Hvad sker der?
Fra : Lady

Dato : 07-09-04 00:33

Først vil jeg sige, at jeg IKKE har spyware eller virus på computeren, så
det er ikke derfor mit internet skaber sig tosset.
I dag da jeg ville downloade flash på
http://www.macromedia.com/shockwave/download/triggerpages_mmcom/flash.html
fik jeg kun små firkanter med de tre figurer (firkant, cirkel, trekant kan
desværre ikke forklare bedre) der, hvor selve installationsdelen skulle være
og flere andre steder.
Jeg tjekkede andre sider bl.a. http://www.fox.com/swan/ og fik bare en blank
side med den før omtalte firkant.
Jeg har efterhånden prøvet stort set ALT.

Jeg har ændret browserinstillinger til standard.
Jeg har sat sikkerheden ned til 0
Tilladt alle cookies.
Forsøgt at overføre flashfiler fra en anden comp.

Og flere andre ting uden resultat.

Kan nogen hjælpe mig med mit problem, der irriterer mig RIGTIG meget, da min
comp normalt kører perfekt.

Mvh. T. Jakobsen

Fra : John

Dato : 07-09-04 01:08

"Lady" skrev i en meddelelse

> Først vil jeg sige, at jeg IKKE har spyware eller virus på computeren
Jamen det er da herligt :)

> da jeg ville downloade flash på
> http://www.macromedia.com/shockwave/download/triggerpages_mmcom/flash.html
> fik jeg kun små firkanter med de tre figurer
> Kan nogen hjælpe mig med mit problem

Kan da prøve.

Macromedia Flash player: http://majorgeeks.com/download.php?det=4074
Macromedia Shockwave player: http://majorgeeks.com/download.php?det=4272

Du ka' jo osse li'e teste din java. (Du skal kunne se et analog og et
digital ur): www.misitio.ch/ie/ie_all/java/javatest.html

Mvh John

Fra : Lady

Dato : 07-09-04 01:29

Klip

> [...]
> Macromedia Shockwave player: http://majorgeeks.com/download.php?det=4272
>
> Du ka' jo osse li'e teste din java. (Du skal kunne se et analog og et

Jeg har forsøgt, men da jeg skulle identificere den browser jeg ville bruge,
var der ingen på listen, og jeg måtte derfor finde den i Denne comp.
Det hjalp dog intet, og jeg kan stadig ikke se andet end dumme figurer:)

T. Jakobsen

Fra : Lady

Dato : 07-09-04 15:02

> [...]
> var der ingen på listen, og jeg måtte derfor finde den i Denne comp.
> Det hjalp dog intet, og jeg kan stadig ikke se andet end dumme figurer:)

Jeg har lige installeret Opera og deri virker det hele, så det er simpelthen
min browser der fejler noget, men hvad gør jeg så?
Er der nogen muligheder for at genetablere browseren som den har været?

T Jakobsen

Fra : Palle Jensen

Dato : 07-09-04 17:37

Den 07 sep 2004 mumlede Lady noget i denne stil:

> [...]
> er simpelthen min browser der fejler noget, men hvad gør jeg så?
> Er der nogen muligheder for at genetablere browseren som den har

Har du egentlig nævnt hvilken browser der er tale om? Har skimmet
dine indlæg igennem et par gange ude umiddelbart at kunne finde det?

--
Palle Jensen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 07-09-04 17:48

Lady skrev:

>Er der nogen muligheder for at genetablere browseren som den har været?

Hvis du bruger XP, så kan du kigge på
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;da;318378

Hvis du ikke bruger XP, så er din Windows ikke født med IE 6, så
kan den fjernes i tilføj/fjern programmer og du ryger tilbage til
den IE, som din Windows er født med og kan så opgraderes igen.
--
Knud

Fra : Lady

Dato : 08-09-04 09:00

> [...]
> kan den fjernes i tilføj/fjern programmer og du ryger tilbage til
> den IE, som din Windows er født med og kan så opgraderes igen.

Det var xp, og jeg har nu geninstalleret det, da alt andet var håbløst. Nu
virker det i det mindste igen.

T. Jakobsen

Fra : T.Jakobsen

Dato : 12-09-04 16:11

> Det var xp, og jeg har nu geninstalleret det, da alt andet var håbløst. Nu
> virker det i det mindste igen.
>
> T. Jakobsen

Hmmm....Håbløst..

Venligst
T.Jakobsen (den anden uden mellemrum...he-he)