Bare et spørgsmål
Fra : ?????????

Dato : 11-05-01 15:49

Jeg tængte bare på om Mogens Hansen er et synonym for Bjarne Stroustrup. Jeg
begynder at tro det med den viden du ligger inde med.

Fra : Igor V. Rafienko

Dato : 11-05-01 15:47

* ?????@please.tk

> Jeg tængte bare på om Mogens Hansen er et synonym for Bjarne
> Stroustrup. Jeg begynder at tro det med den viden du ligger inde
> med.

Kanskje han er en bot, programmert av B. Stroustrup (_naturligvis_ i
C++) for å hjelpe litt rundt på <news:edb.programmering.c> :)

ivr
--
Documentation is like sex: when it is good, it is very, very good; and
when it is bad, it is better than nothing.

Fra : Gonex

Dato : 11-05-01 17:53

"Igor V. Rafienko" <igorr@ifi.uio.no> skrev i en meddelelse
> * ?????@please.tk

> Kanskje han er en bot, programmert av B. Stroustrup (_naturligvis_ i
> C++) for å hjelpe litt rundt på <news:edb.programmering.c> :)

LOL :)
Hey det var faktisk sjovt.
By the way. Du er selv en af kongerne på denne NG

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 11-05-01 16:32

"?????????" <?????@please.tk> writes:

> Jeg tængte bare på om Mogens Hansen er et synonym for Bjarne Stroustrup. Jeg
> begynder at tro det med den viden du ligger inde med.

Jeg tror bare Mogens kender Bjarne lidt bedre end os andre
Han (eller en anden af samme navn) er i hvert fald nævnt på:

http://www.research.att.com/~bs/3rd_safe0.html

--
Jacob
If at first you do succeed, try to hide your astonishment.

Fra : Mogens Hansen

Dato : 11-05-01 19:11

Hej Jacob,
"Jacob Bunk Nielsen" <spam@bunk.cc> wrote in message

Jeg

> Jeg tror bare Mogens kender Bjarne lidt bedre end os andre
> Han (eller en anden af samme navn) er i hvert fald nævnt på:
>
> http://www.research.att.com/~bs/3rd_safe0.html

Det er mig, der er nævnt. Men det er egentligt en tilfældighed.
Det er rigtigt at jeg kender Bjarne Stroustrup personligt - men viden,
indsigt, erfaring og god smag overføres desværre ikke ved osmose :)
Derfor er det jeg siger, f.eks. i denne nyhedsgruppe, jo blot hvad jeg er i
stand til at sige. Det bliver hverken mere eller mindre rigtigt af at jeg
kender Bjarne Stroustrup - det er vigtigt.

Venlig hilsen

Mogens Hansen

Fra : Mogens Hansen

Dato : 11-05-01 19:11

"?????????" <?????@please.tk> wrote in message
> Jeg tængte bare på om Mogens Hansen er et synonym for Bjarne Stroustrup.
Jeg
> begynder at tro det med den viden du ligger inde med.

Tak, det tager jeg som et kompliment.

Nej - jeg forsikre dig for at Mogens Hansen _ikke_ er et synonym for Bjarne
Stroustrup.
Mogens Hansen er mit rigtige navn.
Jeg er langt fra i besiddelse af Bjarne Stroustrups erfaring, indsigt og
intellektuelle kapacitet.
Jeg følger blot med og efter.
Jeg følger bl.a. med i hvad Bjarne Stroustrup skriver i bøger og artikler.
Jeg følger med i hvad der sker i C++ kredse i bøger, artikler og
konferencer. Jeg følger med i hvad andre _meget_ dygtige personer skriver og
siger.
Der er masser af kilder og _alle_ kan lære noget.

Jeg kan lide C++ - ikke på grund af dets syntaks eller samling af features.
For mig er det væsentligste i C++ at det er en formidling af mange års
erfaring og indsigt, samlet af en række _meget_ dygtige personer -
naturligvis ikke mindst Bjarne Stroustrup. Det er erfaring og indsigt som vi
andre dagligt kan nyde godt af. Det er erfaring og indsigt der er formidlet
for at fremme vores forståelse af og i respekt for hvad det fundamentalt er
software udvikling går ud på. Jeg opfatter det som befriende løsrevet fra
kommercielle magtkampe.

Venlig hilsen

Mogens Hansen