Jobliste (taskmanager) disablet
Fra : Ukendt

Dato : 07-09-04 00:45

Hvis jeg forsøger ctrl+alt+del, får jeg en fejl: "jobliste er deaktiveret af
din systemadministrator". Min konto HAR adminrettigheder - og jeg har svjv
ikke disablet noget...
Er der nogen der ved, hvorfor og hvordanjeg får den tilbage?

Mvh Tommy

Fra : John

Dato : 07-09-04 01:12

"TBJ" <bruus [snabela] os.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis jeg forsøger ctrl+alt+del, får jeg en fejl: "jobliste er deaktiveret
af
> din systemadministrator". Er der nogen der ved, hvorfor

Nogle vira disabler bl a task-manager. Prøv en virus scanning.

Mvh John

Fra : Nicolai

Dato : 07-09-04 08:48

> [...]
> ikke disablet noget...
> Er der nogen der ved, hvorfor og hvordanjeg får den tilbage?

Er din computer i domæne er det domæneadmin der har gjort det...

Fra : Ukendt

Dato : 07-09-04 12:43

"Nicolai" <emailxyznifo@fogh.com> skrev i en meddelelse

> Er din computer i domæne er det domæneadmin der har gjort det...

Det er bare min hjemmepc, uden noget domæne.

Mvh Tommy

Fra : Martin Schultz

Dato : 07-09-04 15:52

I indlægget <413d9eb1$0$235$edfadb0f@dread11.news.tele.dk> skrev TBJ:

> "Nicolai" <emailxyznifo@fogh.com> skrev i en meddelelse
> deaktiveret
> svjv

> Det er bare min hjemmepc, uden noget domæne.

Så er det efter al sansynlighed virus/spyware.

Martin

ADSL og opsætning af Cisco/Zyxel routere.