Telmore optankning problemmer
Fra : Ivar Madsen

Dato : 05-09-04 16:34

Jeg har forsøgt at fylde nogle penge på min konto hos Telmore, men e-dankort
virkede ikke, jeg fik ikke nogen side hvor jeg kunne logge på jyskenetbank
for at godkende.

Så forsøgte jeg med alm. dankort, men den stod og tænkte i nogen tid, og så
fik jeg en blank side. Ikke noget med at betalingen var gennemført,,,

På pengene er heller ikke registeret på min konto.

Hvor længe går der normalt før pengene står på ens konto?
Det er første gang jeg skal fylde penge på hos Telmore,,,

--
Med venlig hilsen Ivar Madsen
Jeg har lavet en ny hjemmeside http://milli.dk/

Fra : Michael-7500

Dato : 05-09-04 16:51

"Ivar Madsen" <spam.usenet.im@milli.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor længe går der normalt før pengene står på ens konto?
> Det er første gang jeg skal fylde penge på hos Telmore,,,

Har aldrig haft problemer med Telmore, og pengene går ind med det samme (0-1
min.)

Kan det være din forbindelse det er galt med?

--
Michael
Fjern "FJERN" i mail-adr. ved svar

Fra : Anders

Dato : 05-09-04 18:23

Jeg tror det er din forbindelse, har også Telmore, og det kører bare for
perfekt. Man overfører pengene fra ens netbank til sin konto, og vupti så er
pengene der..

/Anders

Fra : Ivar Madsen

Dato : 06-09-04 18:00

Anders skrev:

> Jeg tror det er din forbindelse,

Opsætningen af Mozilla. Jeg har blokeret for pop-up winduer, det første
sådanne er der et link man kan få det op med, men næste har ikke den
mulighed, så jeg er nødsaget til at tillade nogle pop-up's.
sec.telmore.dk og jyskenetbank.dk har jeg tilladt for, men det er ikke nok,
nogen der ved hvad der mangler?
Dem Telmore bruger til e-dankort, men hvem er det?

> har også Telmore, og det kører bare for
> perfekt. Man overfører pengene fra ens netbank til sin konto, og vupti så
> er pengene der..

Ja, da jeg fik slået pop-up blokkeren fra, så gik det helt OK.

Fra : Lars Raaby

Dato : 06-09-04 19:00

Ivar Madsen skrev bl.a.:

> [...]
> er ikke nok, nogen der ved hvad der mangler?
> Dem Telmore bruger til e-dankort, men hvem er det?

Har du husket at slå din firewall fra? Det kan være den der
driller.
Har du prøvet at bruge IE i stedet for Mozilla?

--
MVH Lars
- Enlig far til en lille dreng

Fra : Ivar Madsen

Dato : 11-09-04 18:50

Lars Raaby skrev:

> Har du husket at slå din firewall fra?

Det er det ikke.

> Det kan være den der
> driller.

Nej.

> Har du prøvet at bruge IE i stedet for Mozilla?

IE virker ikke på min computer, og kommer ikke til den uden jeg rebooter.

Fra : kni

Dato : 05-09-04 20:17

Kunne godt overføre penge og indbetalingen blev også reg. men ifølge
supportchaten hos telmore havde de problemer på centralen igår således at
hvis kontoen havde været lukket pga. saltokontrol blev det ikke åbnet med
det samme ved indbetaling

kni