MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Windowsupdate! GRRRR!!!!
Fra : Claus Skaarup

Dato : 06-09-04 16:25

Der er opdateringer HELE TIDEN til min WinXP! Hver gang jeg installerer
opdateringen, går der 2 minutter, så melder den om nye opdateringer igen! Og
det er tilsyneladende den samme opdatering hver gang: "kritisk opdatering af
scriptkommandoer i windows media player".

Det er et helvede! Er det kun mig, der har det problem?

mvh Claus

Fra : Snuden

Dato : 06-09-04 17:37

On Mon, 6 Sep 2004 17:24:43 +0200, "Claus Skaarup"
<skaarup75(xx)@yahoo.dk> wrote:

> [...]
>scriptkommandoer i windows media player".
>
>Det er et helvede! Er det kun mig, der har det problem?

Næppe.. men hvis du slår automatisk opdatering fra og vænner dig til
selv at kigge i ny og næ - og evt. tilmelder dig Microsofts nyhedsbrev
så du får besked af den vej når der er opdateringer - så sparer du
mange bandeord.
--
Snuden

Fra : hcma

Dato : 06-09-04 17:45

"Claus Skaarup" <skaarup75(xx)@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
af
> scriptkommandoer i windows media player".
>
> Det er et helvede! Er det kun mig, der har det problem?

http://support.microsoft.com/?kbid=319109
m v h
hc