Page rank af min side?
Fra : Not-my-mail@do-not-u~

Dato : 06-09-04 09:50

Hej Alle.

Kan nogen fortælle mig hvorfor det kun er min index side der bliver page
ranked af google??

Alle mine under sider er slet ikke at finde på google...

Her er min side: www.textilbroderiet.dk

Håber nogen kan hjælpe mig.

MJ

Fra : Martin Hintzmann And~

Dato : 06-09-04 10:17

Not-my-mail@do-not-use-this.ok wrote:
> Hej Alle.
>
> Kan nogen fortælle mig hvorfor det kun er min index side der bliver page
> ranked af google??

Nej

> Alle mine under sider er slet ikke at finde på google...

Jeg kan nu godt finde undersider til din side. Søg på google efter følgende:

site:www.textilbroderiet.dk

Her kan du se alle de sider som google har indekseret.

--
Martin Hintzmann Andersen
http://www.hintzmann.dk/

Fra : Per Christoffersen

Dato : 06-09-04 11:28

<Not-my-mail@do-not-use-this.ok> skrev i en meddelelse
> Hej Alle.
>
> Kan nogen fortælle mig hvorfor det kun er min index side der bliver page
> ranked af google??
>
> Alle mine under sider er slet ikke at finde på google...

Det er de nu.
Prøv at vælge en avanceret søgning, og søg kun på sider på dit eget domæne.
'Badges' finder feks. flere sider (bla. undersiden om... Badges).

/Per