HHJJÆÆÆLLLPPPPPP
Fra : sorenpa

Dato : 07-09-04 19:36

Ja...jeg er på bar akvariebund

4 scalare 60 liter vand og en flok gubier

De 2 af scallarne har gået meget sammen på det sidste ... så lige pludseligt
var der nogle æg på et blad ... sådan bare lige ...( helt ud til front ruden
... god udsigt... ) jeg tog det lidt køligt og var rimligt sikker på at det
ikke blev til noget ... men nu bevæger de sig og falder ned af bladet ... så
komme de to og samler dem op igen ...

HVAD skal der ske nu ??? ... jeg har hevet de 2 andre op da jeg syntes de
brugte meget tid på at kæmpe med forældrene .. er det rigtigt jeg har gjort
det ?

Hvad skal jeg gøre med ungerne `?? hvis der kommer nogen ?.. hvad spiser
sådan nogle ?? .. er der andre ting jeg bør gøre ??

Det er meget hyggeligt at se på ..og jeg kan følge med i alt da det sker ca
4 cm fra front ruden .. ... jeg havde sku ikke regnet med at få børn i denne
alder !

MVH søren