BT dimser der dur - blot til venlig orient~
Fra : Jesper / Slagelse

Dato : 04-09-04 07:42

havde et problem - en Nokia 6310i med software fra 2002, og et CCeT
BT1000 bluetooth headset. Det kunne spille sammen - men ofte kunne man
ikke nå at kalde et nummer med telefonen, inden de 2 mistede
interessen i hinanden - og koblede sig fra hinanden.

Løsning 1.: opgraderede Nokia'en til ver. 5.52 - problemet var der
stadigt.

Løsning 2.: købte et nyt headset - et Plantronics M2500 - og det
spiller bare sammen.. det eneste der kan skille der 2 elektronisk fra
hinanden er at en af dem løber tør for strøm, eller at det fysiske
afstand blever for stor.

mit daglige tlf forbrug er minimalt - 5-10 min pr. dag - men tlf er
aldrig slukket - så Nokia'en holder strøm en hel arbejdsuge.
Headsettet skal i lader hver anden dag.

og så er der lige et ekstra plus med det headset - med en BT dongle
fra Cubix i usbporten på min stationære pc - kører det også skype
trådløst i hele huset.

Jesper/4200

I still miss my x-wife, but my
aim is improving.