Sype
Fra : Klaus Andersen

Dato : 06-09-04 08:18

Er der nogen kendte sikkerhedsproblematikker man bør være opmærksompå vedr.
brugen af Skype?

Jeg kan se i mine logfiler at skype at Skype kommunikere med en masse
forskellige, både danske og udenlandske "organisatrioner" bl.a. udbydere,
men også nogen jeg ikke kan identificere som sådanne.

Er det normalt for Skype?

Og hvorfor gør den det? - troede at brugerinformationer blev lagret i en
database hos Skype?

Noget om gummiænder
http://Gummiand.lir.dk

Fra : Finn Bindeballe

Dato : 06-09-04 14:54

Klaus Andersen wrote:

> [...]
>
>Er det normalt for Skype?
>
>Og hvorfor gør den det? - troede at brugerinformationer blev lagret i en

http://www.theregister.co.uk/2003/10/08/how_does_skype_get_through/
/f