedst som man lige har fundet et godt sted at få en lille lur..

> [...]
> hende KUN for at vende om og vente på at sisse skal opdage hende og komme

Det kan jo redde hele ens dag med sådan et syn

Fra : Denise

Dato : 08-09-04 08:58

"Frk. Clausen" <Gidinna@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> tit, så I kan følge os.
>
> De kommer først den 10 oktober, men jeg glæder mig bare helt vildt.

Ej hvor er de søde og så i kjole og hvidt. Mine første 2 efter jeg var
flyttet hjemmefra i sin tid var 2 drenge også sorte og hvide

--
Hilsen Denise

Fra : Kate

Dato : 08-09-04 14:54

"Frk. Clausen" <Gidinna@hotmail.com> wrote in

> De kommer først den 10 oktober, men jeg glæder mig bare helt vildt.

Det kan jeg godt forstå, der er jo læææænge til når man venter

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Rune Zedeler

Dato : 14-09-04 21:32

Frk. Clausen wrote:

> De er bare så søde, og det var kærlighed ved første blik..

Guud, hvor er de kære.
Jeg har også lige fået kat, et år gammel. Han hedder Sinus, og ligner
faktisk Palle bortset fra at han har den sødeste plet på hagen:

http://www.daimi.au.dk/~rz/pics/sinus_lille.jpg

(billedet er ret gammelt)

-Rune

Fra : Kate