PC-højttalere - tests/oversigt
Fra : Kim Petersen

Dato : 07-09-04 10:51

Hi

Jeg ønsker at købe et sæt PC-højttalere, 2 satellitter plus en subwoofer.
Jeg kender ikke særlig meget til markedet, så jeg ville lige høre om der
findes en test-oversigt enten på nettet eller i et specifikt PC-magasin,
ligesom jeg kender det fra diverse hifi-blade. Umiddelbart har jeg hørt godt
om Altec Lansing, men det er vel ikke alle deres sæt der er lige gode, og
måske er der andre mærker jeg også skal holde øje med (forslag modtages
gerne).

Sættet skal primært anvendes til musiklytning når jeg arbejder eller surfer,
så jeg er ude efter god gengivelse af musik, ikke imponerende effekter

Mvh.
Kim

Fra : Tonni Madsen

Dato : 08-09-04 12:34

Kik på edbpriser.dk
der er produkt anmeldelser af en mængde hardware, herunder også højtalere.
Eller kan du altid prøve google : pc +subwoofer +test
eller lignende

Men ellers er jeg mest tik Cambrige SoundWorks, de laver efter min mening
gorde og rimelig billige modeller...

--
Mvh Tonni Madsen

Fra : Kim Petersen

Dato : 08-09-04 13:25

> [...]
> eller lignende
>
> Men ellers er jeg mest tik Cambrige SoundWorks, de laver efter min mening

Tak for tipsene. Det blev til Altec Lansing FX6021, som jeg netop har
bestilt. Jeg fandt også lidt tests rundt omkring ved at søge på specifikke
modeller, og så blev det disse, mest fordi mange andre sæt ikke har
hovedtelefonudgang - mærkeligt.