Kan I Hjælpe mig?
Fra : Aalund

Dato : 07-09-04 12:19

Jeg adminsterer flg. hjemmeside:

http://hjem.get2net.dk/amberbay/

- og den øverste linie kan jeg ikke se via min browser efter at jeg har
geninstalleret hele mit system.

Er der nogen der kan hjælpe mig med det?

vh
Erik

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 07-09-04 15:07

Aalund wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> [...]
> geninstalleret hele mit system.
>
> Er der nogen der kan hjælpe mig med det?

Hej Erik

Hvis du mener dine links, så er det fordi at du mangle java.

Du kan hente et java program på dette link:
http://www.download.com/Java-2-Runtime-Environment-Standard-Edition/3000-2
417-10260702.html?tag=lst-0-2

Mvh
Martin Jørgensen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Daniel Andersen

Dato : 12-09-04 12:43

Øhh! Jeg kan kun se en masse html kodning!

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 13-09-04 16:28

Daniel Andersen wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> Øhh! Jeg kan kun se en masse html kodning!
>
> --

Det er mærkeligt, jeg har heltet min java maskine der fra.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-09-04 17:53

Martin Jørgensen skrev:

>Det er mærkeligt, jeg har heltet min java maskine der fra.

Det skyldes at der en eller fejl i stien, at man kun ser
htmlkoden i den nederste frame i andre browsere end IE.

<frame name="nederst" src="amberbay" scrolling="auto"
target="_self">

Du har måske fået gemt filen uden filtype (htm)?
--
Knud