Bannere på www.jp.dk
Fra : Lars Holm Thomsen

Dato : 07-09-04 14:24

Når jeg går ind på JP's hjemmeside, er det meningen at jeg skal se et
banner TH for overskriften, men istedet får jeg 4-5 popups med besked om
at "You are not authorized to view this page" og bliver bedt om at logge
ind på "adserver.adtech.de"!

Jylland-posten kan ikke umiddelbart give mig en forklaring på fænomenet!

Kan I???

Lars

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 07-09-04 17:50

Lars Holm Thomsen skrev:

> [...]
>banner TH for overskriften, men istedet får jeg 4-5 popups med besked om
>at "You are not authorized to view this page" og bliver bedt om at logge

Har du en firewall eller popupblocker, som evt. standser reklamer
på hjemmesider?
--
Knud

Fra : Lars Holm Thomsen

Dato : 07-09-04 19:28

On Tue, 07 Sep 2004 18:49:42 +0200, Knud Gert Ellentoft
<ellentoft@mail.tele.invalid> wrote:

>Har du en firewall eller popupblocker, som evt. standser reklamer
>på hjemmesider?

Ja, jeg har en popupblocker, men den er ikke årsagen! Når jeg
inaktiverer den, er det det samme!

Og det er netop heller ikke popup-reklamer, men bannere - og kun på JP's
side! Jeg forstår heller ikke, at jeg tilsyneladende skal logge på en
server for at kunne se reklamer!

Lars

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 07-09-04 19:47

Lars Holm Thomsen skrev:

>Jeg forstår heller ikke, at jeg tilsyneladende skal logge på en
>server for at kunne se reklamer!

Fordi de bliver hentet fra en anden server, det er meget
almindeligt, JP skal jo have penge for bannervisningen.
--
Knud

Fra : Lars Holm Thomsen

Dato : 07-09-04 21:29

On Tue, 07 Sep 2004 20:46:51 +0200, Knud Gert Ellentoft
<ellentoft@mail.tele.invalid> wrote:

>Fordi de bliver hentet fra en anden server, det er meget
>almindeligt, JP skal jo have penge for bannervisningen.

Okay, den del af det lyder jo fornuftigt nok!
Men jeg forstår stadig ikke, hvorfor jeg pludselig ikke får lov at se
disse reklamer! Kan det være noget med browser-indstillinger (jeg mener
ikke at have ændret noget på det sidste!)?

Lars