MS Windows
briani 27239
"Tilpas Outlook idag" Virker ikke efter wi~
Fra : Sander

Dato : 07-09-04 14:54

Efter en fuld opdatering af maskinen virker funktionen
"Tilpas Outlook idag" ikke, nogen der ved hvorfor, og
evt. hvordan man løser problemet, har prøvet at søge på
google - men synes ikke rigtig jeg kan finde noget om emnet.

Maskinen kører win xp, og det er Outlook fra Ms 2000 der
er installeret.

På forhånd tak for hjælpen.
Sander.

Fra : ///JJ

Dato : 07-09-04 15:36

Sander wrote:
> Efter en fuld opdatering af maskinen virker funktionen
> "Tilpas Outlook idag" ikke

Hvordan "virker den ikke"? Fejlmeddelelse, er knappen er væk, er der ingen
aktion ved tryk?

///JJ

Fra : Sander

Dato : 07-09-04 15:43

Der sker ingenting når man trykker på knappen.
Har prøvet at installere outlook på en gammel putter
hvor der kun er windows, der virker det fint.
Sander.

Fra : GiWeo

Dato : 07-09-04 15:45

Hejsa

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;820575

--

Lars Engelhardt
webmaster@linkssiden.dk

Fra : Sander

Dato : 07-09-04 17:33

Takker mange gange, det var lige det der skulle til.
Sander.

Fra : GiWeo

Dato : 07-09-04 17:49

Hejsa

>Takker mange gange, det var lige det der skulle til.

Velbekomme

--

Lars Engelhardt
webmaster@linkssiden.dk